Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dark Souls III - opis przejścia i sekrety

Dark Souls III - opis przejścia i sekrety

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

1. Tworzenie postaci w Dark Souls 3 poradnik Dark Souls III

Ostatnia aktualizacja: 10 września 2019

Początkowo wybrana klasa nie ma bardzo dużego znaczenia w trakcie rozgrywki, gdyż tak naprawdę bohater będzie rozwijał się w taki sposób, jaki został przez Ciebie zaplanowany - 1. Tworzenie postaci w Dark Souls 3 - Dark Souls III - opis przejścia i sekrety

Początkowo wybrana klasa nie ma bardzo dużego znaczenia w trakcie rozgrywki, gdyż tak naprawdę bohater będzie rozwijał się w taki sposób, jaki został przez Ciebie zaplanowany. Oznacza to, że jeżeli chcesz nic nie stoi na przeszkodzie, aby początkowo wybrać Rycerza, a następnie inwestować w jego umiejętność inteligencji i skupić się na czarach. Lepiej jednak od razu wybrać taką klasę, która będzie odzwierciedlać Twój sposób rozgrywki. Dzięki temu nie będziesz musiał wydawać cennych punktów umiejętności na rozwój nieprzydatnych w danym buildzie statystyk. Pamiętaj, że z każdym kolejnym poziomem będziesz miał do rozdysponowania tylko 1 punkt umiejętności.

Opisy w grze dobrze definiują styl, jaki pasuje do danej klasy. W przypadku początkujących graczy dobrze wybrać najlepiej opancerzonego Rycerza lub potężnego wojownika. Gracze nastawieni na szybki styl walki powinni zastanowić się raczej nad Złodziejem lub Zabójcą. Postacie nastawione na magię to oczywiście Czarodziej oraz Piromanta i Kapłan (ci ostatni stanowią wyważenie pomiędzy postacią Wojownika, a Czarodzieja). Na koniec zostaje Człowiek znikąd - początkowo może wydawać on się beznadziejnym wyborem, gdyż nie ma sensownego ekwipunku i zaczyna na najniższym poziomie. Po głębszym zastanowieniu się jest to jednak świetny wybór dla osób zaznajomionych z rozgrywką, gdyż daje Ci kilka dodatkowych poziomów i możliwość dostosowania umiejętności od samego początku wedle rozwoju, jaki narzucisz swojej postaci.

Pamiętaj, że dokonany tutaj wybór to tylko sugestia co do drogi, jaką powinieneś obrać przy rozwoju postaci.

Początkowe klasy

Rycerz - dobrze opancerzona klasa, nastawiona na rozwój witalności, siły i wigoru. Grę rozpoczyna z tarczą i mieczem oraz dobrą zbroją, co czyni ją jedną z łatwiejszych na początek.

Najemnik - klasa nastawiona na rozwój związany z szybkim stylem walki, oferując przy tym rozsądną wytrzymałość.

Wojownik - potężny wojownik, silniejszy początkowo od rycerza za cenę mniejszej odporności na otrzymywane ciosy.

Herold - postać będące połączeniem wojownika, posiadając przy tym możliwość używania czarów uzdrawiających. Dzięki tarczy i możliwości leczenia także jest sensownym wyborem dla graczy początkujących.

Złodziej - klasa niezalecana początkującym graczom. Mało wytrzymała, nadrabia to wysoką możliwością i szukaniem okazji do zadawania ciosów w plecy. Wymaga to jednak pewnej wprawy w wykonywaniu uników.

Zabójca - połączenie wojownika, wspomagającego się czarami ofensywnymi.

Czarodziej - klasa raczej dla zaawansowanych graczy, nastawionych na korzystanie z czarów ofensywnych.

Piromanta - połączenie wojownika z czarodziejem. Jest przez to słabszym magiem, jednakże pozwala na zaadaptowanie się do sytuacji i w razie potrzeby walkę wręcz.

Kapłan - podobne połączenie jak Piromanta, z tą różnicą, że Kapłan nastawiony jest na używanie cudów leczniczych i defensywnych.

Człowiek znikąd - postać dla zaawansowanych. Nie posiada rozwiniętego poziomu, przez co początkowo jest bardzo słaba. Wybór tego bohatera daje jednak możliwość dowolności w rozdzielaniu statystyk już od początku rozgrywki.

Umiejętności

Witalność - przekłada się na ilość punktów życia. Wzmacnia także odporność na mróz.

Dostrojenie - przekłada się na ilość punktów skupienia. Pozwala także na używanie większej ilości zaklęć.

Wytrzymałość - zwiększa energię, która jest potrzebna do wykonywania ciosów, bloków oraz uników. Ponadto podnosi odporność na krwawienie oraz błyskawice.

Wigor - podnosi ogólną obronę fizyczną, zwiększa udźwig oraz odporność na truciznę.

Siła - zwiększa zadawane obrażenia oraz odporność na ogień. Cecha potrzebna do ubierania niektórych broni, które wymagają odpowiednio rozwiniętej tej statystyki.

Zręczność - zwiększa zadawane obrażenia i zmniejsza czas potrzebny na rzucanie czarów. Ponadto obniża obrażenia przyjmowane przy upadku z wysokości. Podobnie jak siła zręczność potrzebna jest do zakładania niektórych broni.

Inteligencja - wzmacnia moc czarów ofensywnych oraz obronę przed atakami tego samego typu.

Wiara - wzmacnia moc cudów oraz piromancji, zwiększa obronę przed mrokiem.

Szczęście - wpływa na ilość znajdowanych przedmiotów, zwiększa szansę na zadanie dodatkowych obrażeń (trucizna, krwotok) oraz zwiększa ochronę gracza przed klątwami.

Dary pogrzebowe

Możesz wybrać dodatkowy przedmiot, który Twoja postać otrzyma na początku rozgrywki. Wszystkie z nich można zdobyć w trakcie jej trwania, jest to więc dodatkowy bonus unikalny tylko na starcie.

Pierścień życia - zwiększa maksymalną ilość punktów życia o 6.5%.

Boskie błogosławieństwo - odnawia punkty życia oraz leczy negatywne efekty (np. odmrożenie).

Skryte błogosławieństwo - odnawia punkty życia.

Czarna bomba zapalająca - rzucona wybucha, zadając większe obrażenia od standardowej bomby.

Ognisty klejnot - potrzebny do ulepszenia broni.

Bezpańska dusza - skonsumowana daje 2000 dusz.

Zardzewiała złota moneta - tymczasowo zwiększa szansę na znalezienie przedmiotów.

Pęknięta czerwona kula oka - pozwala jednorazowo najechać świat innego gracza.

Młoda biała gałąź - raz użyta pozwala na wtopienie się w otoczenie jako jego element.