Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Doom III - poradnik do gry

Doom III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Opis] Delta Labs - Level 2 North | Doom III poradnik Doom III

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Znajdujesz się w sekcji północnej drugiego poziomu kompleksu Delta. To właśnie tutaj naukowcy UAC przetrzymują schwytane demony. Po wyjściu z pomieszczenia, w którym stoi maszyna do teleportacji, trafisz na zamknięte drzwi (#157). Do ich otwarcia będziesz potrzebować specjalnej karty (#158), którą znajdziesz po krótkiej wędrówce w dalszej części bazy.

1 - [Opis] Delta Labs - Level 2 North | Doom III - Doom III - poradnik do gry
2 - [Opis] Delta Labs - Level 2 North | Doom III - Doom III - poradnik do gry
3 - [Opis] Delta Labs - Level 2 North | Doom III - Doom III - poradnik do gry
W kolejnym pomieszczeniu znajdziesz drzwi prowadzące do magazynu (oznaczone jako Storage 02) - [Opis] Delta Labs - Level 2 North | Doom III - Doom III - poradnik do gry

W kolejnym pomieszczeniu znajdziesz drzwi prowadzące do magazynu (oznaczone jako Storage 02). Aby je otworzyć, będziesz musiał skorzystać z panelu (#159), znajdującego się obok terminalu komputerowego. Gdy pozbierasz już dostępne tam przedmioty, ruszaj w dalszą drogę. Znaleziony w trakcie wędrówki PDA (#160 - Francis Erikson) pozwoli Ci dobrać się do stojącej nieopodal szafki. Napotkane dalej drzwi otworzysz klikając w panel.

Czas na prawdziwą rzeźnię. Na górnym poziomie pojawi się Arch-Vile, który zacznie teleportować Impy. Lepiej załatwić go od razu, zanim wzywane przez niego stwory zdążą Cię poturbować. Po spenetrowaniu okolicznych pomieszczeń odnajdziesz windę, która wywiezie Cię na górę. Jeśli zbliżysz się do barierki, zobaczysz kolejnego Arch-Vile'a (tym razem na dole) - zabij go równie szybko, co poprzednika. Po zakończonej walce obróć się w prawo i wejdź do tunelu wentylacyjnego (#161).

4 - [Opis] Delta Labs - Level 2 North | Doom III - Doom III - poradnik do gry
Na końcu drogi znajduje się część szpitalna, w której rezyduje jeden z ocalałych lekarzy (aktualnie bada on zwłoki Impa) - [Opis] Delta Labs - Level 2 North | Doom III - Doom III - poradnik do gry

Na końcu drogi znajduje się część szpitalna, w której rezyduje jeden z ocalałych lekarzy (aktualnie bada on zwłoki Impa). Poczekaj cierpliwie, aż skończy mówić - otrzymasz kod (624) do szafek znajdujących się w głębi pomieszczenia. Aby przedostać się dalej, będziesz musiał przebić się przez pudła, którymi spotkany naukowiec zagrodził przejście w obawie przed atakiem potworów.

Po wyeliminowaniu kolejnego Arch-Vile'a trafisz do sali, w której znajdują się pojemniki z potworami (#162). Jeśli chcesz, możesz podejść do zlokalizowanych obok nich czytników i ściągnąć w postaci e-mailów informacje zebrane przez naukowców. Jest ich niewiele, ale mówią coś niecoś o wetkniętych w szklane pojemniki demonach. Po przejściu przez kolejne drzwi trafisz do pomieszczenia, gdzie ktoś zza ściany woła o pomoc. Znajdujący się z prawej strony panel otworzy małe drzwiczki do części technicznej. W środku skorzystaj z drabiny i zacznij przedzierać się ciemnymi tunelami. Niestety, naukowiec zostanie zabity przez Impa. Weź jego PDA (Jacob Stemmons) i skorzystaj z drugiej drabiny, która poprowadzi Cię do małej niszy z zestawem przydatnych przedmiotów. Po zakończonej eksploracji, przedostań się tunelem z powrotem do właściwej części bazy i przejdź przez nieużywane dotąd drzwi.

5 - [Opis] Delta Labs - Level 2 North | Doom III - Doom III - poradnik do gry
6 - [Opis] Delta Labs - Level 2 North | Doom III - Doom III - poradnik do gry
7 - [Opis] Delta Labs - Level 2 North | Doom III - Doom III - poradnik do gry
Znajdziesz się w kolejnej części kompleksu, gdzie transportowane są pojemniki z potworami - [Opis] Delta Labs - Level 2 North | Doom III - Doom III - poradnik do gry

Znajdziesz się w kolejnej części kompleksu, gdzie transportowane są pojemniki z potworami. Aby uruchomić maszynerię, wystarczy skorzystać z umieszczonego przed szybą panelu (#163). Gdy pierwszy Imp zanurzy w płynie wyruszy w trasę, podążaj za nim (#164). Pojemnik będzie jedynym źródłem światła, dlatego dobrze jest trzymać się w jego pobliżu, tym bardziej iż po drodze będziesz atakowany przez potwory. Na końcu trasy znajduje się wejście do małego pomieszczenia z szafką, którą otworzysz znalezionym kodem (371). Przejście przez drzwi doprowadzi Cię do kolejnej sekcji, gdzie transportowane są pojemniki. Poczekaj na jeden z nich i ruszaj w dalszą drogę.

Po krótkiej, ale bogatej w przeżycia wędrówce, dotrzesz do pomieszczenia z windą. Zabierz leżący na krzesłach dysk Video (Specimen Status Museum) i jedź na górę. Duża sala, w której właśnie się znalazłeś zawiera skaner badający Soul Cube (#165). Niestety, artefakt został zabrany przez Malcolma Betrugera, dlatego na razie nie będzie Ci dane sprawdzić go w działaniu. Podejdź do terminali komputerowych znajdujących się w głębi pomieszczenia. Zabierz PDA należący do Larry'ego Bullmana i kolejny dysk z zapisem Video (Soul Cube). Zanim na dobre ruszysz w dalszą drogę przyglądnij się jeszcze szafce (numer 666). Kod (372) znajduje się na przyklejonej do niej kartce. Po otwarciu składziku wyskoczy Imp - gdy go zabijesz, będziesz mógł zabrać zbroję.

Idź przed siebie aż dotrzesz do dużego pomieszczania z kilkoma drzwiami. Zacznij od eksploracji gabinetu Elizabeth McNeil (#166), znajdziesz tam PDA a w nim dwa niezbędne kody. Pierwszy (725) pomoże Ci otworzyć magazyn (oznaczony na drzwiach jako Storage 07). W środku jest kolejna szafka, otwierana kodem (0508) ze strony Martian Buddy. Warto ją spenetrować, ponieważ znajduje się w niej BFG 9000. Po wyjściu z magazynu, skieruj się do ostatnich już drzwi i otwórz je za pomocą drugiego z kodów (463). Zabij Arch-Vile'a i opuść poziom.