Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Władywostok - Opis przejścia (cz.1) | Sowieci poradnik Command & Conquer: Red Alert 3

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Opis przejścia

1. Oczyść wyspę z wrogich sił;

Misję zaczynasz z trzema pojazdami typu Bullfrog. Po zniszczeniu pierwszych pojazdów latających, każ Bullfrogom wystrzelić piechociarzy na pobliski ląd [1] .

Zhana, dowódca asystujący Ci w tej misji, uczyni to samo - Władywostok - Opis przejścia (cz.1) - Sowieci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Zhana, dowódca asystujący Ci w tej misji, uczyni to samo. Wykorzystaj swoją piechotę do wyeliminowania kilku pobliskich wrogich jednostek. Jak najszybciej wjedź na wyspę Bullfrogami. Ich zdolność do zwalczania obiektów latających bardzo się przyda, i to już za chwilkę.

Zniszcz również stojące w pobliżu elektrownie - bez nich wieżyczki przeciwnika nie będą funkcjonować. Je również zburz. W międzyczasie mogą Cię zaatakować wrogie pojazdy latające. Twoje Bullfrogi powinny dać im radę.

Po zniszczeniu wieżyczek wykończ pozostałe siły wroga w tym rejonie - wszystkie budynki, cała piechota, itd - Władywostok - Opis przejścia (cz.1) - Sowieci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Po zniszczeniu wieżyczek wykończ pozostałe siły wroga w tym rejonie - wszystkie budynki, cała piechota, itd. Wkrótce dostaniesz do pomocy łodzie zdolne do poruszania się zarówno po wodzie, jak i po lądzie - tzw. Stingraye. Użyj ich do oczyszczenia wyspy z niedobitków.

Łodzie Stingray na początku kampanii mogą okazać się przydatne, ale wraz z postępami w grze, na wierzch wychodzą ich porażające wady. - Władywostok - Opis przejścia (cz.1) - Sowieci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
Łodzie Stingray na początku kampanii mogą okazać się przydatne, ale wraz z postępami w grze, na wierzch wychodzą ich porażające wady.

2. Zbuduj koszary i fabrykę wodną;

Po zabezpieczeniu wyspy dostaniesz MCV. Rozłóż je gdzieś na wyspie lub w jej pobliżu (ja ustawiłem swoje przy południowej plaży, rzuć okiem na obrazek poniżej). Następnie zbuduj elektrownię, rafinerię rudy (nie ma znaczenia, ile ich zbudujesz. Jeśli nie zarezerwujesz sobie jakiegoś magazynu rudy, zrobi to Twój sojusznik, a wpływami i tak dzielicie się po połowie), następnie koszary i fabrykę wodną (tzw. Naval Yard).

3 - Władywostok - Opis przejścia (cz.1) - Sowieci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

3. Stwórz system ochrony bazy;

Ten cel bonusowy zaliczysz, jeśli postawisz działko do obrony naziemnej (Sentry Gun) i działo przeciwlotnicze (Flak Cannon).