Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.1
Aktualizacja:
Alpha Access Elevator
Po otwarciu drzwi znajdziesz się w dużym i ciemnym pomieszczeniu. Pozbądź się wszystkich zombie i skorzystaj z terminalu, znajdującego się w centralnej części komnaty (#31). Idź przed siebie, aż napotkasz salę z olbrzymim urządzeniem, strzelającym niebieskim promieniem (#32). Z racji tego, że dalsza droga będzie zablokowana, przedostań się w pobliże maszynerii i przejdź na drugą stronę.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Znajdziesz tutaj schody prowadzące do pokoju kontrolnego, oraz stojącą pod ścianą szafkę zamykaną kodem (#33). Wejdź do pomieszczenia, podnieś dysk Video (Elemental Phase Deconstructor) i PDA należący do Kyle'a Bergera. Po odsłuchaniu wiadomości audio uzyskasz kod (752), który pozwoli Ci zebrać ukryte w szafce dobrodziejstwa. Wróć się do pomieszczenia i skorzystaj z leżących naprzeciwko drzwi. Platforma, na której właśnie się znalazłeś prowadzi do terminala komputerowego, który oczywiście uruchom.
Przejdź w pobliże maszynerii i przyglądnij się krótkiemu korytarzowi, w który urządzenie wysyła promień. Odczekaj cierpliwie, aż pole energii zniknie i wbiegnij do środka (jeżeli źle wyważyłeś czas potrzebny na wykonanie tej akcji, kucnij). Na końcu korytarza znajduje się mały kanał techniczny, który otwierany jest przez umieszczony powyżej przycisk (#34). Poczekaj na odpowiedni moment i przedostań się do kolejnej części kompleksu.
W nowym pomieszczeniu znajdziesz panel, który umożliwia definitywne wyłączenie maszyny (#35) oraz drzwi, prowadzące dalej. Po skorzystaniu z tych ostatnich, znajdziesz się w kolejnej części fabryki. Po zlikwidowaniu nacierającego Impa zgaśnie światło a z różnych kątów wyłonią się żywe trupy. Zabij ich wszystkich i otwórz jedyne w tej lokacji drzwi. Zobaczysz, że dalszą drogę blokuje ogień. Odwróć się i biegnij przed siebie. Po krótkim spacerze pomiędzy słupami trafisz do niewielkiego korytarza, gdzie stoi komputerowy terminal. Zabierz leżący na nim PDA (Jack Smith - #36) i kliknij na panelu. Uruchomi się zdalna procedura likwidująca ogień, co pozwoli Ci ruszyć w dalszą drogę.
![]() | ![]() |
- Doom III - poradnik do gry
- Doom 3: Poradnik do gry
- Doom 3: Arsenał cz.1
- Doom 3: Arsenał cz.2
- Doom 3: Przeciwnicy cz.1
- Doom 3: Przeciwnicy cz.2
- Doom 3: Porady ogólne
- Doom 3: Mars City cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.2
- Doom 3: Mars City cz.2
- Doom 3: Administration
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 3
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.3
- Doom 3: EnPro Plant
- Doom 3: Communications Transfer cz.1
- Doom 3: Communications Transfer cz.2
- Doom 3: Communications cz.1
- Doom 3: Communications cz.2
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Recycling - Sector 2
- Doom 3: Monorail
- Doom 3: Delta Labs - Level 1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.2
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 North
- Doom 3: Delta Labs - Level 3
- Doom 3: Delta Labs - Sector 4
- Doom 3: Hell cz.1
- Doom 3: Hell cz.2
- Doom 3: Delta Complex
- Doom 3: Central Processing
- Doom 3: Central Server Banks
- Doom 3: Site 3
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.1
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.2
- Doom 3: Caverns - Area 2
- Doom 3: Primary Excavation Site
- Doom 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Doom 3 straszny? 3 momenty! TRZY SŁOWNIE. Momenty na samiutkim początku w których można się było z początku przestraszyć. Grałem trzeci raz, właśnie przeszedłem i ani piekło nie jest straszne, ani Delta, ani walki z bossami czy z kimkolwiek. Taki trochę banał. W każdym bądź razie, etap w piekle mocny pod względem emocji :) Niezapomniany. Gra świetna, ale co fakt to fakt. Liniowa maksymalnie. Tylko czekać jak imp wyskoczy. Jednak nie radzę grać na poziomie Koszmar. Już na Marine momentami jest ostro (cztery, pięć impów na raz, dwa Hell Knighty, cztery ,,pomidory" czy trzy grubaski to ciężka przeprawa).
Rudiko -------> Widzę że prosimy się o bana.
Doom 3 jest straszny. Nawet przy Fear tak się nie bałem. Wiedziałem że z tego rogu coś wyskoczy, albo ktoś stoi za mną, ale klimat robi swoje....Grafika i dźwięki w sumie też robią swoje...
pomocy jak przejsc delte3
witam-potrzebuje pomocy-jestem w central procesing i zdobywam potrzebny panel do otwarcia drzwi ale gdy przez nie przechodze widze lewitujące wielkie głazy-jak to przejsc....???
Chłopaki jak mozecie to pomuzcie bo utknąłem w CPU Complex i niewiem z kąd wziąść kod do drzwi LAB-a.jak ktoś wie to niech napisze-DZIĘKI
Dzieki , ten potworek z oddzielnymi oczyma to juz przeszlosc , no i wypadl mu soul cube ...
[39]
pawel87 [ Junior ]
Te latarki, to oczy tego potwora. Strzelaj do nich. Gdy zestrzelisz bodajże 5, to potwór zacznie się "ładować". Taki strumień światła będzie na niego padał. Twoim zadaniem jest strzelać w ten strumień. Najlepiej BFG-em, jeśli już go masz. Powtarzaj czynność do skutku - zabijaj latarki i strzelaj w strumień. Powodzenia.
moze ktos napisze jak przejsc poziom hell , jest tam potworek nad ktorym lataja swiecace latarki , jak ich powalic , bo utknolem . z gory dzieki.
poradnik jest dobry gdyby jeszcze było napisane jak wyjść z tego pierwszego pomieszczenia w misji " piekło " zaraz na początku gry
Dzięki. Ale to mi chyba nie pomoże bo próbowałem tak 2-3 razy i panel nie zadziałał!
Kozaczek7 -powinienes zrobic tak-wyłączyć panelem,obrócić sie o 180 stopni i wejsc do pokoju,gdzie sa 2 szafki, zabrac z nich zawartosc i podejsc do głownego włazu,ale nie wiem dlaczego nie działa Ci panel
Mam problem z karabinem podwieszonym u suficie (MONORAIL), panel nie chce zadzialac i karabin dalej strzela. Kilka razy przechodzilem ta mapke i dalej tak sie dzialo. Panel nie chce zadzialac!Czym to może bypowodowane? Pomóżcie!
Potrzebuje save'ów do Doom'a do rundy "Central Processing", kiedyś grałem i właśnie tu dotarłem, a usunąłem je przez przypadek. Jeśli ktoś ma i był by na tyle uprzejmy podsyłając je mi był bym wdzięczny.
Mail: [email protected]
Chmiel20 ---> wszystkie poradniki są bezpłatne przez dwa tygodnie po dacie publikacji na serwisie informacyjnym
Nie wiem czemu my wszyscy placic za taka obsluge 9 zl z Vatem nie moglibyscie to zrobic za darmo chociaz byscie dali poradniki do 2 lyb do 3 gier na miesiac jak ktos juz ma konto zalozone to jest lekka przesada !!!!!!!!!!!
3 razy... o to naprawde miałeś niezły materiał na poradnik.Gdy pisałeś solucje ,to siedzałeś przed dwoma kompami(na jednym grałeś a na drogim np. laptope, pisałeś)? sorry że tak dozo pytań ale zawsze mnie to ciekawiło a przecież zawsze kepiej pytać sie profesjonalistów.:)
ja pykam w dooma na geforce3 ti, athlonie 2500+ i 256 RAM i musze powiedzieć ze gram na rozdzielczości 1024/768 i ustawieniach high,nie lagoje sie w ogole! Doom jest dobry ale myśle ze autorzy mogliby rozwinąć kilka wątkow ktore z reszta już zaczeli... np. jakiś potwor zanim go zobaczymy, najpierw go słyszymy, a mianowicie ociera sie o rury, ściany, czasami zrzuci z połki jakiś karton, powarczy troche (a nam w tym czasie gula rośnie w gardle:)) i w końcu wylądoje za naszymi plecami i troche nami poturbuje..:) ach, czy ktoś wie jak sie nazywa program do robienia screenshotów (wiele podczas gry) ?
Grałem w sumie trzy razy, pierwszy raz dla przyjemności, drugi dla poradnika, trzeci żeby sprawdzić czy nic nie ominąłem. Rozglądałem się uważnie po każdym pomieszczeniu w poszukiwaniu przycisków, dociekałem jak dotrzeć do rzeczy, które widzę przez kraty a do których nijak dostać się nie mogłem. Sprawdzałem ponadto dokładnie wszystkie monitory, sprawdzałem kodami czy można przedostać się przez jakieś drzwi, których pozornie nie dało się otworzyć, itd.
Sprzęt? Pentium 2.5, 1 GB RAM, GeForce 5800 Ultra.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Opis] Alpha Labs - Sector 1 cz.1 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/298/192440750.jpg)
![2 - [Opis] Alpha Labs - Sector 1 cz.1 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/298/192440765.jpg)
![3 - [Opis] Alpha Labs - Sector 1 cz.1 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/298/192440781.jpg)
![Znajdziesz tutaj schody prowadzące do pokoju kontrolnego, oraz stojącą pod ścianą szafkę zamykaną kodem (#33) - [Opis] Alpha Labs - Sector 1 cz.1 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/298/192440796.jpg)
![4 - [Opis] Alpha Labs - Sector 1 cz.1 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/298/192440812.jpg)
![5 - [Opis] Alpha Labs - Sector 1 cz.1 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/298/192440828.jpg)
