[Opis] Caverns - Area 2 | Doom III poradnik Doom III
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Akcja rozpoczyna się od naprawdę mocnego uderzenia. Na niewielkiej powierzchni będziesz musiał uporać się z Arch-Vilem i dwoma Hell-Knightami. Szybki rekonesans pomieszczenia doprowadzi Cię do słusznego wniosku, że w chwili obecnej można przejść przez tylko jedne drzwi (drugie zamknięte są na klucz). Idź przed siebie aż dotrzesz przed wejście do olbrzymiej piramidy. Znajduje się tu generator (#229), którego uruchomienie włączy światła. Minusem tej decyzji jest to, że w tym samym momencie pojawi się duża ilość potworów (w tym Hell-Knighty), z którymi trzeba będzie się dodatkowo uporać. Naprzeciwko generatora znajduje się stolik a na nim karta (#230). Jeśli pobiegniesz teraz do windy, która przywiozła Cię na ten poziom, będziesz mógł otworzyć zamknięte wcześniej drzwi (w istocie prowadzą one do magazynu z duża ilością broni).
Zaraz za wejściem do piramidy znajduje się drugi generator, który rozjaśni egipskie ciemności. Podążaj cały czas przed siebie i zatrzymaj się dopiero w kolejnej sali, gdzie będą lewitować kamienie w kształcie jajek. Na półkach po prawej stronie znajdują się dwa dyski Video (#231 - ale tylko jeden z nich nowy: Tablets). Po przeciwległej stronie sali stoi kolejny generator.
W kolejnej większej sali będziesz zmuszony odbyć wyczerpującą walką z dużą ilością stworów. Zanim skierujesz się w dalszą drogę, uruchom kolejny generator. Po krótkiej wędrówce staniesz oko w oko z dobrymi znajomymi - Vagary (i to od razu z dwoma egzemplarzami). Nie baw się w konwenanse tylko ładuj w pająki z najcięższego arsenału - generalnie, konwencjonalna broń i tak Ci się już na niewiele przyda. Po zakończonej walce wejdź po schodach, otwórz drzwi z kręgami i wejdź do małego pomieszczenia. Uruchom ostatni już generator (#232) i zjedź windą na dół.