Wyspa Wielkanocna - Opis przejścia (cz.2) | Sowieci poradnik Command & Conquer: Red Alert 3
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
4. Zniszcz bombę próżniową nim zostanie użyta;
Po przerywniku filmowym pole bitwy po raz kolejny ulegnie powiększeniu. Możesz sprzedać systemy obronne na zachodzie bazy. W zamian za to postaw parę dział p-lot i kilka Tesli na północy.
Masz 15 minut, by zniszczyć rosyjską superbroń - tzw. Vacuum Imploder. Jest to bomba próżniowa, działająca podobnie do alianckiego zderzacza protonów.
Jeśli szybkość zdobywania pieniędzy Cię nie zadowala, zajmij złoża rudy na wyspie, na której niegdyś rezydowali Alianci. Musisz tam jednak stworzyć obronę przeciwlotniczą, by bez przeszkód korzystać ze znajdujących się tam złóż.
Jeśli pokonałeś wojska alianckie używając Dreadnoughtów, zapewnij im eskortę w postaci łodzi Akula i ew. Bullfrogów (jeśli jeszcze ich nie masz). Jeżeli używałeś maszyn powietrznych, skoncentruj się na budowie Twinblade'ów i paru MiGów.
Niezależnie od tego, czym walczysz, zawsze atakuj superbroń od strony wody - tam obrona jest najsłabsza (do tego radzę poruszać się tuż przy krawędzi mapy). Zauważ też, że nad silosem z bombą próżniową wiszą wrogie MiGi. Użyj własnych maszyn tego typu, by się ich pozbyć.
UWAGA! Jeśli grasz na niższych poziomach trudności, nie musisz przeprowadzać tak poważnego ataku. Wystarczy, że będziesz rozwijał własna bazę i wojsko (najlepiej lotnictwo), a silos z bombą próżniową zniszczysz korzystając tylko ze zrzutu sprzętu prosto z kosmosu (Orbital Dump).
5. Zniszcz twierdzę przewodniczącego.
Pora rozprawić się z tow. Czernienko. Jeśli do tej pory nie przygotowałeś dobrej obrony, zrób to teraz.
Zainwestuj także w Twinblade'y, jeśli jeszcze ich nie masz. Twoimi celami są trzy małe budynki znajdujące się tuż przy kraterze.
Możesz ja albo zniszczyć maszynami powietrznymi (co nie potrwa długo), albo czekać i spokojnie niszczyć budynki zrzutami sprzętu z kosmosu.
Jeśli chcesz ułatwić życie sobie i swojemu sojusznikowi, zniszcz również posągi znajdujące się na wyspie - z nich wyskakują piechociarze wroga.