Wyspa Wielkanocna - Opis przejścia (cz.1) | Sowieci poradnik Command & Conquer: Red Alert 3
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Opis przejścia
1. Utwórz zasadzkę;
Masz pięć minut na wzniesienie bazy i wyprodukowanie dużej liczby jednostek. Postaw 2-3 rafinerie rudy i koszary. Musisz także zdecydować - czy skupisz się na lotnictwie, czy też na marynarce wojennej?
Wyszkol inżynierów i zajmij nimi złoża ropy naftowej na północy. Wybierając pierwszą moc wsparcia, zdecyduj się na zasysanie jednostek w kosmos. Wkrótce się przyda.
Jeśli chcesz się bawić w marynarkę, potrzebne Ci będą Super-reaktor i Battle Lab, co by wyprodukować najlepsze dostępne jednostki - łodzie Akula i Dreadnoughty. Możesz jednak na razie zrezygnować z zaawansowanych budowli i skupić się na produkcji Twinblade'ów. Wybór należy do Ciebie.
Aliancki emisariusz pojawi się na mapie po pięciu minutach. Nie atakuj go; czekaj na wyraźny rozkaz.
2. Zniszcz statek emisariusza i jego eskortę;
Gdy otrzymasz odpowiedni rozkaz, użyj zasysania w kosmos, by zlikwidować lotniskowiec z emisariuszem na pokładzie.
Następnie wyślij swoje łodzie przeciwko jednostkom z eskorty emisariusza. Zniszcz je wszystkie.
3. Zatrzymaj aliancki kontratak;
Pole bitwy ulegnie powiększeniu, a Alianci utworzą swoją bazę na wyspie w zachodniej części mapy. Wyszkol dodatkowych inżynierów do zajęcia pozostałych złóż ropy znajdujących się na Twojej wyspie.
Zbuduj Teslę i działo przeciwlotnicze na zachodnim brzegu Twojej wyspy. Zapewne masz jeszcze jakieś łodzie podwodne lub śmigłowce - wyślij je, by zniszczyły stocznie Aliantów.
Rozpocznij produkcję lepszych jednostek - Kirowów albo Dreadnoughtów. Zapewnij im odpowiednią ochronę przeciwko wrogim samolotom (najlepszą są oczywiście Bullfrogi), a następnie wyślij je, by zniszczyły bazę przeciwnika. Jest ona bardzo słabo broniona.