Mapa miasta Golem - M15 | Kompleks Utulek | Deus Ex Rozłam Ludzkości poradnik Deus Ex: Rozłam Ludzkości
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Miejsca powiązane z głównymi zadaniami
1 – Cel: Rucker - Miejsce startu po przybyciu do Golem.
2 – Cel: Rucker - Mieszkanie Sokola.
3 – Cel: Rucker - Miejsce przetrzymywania Tibora.
4 – Cel: Rucker - Miejsce torturowania Dusana.
5 – Cel: Rucker - Policjant z kartą dostępu Tibora.
6 – Cel: Rucker - Miejsce pobytu Lubosa oraz winda na poziom 8.
7 – Cel: Rucker - Miejsce spotkania z Louisem Galloisem.
8 – Cel: Rucker - Przejście do Gardzieli.
Ważniejsze lokacje na mapie
1 – Komputer (zabezpieczenia 1) - 3 emaile (9990).
Sejf (zabezpieczenia 3), kod: 9990. W sejfie są HypoStim i kredyty.
2 – Palmtop
3 – (+100XP), Pistolet obezwładniający, palmtop, Biobateria.
Poniżej mały schowek za oknem, Biobateria.
4 – Dr Martine Onziema - Możesz z nią porozmawiać i zdobyć nieco informacji, a także dać jej Neuropozynę jeśli posiadasz. Otrzymasz wtedy od niej palmtopa z kodem 2046 do skrytki.
5 – Kanał wentylacyjny do magazynu policyjnego na poziomie 3 (M15,6).
6 – Magazyn policyjny. Możesz tu dostać się wentylacją z poziomu 4 (M15,5) lub drzwiami (kod: 2223). Na wprost od wejścia znajdują się drugie drzwi (kod: 6123), za którymi znajdziesz Zestaw Praxis w skrzynce medycznej, amunicję i celownik laserowy.
7 – Mieszkanie (+200XP), komputer (zabezpieczenia 5), 3 emaile, Złoty Pingwin - możesz go dostarczyć na poziom 1 Slumsów RVAC (M17,15) i zdobyć dzięki temu osiągnięcie Złota Kolonia oraz zestaw Praxis.
8 – Biobateria
9 – eBook (+100XP), komputer (zabezpieczenia 2), 2 emaile (6123).
Za zniszczalną ścianą znajduje się małe pomieszczenie (z gazem, zawór na wyższym poziomie - M15,33) (+200XP) z tłumikiem.
10 – Palmtop, komputer (zabezpieczenia 2), 2 emaile (2223). Korytarz (+200XP) pod prądem do sąsiedniego pomieszczenia (wyłącza je przycisk).
11 – Drzwi (zabezpieczenie 1).
2x Neuropozyna, Biobateria.
12 – eBook (+100XP), komputer (zabezpieczenia 2), 2 emaile.
Przejście oknem na korytarz (zniszcz ścianę). Uważaj na zlokalizowaną tam minę gazową.
13 – Wyjście na wyższy poziom (M15,13).
14 – Przejście połączone z punktem (M15,13). eBook (+100XP)
15 – Handlarka Entity (Omniklucz, oprogramowanie hakerskie).
16 – eBook (+100XP), komputer (zabezpieczenia 1), 3 emaile.
17 – Przejście (M15,18)
18 – Przejście (M15,17)
19 – Cele (kod 2046), rewolwer, biobateria, połączenie z kolejną celą (Skrzynia z zapasami - przedmiot fabularny).
20 – Zamek (zabezpieczenia 3), Skrzynia z zapasami (przedmiot fabularny).
21 – Rynek - eBook (+100XP)
22 – Możesz tu spotkać Edwarda lub Irenkę (wcześniejszy poboczny quest Złoty bilet).
eBook (+100XP), w ostatniej sypialni Biobateria
23 – Zamek (zabezpieczenia 1), 2 palmtopy, komputer (zabezpieczenia 2), 1 email.
24 – eBook (+100XP), Trój-kod, Omniklucz, komputer (zabezpieczenia 1), 3 emaile.
25 – Handlarz Louis - sprzedaje bronie i ich ulepszenia oraz amunicję.
Neuropozyna, pistolet maszynowy, drabina na poziom 8.
2 szafki na bronie (zabezpieczenia 5).
26 – Areszt: tylne pomieszczenie - 3 policjantów, zapora laserowa.
27 – Mały schowek za oknem. Palmtop (0190), Neuropozyne, Biobateria, komputer (zabezpieczenia 2), 1 email.
28 – Mały schowek za oknem, karabin usypiający.
29 – Winda na czwarte piętro.
30 – Zawór - Użycie go zakręca dopływ gazu do korytarza na poziomie 3.
31 – Biobateria, pistolet i amunicja EMP.
32 – Mieszkanie Sokola - Możesz porozmawiać z Adele Sokol.
Tajny przycisk otwiera skrytkę z komputerem (zabezpieczenie 1) - 2 e-maile, komunikator (możliwość zdobycia informacji o tajnym przejściu).
33 – Posterunek policyjny - Możesz zapłacić policjantowi 1000 kredytów, użyć kamuflażu, przekraść się przez obszar za skrzynami lub przejść przez szyb wentylacyjny przy schodach.
Dużo amunicji w szafkach.
34 – Areszt: górne piętro - Obszar monitorowany przez kamerę.
Zbrojownia (zabezpieczenie 2 lub przebij się prze ścianę) - Duża szafka z bronią (zabezpieczenie 5).
35 – Areszt: dolne piętro - Przebywa tu 4 policjantów (jeden z nich używa egzoszkieletu).
Komputer - możesz wyłączyć kamerę na poziomie 2.
Legenda Deus Ex Rozłam Ludzkości - M15 Kompleks Utulek: Golem
Miejsca powiązane z głównymi zadaniami
Miejsca powiązane z pobocznymi zadaniami
Ważniejsze lokacje na mapie
Ogólne informacje na temat mapy M15
Powyższa mapa prezentuje miasto Golem, do którego zsyłane są osoby wyposażone w ulepszenia. Lokacja ta jest częścią Kompleksu Utulek, do którego po raz pierwszy możesz dotrzeć po rozpoczęciu głównego zadania Cel: Rucker powiązanego z odnalezieniem lidera Koalicji na Rzecz Ulepszonych - Talosa Ruckera.
Miasto Golem składa się z ośmiu poziomów, aczkolwiek kolejne główne obszary mapy odwiedza się w odgórnie narzucony sposób. Większość miejscówek w Golem jest ogólnodostępnych i wyjątkiem są tu obszary na poziomach 1-3 kontrolowane przez policję. Zbadanie ich jest bardzo kłopotliwe, albowiem Jensen może zostać łatwo zauważony i w konsekwencji zaatakowany. Miasta Golem nie możesz przedwcześnie opuścić, a dopiero po wykonaniu określonych czynności w ramach przywołanego wcześniej questu. Na poziomie 8 mapy znajduje się przejście do Gardzieli (mapa M16), czyli do kolejnej części Kompleksu Utulek.
Handlarze oraz cenne przedmioty na mapie M15
W lokacji tej spotkasz dwóch handlarzy. Entity ma stoisko na targowisku na trzecim poziomie Golem (M15,5) i sprzedaje omni-klucze oraz oprogramowanie hakerskie. Louis prowadzi sklep na siódmym poziomie miasta (M15,25). W jego ofercie odnajdziesz bronie i ich ulepszenia, a także różne rodzaje amunicji.
Ważniejsze przedmioty z tej lokacji to:
- eBooki (M15,9) (M15,12) (M15,14) (M15,16) (M15,21) (M15,22) (M15,24)
- Zestaw Praxis w jednym z pomieszczeń magazynu policyjnego (M15,6)
- Złoty pingwin w pomieszczeniu na piętrze 7 powiązany z osiągnięciem Złota kolonia (M15,7)
- Skrzynie z zapasami w celach (przedmioty fabularne) (M15,19) (M15,20)
- Bronie w zbrojowniach w areszcie (M15,34) i w siedzibie handlarza Louisa (musisz się do nich włamać) (M15,25)