Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry

Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Deus Ex Rozłam Ludzkości - M15 Kompleks Utulek: Golem
Deus Ex Rozłam Ludzkości - M15 Kompleks Utulek: Golem
Cel: Rucker - Miejsce startu po przybyciu do Golem.
Cel: Rucker - Mieszkanie Sokola.
Cel: Rucker - Miejsce przetrzymywania Tibora.
Cel: Rucker - Miejsce torturowania Dusana.
Cel: Rucker - Policjant z kartą dostępu Tibora.
Cel: Rucker - Miejsce pobytu Lubosa oraz winda na poziom 8.
Cel: Rucker - Miejsce spotkania z Louisem Galloisem.
Cel: Rucker - Przejście do Gardzieli.
Komputer (zabezpieczenia 1) - 3 emaile (9990).
Sejf (zabezpieczenia 3), kod: 9990. W sejfie są HypoStim i kredyty.
Palmtop
(+100XP), Pistolet obezwładniający, palmtop, Biobateria.
Poniżej mały schowek za oknem, Biobateria.
Dr Martine Onziema - Możesz z nią porozmawiać i zdobyć nieco informacji, a także dać jej Neuropozynę jeśli posiadasz. Otrzymasz wtedy od niej palmtopa z kodem 2046 do skrytki.
Kanał wentylacyjny do magazynu policyjnego na poziomie 3 (M15,6).
Magazyn policyjny. Możesz tu dostać się wentylacją z poziomu 4 (M15,5) lub drzwiami (kod: 2223). Na wprost od wejścia znajdują się drugie drzwi (kod: 6123), za którymi znajdziesz Zestaw Praxis w skrzynce medycznej, amunicję i celownik laserowy.
Mieszkanie (+200XP), komputer (zabezpieczenia 5), 3 emaile, Złoty Pingwin - możesz go dostarczyć na poziom 1 Slumsów RVAC (M17,15) i zdobyć dzięki temu osiągnięcie Złota Kolonia oraz zestaw Praxis.
Biobateria
eBook (+100XP), komputer (zabezpieczenia 2), 2 emaile (6123).
Za zniszczalną ścianą znajduje się małe pomieszczenie (z gazem, zawór na wyższym poziomie - M15,33) (+200XP) z tłumikiem.
Palmtop, komputer (zabezpieczenia 2), 2 emaile (2223). Korytarz (+200XP) pod prądem do sąsiedniego pomieszczenia (wyłącza je przycisk).
Drzwi (zabezpieczenie 1).
2x Neuropozyna, Biobateria.
eBook (+100XP), komputer (zabezpieczenia 2), 2 emaile.
Przejście oknem na korytarz (zniszcz ścianę). Uważaj na zlokalizowaną tam minę gazową.
Wyjście na wyższy poziom (M15,13).
Przejście połączone z punktem (M15,13). eBook (+100XP)
Handlarka Entity (Omniklucz, oprogramowanie hakerskie).
eBook (+100XP), komputer (zabezpieczenia 1), 3 emaile.
Przejście (M15,18)
Przejście (M15,17)
Cele (kod 2046), rewolwer, biobateria, połączenie z kolejną celą (Skrzynia z zapasami - przedmiot fabularny).
Zamek (zabezpieczenia 3), Skrzynia z zapasami (przedmiot fabularny).
Rynek - eBook (+100XP)
Możesz tu spotkać Edwarda lub Irenkę (wcześniejszy poboczny quest Złoty bilet).
eBook (+100XP), w ostatniej sypialni Biobateria
Zamek (zabezpieczenia 1), 2 palmtopy, komputer (zabezpieczenia 2), 1 email.
eBook (+100XP), Trój-kod, Omniklucz, komputer (zabezpieczenia 1), 3 emaile.
Handlarz Louis - sprzedaje bronie i ich ulepszenia oraz amunicję.
Neuropozyna, pistolet maszynowy, drabina na poziom 8.
2 szafki na bronie (zabezpieczenia 5).
Areszt: tylne pomieszczenie - 3 policjantów, zapora laserowa.
Mały schowek za oknem. Palmtop (0190), Neuropozyne, Biobateria, komputer (zabezpieczenia 2), 1 email.
Mały schowek za oknem, karabin usypiający.
Winda na czwarte piętro.
Zawór - Użycie go zakręca dopływ gazu do korytarza na poziomie 3.
Biobateria, pistolet i amunicja EMP.
Mieszkanie Sokola - Możesz porozmawiać z Adele Sokol.
Tajny przycisk otwiera skrytkę z komputerem (zabezpieczenie 1) - 2 e-maile, komunikator (możliwość zdobycia informacji o tajnym przejściu).
Posterunek policyjny - Możesz zapłacić policjantowi 1000 kredytów, użyć kamuflażu, przekraść się przez obszar za skrzynami lub przejść przez szyb wentylacyjny przy schodach.
Dużo amunicji w szafkach.
Areszt: górne piętro - Obszar monitorowany przez kamerę.
Zbrojownia (zabezpieczenie 2 lub przebij się prze ścianę) - Duża szafka z bronią (zabezpieczenie 5).
Areszt: dolne piętro - Przebywa tu 4 policjantów (jeden z nich używa egzoszkieletu).
Komputer - możesz wyłączyć kamerę na poziomie 2.
Cel: Rucker - Policjant z kartą dostępu Tibora. Jeśli zaczekasz, strażnik pójdzie w to miejsca i możesz go obezwładnić bez zwracania niczyjej uwagi.
Powiększ mapę

Mapa miasta Golem - M15 | Kompleks Utulek | Deus Ex Rozłam Ludzkości poradnik Deus Ex: Rozłam Ludzkości

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Miejsca powiązane z głównymi zadaniami

1 – Cel: Rucker - Miejsce startu po przybyciu do Golem.

2 – Cel: Rucker - Mieszkanie Sokola.

3 – Cel: Rucker - Miejsce przetrzymywania Tibora.

4 – Cel: Rucker - Miejsce torturowania Dusana.

5 – Cel: Rucker - Policjant z kartą dostępu Tibora.

6 – Cel: Rucker - Miejsce pobytu Lubosa oraz winda na poziom 8.

7 – Cel: Rucker - Miejsce spotkania z Louisem Galloisem.

8 – Cel: Rucker - Przejście do Gardzieli.

Ważniejsze lokacje na mapie

1 – Komputer (zabezpieczenia 1) - 3 emaile (9990).
Sejf (zabezpieczenia 3), kod: 9990. W sejfie są HypoStim i kredyty.

2 – Palmtop

3 – (+100XP), Pistolet obezwładniający, palmtop, Biobateria.
Poniżej mały schowek za oknem, Biobateria.

4 – Dr Martine Onziema - Możesz z nią porozmawiać i zdobyć nieco informacji, a także dać jej Neuropozynę jeśli posiadasz. Otrzymasz wtedy od niej palmtopa z kodem 2046 do skrytki.

5 – Kanał wentylacyjny do magazynu policyjnego na poziomie 3 (M15,6).

6 – Magazyn policyjny. Możesz tu dostać się wentylacją z poziomu 4 (M15,5) lub drzwiami (kod: 2223). Na wprost od wejścia znajdują się drugie drzwi (kod: 6123), za którymi znajdziesz Zestaw Praxis w skrzynce medycznej, amunicję i celownik laserowy.

7 – Mieszkanie (+200XP), komputer (zabezpieczenia 5), 3 emaile, Złoty Pingwin - możesz go dostarczyć na poziom 1 Slumsów RVAC (M17,15) i zdobyć dzięki temu osiągnięcie Złota Kolonia oraz zestaw Praxis.

8 – Biobateria

9 – eBook (+100XP), komputer (zabezpieczenia 2), 2 emaile (6123).
Za zniszczalną ścianą znajduje się małe pomieszczenie (z gazem, zawór na wyższym poziomie - M15,33) (+200XP) z tłumikiem.

10 – Palmtop, komputer (zabezpieczenia 2), 2 emaile (2223). Korytarz (+200XP) pod prądem do sąsiedniego pomieszczenia (wyłącza je przycisk).

11 – Drzwi (zabezpieczenie 1).
2x Neuropozyna, Biobateria.

12 – eBook (+100XP), komputer (zabezpieczenia 2), 2 emaile.
Przejście oknem na korytarz (zniszcz ścianę). Uważaj na zlokalizowaną tam minę gazową.

13 – Wyjście na wyższy poziom (M15,13).

14 – Przejście połączone z punktem (M15,13). eBook (+100XP)

15 – Handlarka Entity (Omniklucz, oprogramowanie hakerskie).

16 – eBook (+100XP), komputer (zabezpieczenia 1), 3 emaile.

17 – Przejście (M15,18)

18 – Przejście (M15,17)

19 – Cele (kod 2046), rewolwer, biobateria, połączenie z kolejną celą (Skrzynia z zapasami - przedmiot fabularny).

20 – Zamek (zabezpieczenia 3), Skrzynia z zapasami (przedmiot fabularny).

21 – Rynek - eBook (+100XP)

22 – Możesz tu spotkać Edwarda lub Irenkę (wcześniejszy poboczny quest Złoty bilet).
eBook (+100XP), w ostatniej sypialni Biobateria

23 – Zamek (zabezpieczenia 1), 2 palmtopy, komputer (zabezpieczenia 2), 1 email.

24 – eBook (+100XP), Trój-kod, Omniklucz, komputer (zabezpieczenia 1), 3 emaile.

25 – Handlarz Louis - sprzedaje bronie i ich ulepszenia oraz amunicję.
Neuropozyna, pistolet maszynowy, drabina na poziom 8.
2 szafki na bronie (zabezpieczenia 5).

26 – Areszt: tylne pomieszczenie - 3 policjantów, zapora laserowa.

27 – Mały schowek za oknem. Palmtop (0190), Neuropozyne, Biobateria, komputer (zabezpieczenia 2), 1 email.

28 – Mały schowek za oknem, karabin usypiający.

29 – Winda na czwarte piętro.

30 – Zawór - Użycie go zakręca dopływ gazu do korytarza na poziomie 3.

31 – Biobateria, pistolet i amunicja EMP.

32 – Mieszkanie Sokola - Możesz porozmawiać z Adele Sokol.
Tajny przycisk otwiera skrytkę z komputerem (zabezpieczenie 1) - 2 e-maile, komunikator (możliwość zdobycia informacji o tajnym przejściu).

33 – Posterunek policyjny - Możesz zapłacić policjantowi 1000 kredytów, użyć kamuflażu, przekraść się przez obszar za skrzynami lub przejść przez szyb wentylacyjny przy schodach.
Dużo amunicji w szafkach.

34 – Areszt: górne piętro - Obszar monitorowany przez kamerę.
Zbrojownia (zabezpieczenie 2 lub przebij się prze ścianę) - Duża szafka z bronią (zabezpieczenie 5).

35 – Areszt: dolne piętro - Przebywa tu 4 policjantów (jeden z nich używa egzoszkieletu).
Komputer - możesz wyłączyć kamerę na poziomie 2.

Legenda Deus Ex Rozłam Ludzkości - M15 Kompleks Utulek: Golem

Miejsca powiązane z głównymi zadaniami

Miejsca powiązane z pobocznymi zadaniami

Ważniejsze lokacje na mapie

Ogólne informacje na temat mapy M15

Powyższa mapa prezentuje miasto Golem, do którego zsyłane są osoby wyposażone w ulepszenia. Lokacja ta jest częścią Kompleksu Utulek, do którego po raz pierwszy możesz dotrzeć po rozpoczęciu głównego zadania Cel: Rucker powiązanego z odnalezieniem lidera Koalicji na Rzecz Ulepszonych - Talosa Ruckera.

Miasto Golem składa się z ośmiu poziomów, aczkolwiek kolejne główne obszary mapy odwiedza się w odgórnie narzucony sposób. Większość miejscówek w Golem jest ogólnodostępnych i wyjątkiem są tu obszary na poziomach 1-3 kontrolowane przez policję. Zbadanie ich jest bardzo kłopotliwe, albowiem Jensen może zostać łatwo zauważony i w konsekwencji zaatakowany. Miasta Golem nie możesz przedwcześnie opuścić, a dopiero po wykonaniu określonych czynności w ramach przywołanego wcześniej questu. Na poziomie 8 mapy znajduje się przejście do Gardzieli (mapa M16), czyli do kolejnej części Kompleksu Utulek.

Handlarze oraz cenne przedmioty na mapie M15

W lokacji tej spotkasz dwóch handlarzy. Entity ma stoisko na targowisku na trzecim poziomie Golem (M15,5) i sprzedaje omni-klucze oraz oprogramowanie hakerskie. Louis prowadzi sklep na siódmym poziomie miasta (M15,25). W jego ofercie odnajdziesz bronie i ich ulepszenia, a także różne rodzaje amunicji.

Ważniejsze przedmioty z tej lokacji to:

  • eBooki (M15,9) (M15,12) (M15,14) (M15,16) (M15,21) (M15,22) (M15,24)
  • Zestaw Praxis w jednym z pomieszczeń magazynu policyjnego (M15,6)
  • Złoty pingwin w pomieszczeniu na piętrze 7 powiązany z osiągnięciem Złota kolonia (M15,7)
  • Skrzynie z zapasami w celach (przedmioty fabularne) (M15,19) (M15,20)
  • Bronie w zbrojowniach w areszcie (M15,34) i w siedzibie handlarza Louisa (musisz się do nich włamać) (M15,25)