Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry

Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Deus Ex Rozłam Ludzkości - M17 Kompleks Utulek: Slumsy RVAC
Deus Ex Rozłam Ludzkości - M17 Kompleks Utulek: Slumsy RVAC
Cel: Rucker - Miejsce rozpoczęcia eksploracji slumsów.
Cel: Rucker - Miejsce pobytu Tibora Sokola (opcjonalna rozmowa).
Palmtop (2104), biobateria.
Komputer (zabezpieczenie 3) - 4 e-maile, kod 3468.
Palmtop (1896), karabin bojowy Battle Rifle.
Siłownia - Palmtop (0274), palmtop na wyposażeniu przeciwnika (1174).
Małe pomieszczenie - Zamek z zabezpieczeniem 1 lub użyj kodu 2104.
Komputer ochrony - Wyłącza jedną z zapór laserowych (18 na mapie) oraz kamerę.
Komputer (zabezpieczenia 3) - 4 emaile (3468).
Biobateria, Neuropozyna.
Obszar z wyładowaniami - Możesz tu dotrzeć drabiną od strony poziomu 1 (23 na mapie). Przycisk wyłącza wyładowania.
Możesz łatwo wdrapać się na poziom 5.
Biobateria.
Komputer (zabezpieczenia 2) - 3 emaile (1433).
Omniklucz, oprogramowanie Breach.
Sala sypialna - Łatwy dostęp na poziom 5, eBook (+100XP)
Skrytki - Możesz dotrzeć do sekretnego obszaru za nimi (+200XP). Kod do jednej ze skrytek to 1174.
Sejf (zabezpieczenia 4, kod: 1433): Omniklucz i tłumik.
Komputer ochrony (zabezpieczenie 3) - Możesz wyłączyć okoliczne kamery.
Komputer (zabezpieczenie 3) - 3 e-maile.
Palmtop (2451), mina EMP.
Boczny obszar za skrzyniami - Unikalny karabin Lancer Rifle.
Zejście na poziom 1.
Ściana do przebicia - odblokowuje sekretny obszar (+200XP).
Palmtop (2025)
Korytarz z wyładowaniami - skrzynka z bezpiecznikami wyłącza dostawy prądu.
Tron dla Złotego Pingwina (osiągnięcie Złota kolonia) - przynieś tu owego pingwina z lokacji (M15,7), by zdobyć trofeum oraz nagrodę - Zestaw Praxis.
Szyb wentylacyjny - prowadzi do Stacji Ridit (M18,6).
Szyb wentylacyjny - Sekretny obszar (+200XP). Możesz dzięki niemu ominąć zapory laserowe (18 na mapie).
Aktywne zapory laserowe - Są tu strażnik i kamera. Pierwszą zaporę możesz wyłączyć z pomieszczenia ochrony (5 na mapie). Drugą zaporę możesz chwilowo wyłączyć używając zdalnego hakowania na skrzynce na ścianie.
Przejście między slumsami RVAC i stacją Ridit (M18,7).
Winda - Podróżuje między poziomami 2, 4 i 7 slumsów RVAC.
Schowek - Zamek z zabezpieczeniem 3 lub wpisz kod 1896 - 200XP, biobateria.
Schowek - Zamek z zabezpieczeniem 3 lub wpisz kod 2025 - 200XP, karabin obezwładniający, rzadka amunicja.
Korytarz prowadzący do stacji Ridit (M18,20).
Drabina - Możesz ją ściągnąć na dół dzięki użyciu Zdalnego hakowania. Pozwala to na dotarcie na poziom 4.
Górny poziom siłowni - Przeciwnik z palmtopem z kodem (0347).
Kantyna - Przebywa tu liczna grupa członków ARC. Jeden z nich ma palmtopa z kodem 4158.
Zapora laserowa - Broni dostępu do poziomu 4. Ręcznie można ją wyłączyć tylko na poziomie 4 (terminal na korytarzu).
Prysznice - Zamek z zabezpieczeniem 1 lub użyj kodu 0347. Pistolet obezwładniający z amunicją.
Karabin snajperski i celownik w szafce na broń.
Snajper, drabina pozwalająca dotrzeć na poziom 7 (30 na mapie).
Drabina - Łączy ona poziomy 6 i 7.
Dwóch snajperów.
Drabina łącząca poziomy 5 i 6.
Boczne pojemniki - Rewolwer, amunicja do pistoletu obezwładniającego.
Biobateria
Szyb wentylacyjny - Sekretny obszar (+200XP). Możesz dzięki niemu ominąć zapory laserowe (18 na mapie).
Winda - Podróżuje między poziomami 2, 4 i 7 slumsów RVAC.
Drabina łącząca poziomy 5 i 6.
Powiększ mapę

Mapa Slumsów RVAC - M17 | Kompleks Utulek | Deus Ex Rozłam Ludzkości poradnik Deus Ex: Rozłam Ludzkości

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Miejsca powiązane z głównymi zadaniami

1 – Cel: Rucker - Miejsce rozpoczęcia eksploracji slumsów.

2 – Cel: Rucker - Miejsce pobytu Tibora Sokola (opcjonalna rozmowa).

Ważniejsze lokacje na mapie

1 – Palmtop (2104), biobateria.
Komputer (zabezpieczenie 3) - 4 e-maile, kod 3468.

2 – Palmtop (1896), karabin bojowy Battle Rifle.

3 – Siłownia - Palmtop (0274), palmtop na wyposażeniu przeciwnika (1174).

4 – Małe pomieszczenie - Zamek z zabezpieczeniem 1 lub użyj kodu 2104.

5 – Komputer ochrony - Wyłącza jedną z zapór laserowych (18 na mapie) oraz kamerę.
Komputer (zabezpieczenia 3) - 4 emaile (3468).
Biobateria, Neuropozyna.

6 – Obszar z wyładowaniami - Możesz tu dotrzeć drabiną od strony poziomu 1 (23 na mapie). Przycisk wyłącza wyładowania.
Możesz łatwo wdrapać się na poziom 5.
Biobateria.

7 – Komputer (zabezpieczenia 2) - 3 emaile (1433).

8 – Omniklucz, oprogramowanie Breach.

9 – Sala sypialna - Łatwy dostęp na poziom 5, eBook (+100XP)

10 – Skrytki - Możesz dotrzeć do sekretnego obszaru za nimi (+200XP). Kod do jednej ze skrytek to 1174.
Sejf (zabezpieczenia 4, kod: 1433): Omniklucz i tłumik.

11 – Komputer ochrony (zabezpieczenie 3) - Możesz wyłączyć okoliczne kamery.
Komputer (zabezpieczenie 3) - 3 e-maile.
Palmtop (2451), mina EMP.

12 – Boczny obszar za skrzyniami - Unikalny karabin Lancer Rifle.

13 – Zejście na poziom 1.

14 – Ściana do przebicia - odblokowuje sekretny obszar (+200XP).
Palmtop (2025)

15 – Korytarz z wyładowaniami - skrzynka z bezpiecznikami wyłącza dostawy prądu.
Tron dla Złotego Pingwina (osiągnięcie Złota kolonia) - przynieś tu owego pingwina z lokacji (M15,7), by zdobyć trofeum oraz nagrodę - Zestaw Praxis.

16 – Szyb wentylacyjny - prowadzi do Stacji Ridit (M18,6).

17 – Szyb wentylacyjny - Sekretny obszar (+200XP). Możesz dzięki niemu ominąć zapory laserowe (18 na mapie).

18 – Aktywne zapory laserowe - Są tu strażnik i kamera. Pierwszą zaporę możesz wyłączyć z pomieszczenia ochrony (5 na mapie). Drugą zaporę możesz chwilowo wyłączyć używając zdalnego hakowania na skrzynce na ścianie.
Przejście między slumsami RVAC i stacją Ridit (M18,7).

19 – Winda - Podróżuje między poziomami 2, 4 i 7 slumsów RVAC.

20 – Schowek - Zamek z zabezpieczeniem 3 lub wpisz kod 1896 - 200XP, biobateria.

21 – Schowek - Zamek z zabezpieczeniem 3 lub wpisz kod 2025 - 200XP, karabin obezwładniający, rzadka amunicja.

22 – Korytarz prowadzący do stacji Ridit (M18,20).

23 – Drabina - Możesz ją ściągnąć na dół dzięki użyciu Zdalnego hakowania. Pozwala to na dotarcie na poziom 4.

24 – Górny poziom siłowni - Przeciwnik z palmtopem z kodem (0347).

25 – Kantyna - Przebywa tu liczna grupa członków ARC. Jeden z nich ma palmtopa z kodem 4158.

26 – Zapora laserowa - Broni dostępu do poziomu 4. Ręcznie można ją wyłączyć tylko na poziomie 4 (terminal na korytarzu).

27 – Prysznice - Zamek z zabezpieczeniem 1 lub użyj kodu 0347. Pistolet obezwładniający z amunicją.

28 – Karabin snajperski i celownik w szafce na broń.

29 – Snajper, drabina pozwalająca dotrzeć na poziom 7 (30 na mapie).

30 – Drabina - Łączy ona poziomy 6 i 7.

31 – Dwóch snajperów.

32 – Drabina łącząca poziomy 5 i 6.

33 – Boczne pojemniki - Rewolwer, amunicja do pistoletu obezwładniającego.

Legenda Deus Ex Rozłam Ludzkości - M17 Kompleks Utulek: Slumsy RVAC

Miejsca powiązane z głównymi zadaniami

Miejsca powiązane z pobocznymi zadaniami

Ważniejsze lokacje na mapie

Ogólne informacje na temat mapy M17

Powyższa mapa prezentuje Slumsy RVAC, które są jedną z lokacji wchodzących w skład Kompleksu Utulek. Do slumsów możesz dotrzeć od strony Gardzieli (mapa M16) i ma to miejsce w trakcie zaliczania głównego zadania Cel: Rucker.

Slumsy w całości są zakazaną strefą i oznacza to, że główny bohater w przypadku wykrycia przez członków ARC zostanie automatycznie zaatakowany. Wyjątkiem od tej reguły jest jedno ze startowych pomieszczeń slumsów, w którym przebywa Tibor Sokol (M17,2). Jensen może porozmawiać z Sokolem, ale tylko jeśli się do niego umiejętnie zakradnie.

W slumsach jest kilka przejść, które prowadzą do kolejnej lokacji kompleksu, a mianowicie na Stację Ridit (mapa M18). Znajdują się one konkretnie na poziomach 1, 2 i 7 slumsów, tak więc dysponujesz dużą swobodą w wyborze trasy przemarszu.

Handlarze oraz cenne przedmioty na mapie M17

Podczas eksploracji slumsów nie spotkasz żadnych handlarzy.

Ważniejsze przedmioty z tej lokacji to:

  • eBook (M17,9)
  • Oprogramowanie Breach (M17,8)
  • Rzadki karabin snajperski Ułan (Lancer Rifle) w bocznym pomieszczeniu (M17,12)
  • Zestaw Praxis z pomieszczenia z pingwinami (to nagroda za dostarczenie złotego pingwina odnalezionego w Golem) (M17,15)