Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Brighton - Opis przejścia (cz.2) | Alianci poradnik Command & Conquer: Red Alert 3

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

4. Pokonaj Sowietów atakujących Twoją bazę;

Sprowadź do swojej bazy wszystkie jednostki i jednocześnie rozpocznij szkolenie piechoty. Nie masz zbyt wiele czasu.

Jeśli chcesz wykonać cele poboczne 2 i 3, musisz działać szybko, tj. wykonując instrukcje w punktach 2, 3 i 4 niemalże jednocześnie.

Skutecznie obronisz swoją bazę jeśli obsadzisz budynki, o których była mowa w zadaniu 2 [2] . Piechota w tych budowlach bez problemu odeprze obie fale ataku.

5 - Brighton - Opis przejścia (cz.2) - Alianci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

5. Napraw działa nabrzeżne;

Na plaży znajdują się cztery działa [4] [5] służące do zwalczania okrętów. Koło dwóch zlokalizowanych na północy [5] znajduje się specjalny znacznik, dzięki któremu możesz rozkazać swojemu sojusznikowi naprawienie ich. Zrób to.

Ty natomiast zajmij się pozostałymi dwoma [4] - Brighton - Opis przejścia (cz.2) - Alianci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Ty natomiast zajmij się pozostałymi dwoma [4] . Wyszkol dwóch inżynierów i wprowadź ich do dział.

6. Wyszkol pięciu żołnierzy z wyrzutniami rakiet (Javelin Soldiers);

W koszarach możesz szkolić nowy rodzaj piechoty. Żołnierze wyposażeni w wyrzutnie rakiet świetnie się sprawdzają w walce z maszynami, ale nie potrafią bronić się przed atakami piechoty. Wyszkol pięć (lub więcej) takich jednostek i każ im wejść do budynków na nabrzeżu.

1 - Brighton - Opis przejścia (cz.2) - Alianci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry