[Opis] Alpha Labs - Sector 1 cz.2 | Doom III poradnik Doom III
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Pokonaj wszystkich przeciwników (uważaj na tych, którzy wyjdą z otwartego nagle pomieszczenia) i przyjrzyj się platformie poniżej (#37). Prowadzi do niej ledwo widoczna z góry drabina. Biorąc zbroję uważaj na Impa, który nagle pojawi się przed Tobą.
W następnym pomieszczeniu (#38) będziesz świadkiem krótkiego przerywnika filmowego, w którym podwieszony pod sufitem jegomość wyda morderczy jęk. W tym samym momencie pojawią się nowi przeciwnicy, podobni do Impów Maggoci. Gdy pozbędziesz się już zagrożenia, rozglądnij się po okolicy. Drzwi co prawda będą zepsute, ale na drugą stronę można przedostać się pod podłogą, korzystając z tego, że jedna z płyt została oderwana. Warto zaznaczyć, że z tunelu można wydostać się w dwóch miejscach - wyjście, które zlokalizowane jest dalej, prowadzi do pomieszczenia, w którym można wziąć medykamenty oraz mały Armor.
Idź przed siebie i zatrzymaj się dopiero wtedy, gdy napotkasz zamkniętą gablotkę (#39). Przyjrzyj się uważnie stojącemu nieopodal niebieskiemu słupowi. Jedna z klapek będzie odsłaniać panel otwierający drzwi w schowku. Zabierz leżącą w nim amunicję i ruszaj w dalszą drogę.
W kolejnym pomieszczeniu znajdziesz dwa terminale komputerowe. Na jednym z nich leży kolejny dysk Video (Hydrocon). Przejdź przez jedyne odblokowane drzwi i poczekaj, aż ściana otworzy się, wypuszczając na wolność Impa. Gdy już załatwisz potwora, wejdź do jego kryjówki i skorzystaj z drabiny.
Przed Tobą kolejny tunel. Idąc cały czas przed siebie bez trudu trafisz do naukowca, któremu siedząc pomiędzy rurami, udało się przeżyć inwazję (George Krietman - #40). Jeśli chcesz zdobyć trzymany przez niego PDA, będziesz musiał go zabić. Bez względu na to, co uczynisz, przejdź pod znajdującą się na lewo zgniatarką i podnieś kolejny PDA, należący niegdyś do Berniego Lipsitza. Korzystając z odsłoniętego kawałka podłogi, skocz na dół a znajdziesz się w znajomym pomieszczeniu z dwoma terminalami komputerowymi.
Autoryzacja uzyskana z PDA naukowca pozwoli Ci skorzystać z panelu i otworzyć drzwi. Po krótkiej wędrówce trafisz do dużego pomieszczenia, w którym znajduje się urządzenie o nazwie Hydrocon (#41). W tym samym momencie pojawi się też kilka Maggotów. Pamiętaj aby w żaden sposób nie uszkodzić zbiorników. Jeżeli w sali wybuchnie chociaż jeden granat, możesz być pewien, że gaz zamieni okolicę w piekło. Po eksterminacji potworów ruszaj w dalszą drogę.
W korytarzu będziesz miał do wyboru dwie pary drzwi (#42). Wybierz te oznaczone liczbą 20 ("dziewiętnastka" prowadzi donikąd). Idź cały czas przed siebie. W pomieszczeniu, w którym Maggot wyjdzie spod podłogi możesz zajrzeć do wyrwanej dziury. Schowanych jest tam kilka małych Armorów oraz amunicja. Korytarz doprowadzi Cię do sali, w której znajduje się winda, kończąca wizytę na tym poziomie. Zanim do niej trafisz, będziesz musiał pozbyć się atakujących licznie Maggotów.