Trój-kody | Zestawienia | Deus Ex Rozłam Ludzkości poradnik Deus Ex: Rozłam Ludzkości
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Trój-kody (Triangle codes) są kolejnym rodzajem znajdźków ukrytych w świecie gry. Mają postać niewielkich trójkątów o biało-żółto-czarnym kolorze. Często bywają poukrywane w kartonowych pudłach lub pod/za innymi gabarytowymi obiektami (np. lodówki). Do odnalezienia jest 35 trójkątów w całej grze.
W przypadku tego sekretu postanowiono zrobić krok do przodu, dzięki czemu ma on pewną "wartość". Każdy trój-kod jest rodzajem kodu QR, który można zeskanować aparatem umieszczonym w smartphonie (z systemem Android/iOS) przy użyciu darmowej aplikacji Deus Ex Universe. Zeskanowanie każdego kodu odblokowuje dostęp do dodatkowej zawartości jaką są np. grafiki koncepcyjne.
Na liście poniżej znajduje się opis sposobu odnalezienia trój-kodów w kolejnych lokacjach. Zostały opatrzone numerami odpowiadającymi ich pozycjom w kolekcji. Te znajdźki, które zostały sprytnie schowane i są trudniejsze do odnalezienia posiadają dodatkowy opis wraz ze screenem. Na końcu strony znajduje się galeria kodów QR gotowych do zeskanowania.
Nr | Miejsce odnalezienia trój-kodu |
#1 | (M1,1) Dubaj - po pierwszym zeskoku obróć się, gdyż za plecami znajduje się małe przejście, tam znajdziesz pierwszy trój-kod |
#2 | (M1,14) - pod koniec misji idź przed siebie po wyjściu z windy na dolnym poziomie aż dotrzesz do dużego śmietnika z drabiną - kod leży wewnątrz |
#3 | (M3,47) - w dzielnicy czerwonych latarni, w alejce za barem znajduje się mieszkanie z balkonem (III piętro) |
#4 | (M3,41) - stacja Pilgrim: w pomieszczeniu ochrony (z ekranami) wejdź na szafkę i zobacz do środka kartonowego pudełka |
#5 | (M3,3) - stacja Palisade: na końcu peronu znajdują się zamknięte drzwi (możesz tam przejść wentylacją pod sufitem) za którymi leży trój-kod |
#6 | (M3,26) - informacja turystyczna na południu miasta. W piwnicach przejdź do pokoju na północy, tam na szafce znajdziesz Trój-kod wewnątrz kartonowego pudła. |
#7 | (M2,4) - w pokoju, gdzie znajdziesz Milenę. Odsuń lodówkę, pod którą znajdziesz trój-kod (wymagane ulepszenie Zoptymalizowane umięśnienie) |
#8 | (M2,1) - nad strzeżonym przez policję posterunkiem znajduje się małe mieszkanko. Usuń kartony w rogu pomieszczenia, by znaleźć pod nimi znajdźkę. |
#9 | (M7,11) - Izba chorych, za zamkniętymi drzwiami (możesz przejść za nie przez sufit przechodząc szparą między budynkami), wewnątrz sejfu |
#10 | Podczas wykonywania zadania Kto pociąga za sznurki? Znajdziesz się wewnątrz cyfrowej rzeczywistości. Będziesz musiał hakować bloki danych celem ukończenia zadania - po shakowaniu pierwszego przejdziesz do głównego pomieszczenia (ze schodami i blokiem danych pośrodku otoczonym laserami). Skieruj się w prawo schodami w dół, i jeszcze raz, a na samym dole za blokiem do shakowania znajdziesz wentylację. Na jej końcu leży Trój-kod. |
#11 | (M11,21) - górna półka na krawędzi ściany, musisz wyskoczyć tam z użyciem rusztowania/podnośnika |
#12 | (M4,1) - w sypialni Jensena obok łóżka znajduje się skrytka w podłodze wraz z Trój-kodem |
#13 | (M4,1) - drugi sekret w mieszkaniu Jensena znajduje się pod lodówką (wymagane Zoptymalizowane umięśnienie) |
#14 | (M5,10) - w lochu Kollera znajdziesz sekretny schowek za małym obrazem koło windy. Musisz otworzyć sejf, który tam się znajduje. |
#15 | (M9,8) - w biurze Otara znajduje się przejście kanałem wentylacyjnym - to wewnątrz niego znajduje się sekret |
#16 | (M3,36) - skrytka w piwnicy (dokładnie w szafie na broń) w Chikane's Place (otworzysz ją przyciskiem za niebieskim obrazem obok łóżka) |
#17 | (M23,4) - na I piętrze, po wejściu do kościoła trzymaj się prawej ściany - znajduje się tam wgłębienie i małe przejście zasłonięte skrzynką. Za zamkniętymi drzwiami znajdziesz trój-kod (zadanie Tropienie prawdziwych terrorystów, niemożliwe do zebrania wybierając zadanie Napad) |
#18 | (M23,20) - to pomieszczenie posiada 2 piętra. Trudno jest dostać się wyżej, ale jest to możliwe. Znajdziesz tam Trój-kod pod kartonowym pudełkiem na filarze. |
#19 | (M12,46) - sejf Picus. Musisz posiadać specjalną kartę dostępu - znajdziesz ją w bloku Libuse (M13,11) |
#20 | (M12,40) - w tajnej skrytce (dostaniesz się tam wentylacją lub po rozwiązaniu zagadki z świecącymi na biało figurami) znajduje się sejf ukryty za obrazem, a w nim sekret |
#21 | (M13,9) - sekretny pokój w mieszkaniu, trój-kod leży w kartonowym pudle pod biurkiem. Możesz dostać się tam kiedykolwiek używając wentylacji w łazience. |
#22 | (M8,11) - sekretny pokój na pół-piętrze w mieszkaniu. Uderz w worek treningowy, by otworzyć ukryte drzwi |
#23 | (M3,40) - kryjówka nad kliniką Limb, wejście przez wentylację na łuku łączącym klinikę z sąsiednim budynkiem |
#24 | (M22,15) - nad sceną wewnątrz teatru, wskoczysz tam najłatwiej z punktu (M22,14) |
#25 | (M22,22) - sejf Radicha ukryty w ścianie |
#26 | (M15,24) - na szafeczce w zamkniętym mieszkaniu przy schodach |
#27 | (M19,3) - pokój Ruckera, wewnątrz sejfu |
#28 | (M24,18) - Ośrodek G.A.R.M (zadanie M13) - przejście między hangarami, na półeczce obok rury |
#29 | (M24,15) - Ośrodek G.A.R.M - 3 piętro (zadanie M13) w małym pokoju ukryty za kartonowym pudełkiem |
#30 | (M24,26) - Ośrodek G.A.R.M - II Hangar (zadanie M13) w białym dużym namiocie, pod robotem pośrodku namiotu |
#31 | (M25,12) - w głównym pokoju, gdzie musisz dostać się na początku rozgrywki, skąd będziesz mieć podgląd z kamer i przerywnik filmowy wskocz wyżej na kratkę pod sufitem - na szafce znajduje się Trój-kod |
#32 | (M25,16) - w szafce na poziomie 4, w zamkniętej strefie |
#33 | (M25,23) - ten trój-kod odnajdziesz już po (lub w trakcie walki) z Marchenko w małym schowku na piętrze |
#34 | (M25,32) - w drodze do delegatów możesz w sekcji biurowej odnaleźć trój-kod w jednym w pomieszczeń |
#35 | (M25,34) - w pokoju delegatów (niemożliwe do zebrania, jeśli wcześniej będziesz walczył z Marchenko) |