Katedra Głębin - w środku | Opis przejścia Dark Souls 3 poradnik Dark Souls III
Ostatnia aktualizacja: 10 września 2019
Katedra Głębin - w środku
Wnętrze Katedry głębin nie jest mocno skomplikowana, ale dość rozległa i łatwo w nim pominąć część komnat. Żeby łatwiej odnaleźć się w opisie lokacji, został on podzielony na trzy części.
Początek
Zaraz po wejściu od dachu skieruj się do korytarza znajdującego po lewej stronie. Zabij lub omiń "coś", co znajduje się na ziemi, by po drugiej stronie zebrać Talizman pojedynkowy. W następnej sali znajdziesz trzech rozstawionych w kątach wrogów - wykorzystaj ten moment i rozpraw się z nimi pojedynczo. W kolejnym korytarzu możesz skręcić w lewo i skorzystać z windy, aby odblokować skrót znajdujący się blisko ogniska Kaplica Oczyszczania. Gdy to zrobisz skręć w prawo, do pomieszczenia, w którym zauważysz olbrzyma siedzącego na dole.
Uwaga: Przed wejściem do głównej komnaty możesz jeszcze odbić w prawo, gdzie wąskim korytarzem zejdziesz do niewielkiego pomieszczenia. Znajdziesz w nim pojedynczego ewangelistę (gruba kobieta) oraz Klejnot głębin. Uważaj tylko przy wejściu/wyjściu z korytarza, gdyż z góry zwisa tutaj przeciwnik (wykonaj unik lub przebiegnij sprintem).
Twoim celem jest dostanie się na drugą stronę. Nawet nie myśl o chowaniu się za filarami, gdyż wróg może je z łatwością zniszczyć, zadając Ci przy tym niebagatelne obrażenia. Biegnij nie obracając się i zabierając przy odrobinie szczęścia Duszę nieznanego żołnierza, Pierścień miecza Loyda oraz Wybuchowe bełty z mijanych ciał. Po drugiej stronie nie przejmuj się zeskakującymi z góry przeciwnikami, tylko od razu odbij do korytarza znajdującego się z prawej strony.
Na rozwidleniu możesz zejść na dół lub skręcić w lewo. Wybierz chwilowo drugą z możliwych opcji. Znajdziesz się w pomieszczeniu widocznym na screenie. Przejdź przez most na drugą stronę, gdzie znajdziesz cud Szukanie wskazówek. Przed tym jednak zauważ zwisających z góry przeciwników (na moście będzie ich dwóch) oraz wiszącą nad przedmiotem do zebrania "galaretę". Zrzuć ich wcześniej na dół, korzystając z czaru lub przedmiotu pozwalającego na atak dystansowy.
W rogu pomieszczenia znajdziesz jeszcze drabinę prowadzącą do góry. Tam uważaj na pojedynczego przeciwnika (ewangelista), który pilnuje Żaru.
Po przebadaniu tego pomieszczenia wróć do schodów i zejdź tym razem na sam dół. Po drodze miniesz pomieszczenie z pięknie wyeksponowaną skrzynią, która aż prosi się o jej otwarcie. Nie daj się zwieść i od razu zaatakuj ten mebel, zadając jak największe obrażenia mimikowi, który imituje tą skrzynię. Pamiętaj o unikaniu w szczególności ataku, gdy mimik będzie próbował Cię złapać. Jeżeli go unikniesz i znajdziesz się za plecami potwora będziesz miał idealną pozycję do zadania silnego ciosu. Za wygraną walkę otrzymasz Świętą księgę brajlem z Głębin.
W kolejnej sali Twoim przeciwnikiem będzie jeden potężny rycerz. Największą trudnością w pokonaniu tego przeciwnika jest rozbicie jego obrony (ogromna tarcza). Uważaj na silne ataki, w szczególności, gdy broń przeciwnika zacznie się świecić - odskocz wtedy na bok, gdyż każde uderzenie w ziemię (nawet nietrafione w Ciebie) spowoduje rozrzut obrażeń. Najlepszego momentu do ataku upatruj, gdy rycerz będzie się leczył lub wykona pchnięcie tarczą, którego unikniesz. W całej tej walce pójdzie Ci dużo łatwiej, gdy uda Ci się tak manewrować przeciwnikiem, aby cały czas być za jego plecami, obiegając go.
Pomieszczenie na wprost to kolejny punkt wycieczki. Zaraz po wejściu odwróć się za siebie, gdyż do środka zeskoczy potężny pająk. Pozwól mu przez chwilę zmienić pozycję, aby odblokował Ci przejście i szybko wybiegnij z pomieszczenia. Potwór zablokuje Ci w przejściu, umożliwiając Ci jego bezkarne atakowanie. Z łatwością zabijesz go za pomocą kilku Bomb zapalających lub podobnych czarów, gdyż pająk jest wrażliwy na ogień. Stojąc w przejściu jesteś całkowicie bezpieczny. Po walce otrzymasz Szafir Aldricha, a z pomieszczenia będziesz mógł zabrać Żar.
Przejdź kolejnymi schodami do góry.
Główna sala z olbrzymami
Uwaga: Zaraz po wejściu do tego pomieszczenia możesz zostać zaatakowany przez najeźdźcę - Kirk Długi Palec. W tym celu użyj Żaru i przejdź mniej więcej na środek sali. Przeciwnik powinien pojawić się z drugiej strony. Uważaj na szybkie doskoki i pchnięcia - najłatwiej będzie zadawać obrażenia, gdy wróg ma w ręku jedynie miecz i chwilowo nie używa tarczy. Dobrym momentem jest także cofnięcie się i zmuszenie przeciwnika do ataku z wyskoku - jeśli Ci się uda masz znakomitą okazję do kontrataku w postaci silnego uderzenia. Po pokonaniu przeciwnika otrzymasz Ząbkowany prosty miecz oraz Gąbczastą tarczę.
Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie