Góra Fuji - Opis przejścia (cz.3) | Sowieci poradnik Command & Conquer: Red Alert 3
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
3. Zniszcz bazę Shinzo;
To dopiero początek walk na górze Fuji. Dostaniesz MCV [1] i rozkaz pokonania wrogiej bazy [3] w tym rejonie. By to uczynić, trzeba najpierw wznieść własną.
Stawiaj kolejne budowle, nie zapominając o obronie przeciwlotniczej. Wyszkol także dwóch inżynierów i zajmij nimi ropociągi umieszczone w pobliżu zarówno Twojej bazy, jak i tej należącej do sojusznika [2] .
Jesteś daleko od wody, także daruj sobie budowę floty. Zamiast tego wznieś dwie fabryki broni i Battle Lab. W jednej z fabryk produkuj czołgi Apocalypse, a w drugiej Bullfrogi (w stosunki 5:1 albo 5:2 na korzyść czołgów). Dobrze by również było, gdybyś podesłał sojusznikowi paru Flak Trooperów do obrony bazy.
Podczas tej budowy rozkaż swojemu sojusznikowi skupienie się na bazie Naomi [4] . By to zrobić, musi ona być odsłonięta. Jeśli nie jest, wyślij do niej jednego, samobójczego Twinblade'a. Po odsłonięciu terenu wydaj rozkaz ataku.
Mając 10 czołgów i 3 Bullfrogi możesz atakować bazę Shinzo [3] . Nie przerywaj przy tym produkcji maszyn. Jeśli Twoje siły nie poradzą sobie z całkowitym zrównaniem obozu z ziemią, przygotuj kolejną grupę uderzeniową. Atak Kirowami jest z góry skazany na porażkę, jeśli do akcji wkroczy jedna z lepszych jednostek w armii Japonii - Yuriko Omega.