Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry

Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Deus Ex Rozłam Ludzkości - M11 Praga: Dworzec Ruzicka
Deus Ex Rozłam Ludzkości - M11 Praga: Dworzec Ruzicka
Kwestia jurysdykcji - Miejsce spotkania z Buźką.
Kwestia jurysdykcji - Miejsce odnalezienia DSD.
Peron - Przebiegają nad nim balkoniki, ale niektóre z nich są naelektryzowane. Możesz pozbyć się wyładowań wchodząc w interakcję ze skrzynką z bezpiecznikami w bocznym pomieszczeniu (2 na mapie).
Szyb wentylacyjny przy jednym z balkoników - prowadzi do pomieszczenia ochrony (9 na mapie).
Boczne pomieszczenie - Zamknięte drzwi (zabezpieczenie 2).
Skrzynka z bezpiecznikami - eliminuje wyładowania z balkoników nad peronem (1 na mapie). Szyb wentylacyjy prowadzący do sąsiedniego obszaru (3 na mapie).
Palmtop z kodem 3998 do pomieszczenia na stacji Capek.
Obszar z trującym gazem - Możesz tu dotrzeć przechodząc przez szyb wentylacyjny (2 na mapie) lub zeskakując z wyższego piętra. Zawór zakręca dopływ gazu.
Zwłoki z palmtopem - kod 0808 do pomieszczenia pracowników stacji (6 na mapie).
Główny korytarz - Wejście do zakazanej strefy. Pilnuje go trzech policjantów.
Składzik - Zamknięte drzwi (zabezpieczenie 1).
Szyb wentylacyjny ukryty za skrzynią - prowadzi do schodów (13 na mapie).
Karta dostępu do dworca Ruzicka - możesz jej użyć na południowych drzwiach (7 na mapie).
Pomieszczenie pracowników stacji - Zamknięte drzwi (zabezpieczenie 1) - zalicz mini-grę hakerską lub użyj kodu 0808.
Możesz przysłonić zasłony żeby nie zostać zauważonym. Szyb wentylacyjny prowadzący do sąsiedniego korytarza (8 na mapie).
Komputer (zabezpieczenie 1), hasło: ANTARES - 4 e-maile.
Zamknięte drzwi - Mają one czytnik kart dostępu. Możesz odnaleźć kartę w północnym składziku (5 na mapie).
Korytarz - Możesz tu dotrzeć otwierając drzwi (7 na mapie), używając szybu w pomieszczeniu pracowników stacji (6 na mapie) lub od strony pomieszczenia ochrony (9 na mapie).
Korytarz patroluje strażnik (ma przy sobie palmtopa z kodem 8066 do pomieszczenia ochrony), dodatkowo aktywna kamera (możesz ją wyłączyć w pomieszczeniu ochrony).
Pomieszczenie ochrony - Zamknięte drzwi (zabezpieczenie 2) - zalicz mini-grę lub użyj kodu 8066. Możesz tu też dotrzeć szybem wentylacyjnym zlokalizowanym nad peronem (1 na mapie).
Komputer (zabezpieczenie 0) - 3 e-maile. Komputer (zabezpieczenie 3), hasło: Dellarocca - Możesz wyłączyć kamerę i alarmy. Szafka na broń.
Serwerownia - Przebywa tu pracownik.
Oprogramowanie do hamkowania, oprogramowanie Breach.
Korytarz z drabiną - Możesz tu dotrzeć przebijając się przez ścianę. Drabina prowadzi na poziom 2 (12 na mapie).
Obszar z drabiną - Możesz tu dotrzeć od strony poziomu 1 (11 na mapie).
Są tu szyby wentylacyjne prowadzące do pobliskiego składziku oraz do kawiarni.
Schody - Obszaru pilnuje dwóch policjantów. Możesz tu alternatywnie dotrzeć szybem wentylacyjnym od strony składziku na poziomie 1 (5 na mapie).
Jeden z policjantów ma przy sobie palmtopa z hasłem ANTARES do terminalu biletowego. Drugi palmtop z tym samym hasłem leży na ziemi przy schodach.
Kawiarnia - Przebywa tu jeden z policjantów.
Księgarnia - Pilnuje jej policjant. Do księgarni możesz dotrzeć szybem wentylacyjnym (18 na mapie).
Wejście do szybu wentylacyjnego - wyjścia z niego są na tyłach głównej sali (17 na mapie).
eBook (+100XP), skrzynka z dużą ilością kredytów.
Główna sala: przód - Przebywa tu policjant oraz dwóch śledczych.
W okolicy są dwie walizki na bronie - skrywają m.in. amunicję i granaty EMP.
Główna sala: tył - Przebywa tu śledczy oraz dwóch policjantów. Jeden z policjantów używa egzoszkieletu. W miejscu tym znajduje się epicentrum eksplozji.
Komputer (zabezpieczenie 0) - 1 e-mail z kodem 5100 do skrytki w mieście.
Wejście do szybu wentylacyjnego - Jest ono ukryte za automatem, który musisz przesunąć (wymagane ulepszenie do przenoszenia ciężkich przedmiotów).
Szyby prowadzą do księgarni (15 na mapie) oraz na małą półkę nad główną salą (19 na mapie).
Górna półka - Możesz na nią dotrzeć m.in. przechodząc przez szyb wentylacyjny (18 na mapie).
Jest tu skrzynka z bezpiecznikami - możesz doprowadzić do pojawienia się wyładowań na tyłach głównej sali (17 na mapie) i porazić prądem policjanta w egzo-szkielecie.
Boczne pomieszczenie - Musisz użyć windy lub doskoczyć do górnych krawędzi żeby się do niego przedostać.
W pomieszczeniu odnajdziesz m.in. karabin z amunicją obezwładniającą i dużo amunicji.
Górna półka - Trój-kod.
Boczne pomieszczenie - Możesz skorzystać z głównego wejścia lub dotrzeć do szybu wentylacyjnego nad nim.
Szyb wentylacyjny ukryty za skrzyniami - prowadzi do bocznego obszaru (23 na mapie).
Boczny obszar - Możesz tu dotrzeć szybem wentylacyjnym z pobliskiego pomieszczenia (22 na mapie) oraz zeskoczyć na poziom 1 (3 na mapie).
Biobateria.
Schody - Obszaru pilnuje dwóch policjantów. Możesz tu alternatywnie dotrzeć szybem wentylacyjnym od strony składziku na poziomie 1 (5 na mapie).
Jeden z policjantów ma przy sobie palmtopa z hasłem ANTARES do terminalu biletowego. Drugi palmtop z tym samym hasłem leży na ziemi przy schodach.
Powiększ mapę

Mapa dworca Ruzicka - M11 | Praga - Mapy | Deus Ex Rozłam Ludzkości poradnik Deus Ex: Rozłam Ludzkości

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Miejsca powiązane z głównymi zadaniami

1 – Kwestia jurysdykcji - Miejsce spotkania z Buźką.

2 – Kwestia jurysdykcji - Miejsce odnalezienia DSD.

Ważniejsze lokacje na mapie

1 – Peron - Przebiegają nad nim balkoniki, ale niektóre z nich są naelektryzowane. Możesz pozbyć się wyładowań wchodząc w interakcję ze skrzynką z bezpiecznikami w bocznym pomieszczeniu (2 na mapie).
Szyb wentylacyjny przy jednym z balkoników - prowadzi do pomieszczenia ochrony (9 na mapie).

2 – Boczne pomieszczenie - Zamknięte drzwi (zabezpieczenie 2).
Skrzynka z bezpiecznikami - eliminuje wyładowania z balkoników nad peronem (1 na mapie). Szyb wentylacyjy prowadzący do sąsiedniego obszaru (3 na mapie).
Palmtop z kodem 3998 do pomieszczenia na stacji Capek.

3 – Obszar z trującym gazem - Możesz tu dotrzeć przechodząc przez szyb wentylacyjny (2 na mapie) lub zeskakując z wyższego piętra. Zawór zakręca dopływ gazu.
Zwłoki z palmtopem - kod 0808 do pomieszczenia pracowników stacji (6 na mapie).

4 – Główny korytarz - Wejście do zakazanej strefy. Pilnuje go trzech policjantów.

5 – Składzik - Zamknięte drzwi (zabezpieczenie 1).
Szyb wentylacyjny ukryty za skrzynią - prowadzi do schodów (13 na mapie).
Karta dostępu do dworca Ruzicka - możesz jej użyć na południowych drzwiach (7 na mapie).

6 – Pomieszczenie pracowników stacji - Zamknięte drzwi (zabezpieczenie 1) - zalicz mini-grę hakerską lub użyj kodu 0808.
Możesz przysłonić zasłony żeby nie zostać zauważonym. Szyb wentylacyjny prowadzący do sąsiedniego korytarza (8 na mapie).
Komputer (zabezpieczenie 1), hasło: ANTARES - 4 e-maile.

7 – Zamknięte drzwi - Mają one czytnik kart dostępu. Możesz odnaleźć kartę w północnym składziku (5 na mapie).

8 – Korytarz - Możesz tu dotrzeć otwierając drzwi (7 na mapie), używając szybu w pomieszczeniu pracowników stacji (6 na mapie) lub od strony pomieszczenia ochrony (9 na mapie).
Korytarz patroluje strażnik (ma przy sobie palmtopa z kodem 8066 do pomieszczenia ochrony), dodatkowo aktywna kamera (możesz ją wyłączyć w pomieszczeniu ochrony).

9 – Pomieszczenie ochrony - Zamknięte drzwi (zabezpieczenie 2) - zalicz mini-grę lub użyj kodu 8066. Możesz tu też dotrzeć szybem wentylacyjnym zlokalizowanym nad peronem (1 na mapie).
Komputer (zabezpieczenie 0) - 3 e-maile. Komputer (zabezpieczenie 3), hasło: Dellarocca - Możesz wyłączyć kamerę i alarmy. Szafka na broń.

10 – Serwerownia - Przebywa tu pracownik.
Oprogramowanie do hamkowania, oprogramowanie Breach.

11 – Korytarz z drabiną - Możesz tu dotrzeć przebijając się przez ścianę. Drabina prowadzi na poziom 2 (12 na mapie).

12 – Obszar z drabiną - Możesz tu dotrzeć od strony poziomu 1 (11 na mapie).
Są tu szyby wentylacyjne prowadzące do pobliskiego składziku oraz do kawiarni.

13 – Schody - Obszaru pilnuje dwóch policjantów. Możesz tu alternatywnie dotrzeć szybem wentylacyjnym od strony składziku na poziomie 1 (5 na mapie).
Jeden z policjantów ma przy sobie palmtopa z hasłem ANTARES do terminalu biletowego. Drugi palmtop z tym samym hasłem leży na ziemi przy schodach.

14 – Kawiarnia - Przebywa tu jeden z policjantów.

15 – Księgarnia - Pilnuje jej policjant. Do księgarni możesz dotrzeć szybem wentylacyjnym (18 na mapie).
Wejście do szybu wentylacyjnego - wyjścia z niego są na tyłach głównej sali (17 na mapie).
eBook (+100XP), skrzynka z dużą ilością kredytów.

16 – Główna sala: przód - Przebywa tu policjant oraz dwóch śledczych.
W okolicy są dwie walizki na bronie - skrywają m.in. amunicję i granaty EMP.

17 – Główna sala: tył - Przebywa tu śledczy oraz dwóch policjantów. Jeden z policjantów używa egzoszkieletu. W miejscu tym znajduje się epicentrum eksplozji.
Komputer (zabezpieczenie 0) - 1 e-mail z kodem 5100 do skrytki w mieście.

18 – Wejście do szybu wentylacyjnego - Jest ono ukryte za automatem, który musisz przesunąć (wymagane ulepszenie do przenoszenia ciężkich przedmiotów).
Szyby prowadzą do księgarni (15 na mapie) oraz na małą półkę nad główną salą (19 na mapie).

19 – Górna półka - Możesz na nią dotrzeć m.in. przechodząc przez szyb wentylacyjny (18 na mapie).
Jest tu skrzynka z bezpiecznikami - możesz doprowadzić do pojawienia się wyładowań na tyłach głównej sali (17 na mapie) i porazić prądem policjanta w egzo-szkielecie.

20 – Boczne pomieszczenie - Musisz użyć windy lub doskoczyć do górnych krawędzi żeby się do niego przedostać.
W pomieszczeniu odnajdziesz m.in. karabin z amunicją obezwładniającą i dużo amunicji.

21 – Górna półka - Trój-kod.

22 – Boczne pomieszczenie - Możesz skorzystać z głównego wejścia lub dotrzeć do szybu wentylacyjnego nad nim.
Szyb wentylacyjny ukryty za skrzyniami - prowadzi do bocznego obszaru (23 na mapie).

23 – Boczny obszar - Możesz tu dotrzeć szybem wentylacyjnym z pobliskiego pomieszczenia (22 na mapie) oraz zeskoczyć na poziom 1 (3 na mapie).
Biobateria.

Legenda Deus Ex Rozłam Ludzkości - M11 Praga: Dworzec Ruzicka

Miejsca powiązane z głównymi zadaniami

Miejsca powiązane z pobocznymi zadaniami

Ważniejsze lokacje na mapie

Ogólne informacje na temat mapy M11

Powyższa mapa prezentuje dworzec Ruzicka. Jest to jedna z unikalnych lokacji znajdujących się w Pradze. Dworzec ten był miejscem ataku terrorystycznego tuż po przybyciu przez Jensena do Pragi. Lokację tę po raz pierwszy możesz odwiedzić po przystąpieniu do głównego zadania Kwestia jurysdykcji, które dotyczy zbadania miejsca ataku terrorystycznego w celu pozyskania związanych z nim dowodów. Ważną informacją jest to, że nie musisz zbadać dworca w stu procentach już podczas pierwszej wizyty w tej lokacji, bo w dalszej części gry będziesz mógł do niego powracać.

Jako że lokalni śledczy nie chcą dopuścić członków grupy TF29 do miejsca, w którym doszło do eksplozji bomby, musisz liczyć się z tym, że znaczna część dworca będzie zakazaną strefą i przebywający w niej policjanci zostaną zaalarmowani jeśli główny bohater zostanie wykryty. Gra na szczęście daje dużą swobodę w temacie sposobu dotarcia do pomieszczenia z poszukiwanymi dowodami, tak więc możesz dopasować ścieżkę przemarszu do preferowanego stylu gry oraz do posiadanych aktualnie ulepszeń.

W trakcie eksploracji dworca najprawdopodobniej po raz pierwszy spotkasz osobę korzystającą z egzo-szkieletu. Nie próbuj agresywnie atakować funkcjonariusza używającego tego zaawansowanego pancerza ani próbować wykonywać na nim obezwładnienia, bo zakończy się ono porażką nawet jeśli wyprowadzisz je z zaskoczenia. Jeśli masz w planach zneutralizowanie tej postaci to najlepiej jest użyć ładunku EMP (specjalny typ amunicji, granaty) żeby sparaliżować na pewien czas działanie egzo-szkieletu. Dopiero w następnej kolejności możesz zdecydować się na wykonanie obezwładniania z zamiarem ogłuszenia lub zabicia policjanta.

Handlarze oraz cenne przedmioty na mapie M11

Na dworcu nie spotkasz żadnych handlarzy.

Ważniejsze przedmioty z tej lokacji to:

  • eBook z księgarni (M11, 15)
  • Palmtopy z kodami i hasłami (M11,2) (M11,3) (M11,8) (M11,13)
  • Oprogramowanie Breach w serwerowni (M11,10)
  • Trój-kod na półce nad główną salą dworca (M11,21)
  • Karta dostępu do zakazanej strefy dworca znajdująca się w małym składziku (M11,5)
  • Karabin obezwładniający w pomieszczeniu sąsiadującym z główną salą dworca (M11,20)