Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Cannes - Opis przejścia (cz.1) | Alianci poradnik Command & Conquer: Red Alert 3

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Opis przejścia

Na początku masz do dyspozycji trzech szpiegów. Każ nimi zaatakować Rosjan.

Nikogo oni jednak nie zabiją, lecz założą przebrania. Mając rosyjskie mundury, mogą oni być rozpoznani tylko przez sowieckie niedźwiedzie bojowe.

1. Doprowadź szpiegów do budynków portowych;

Najpierw zajmij się wyspą na zachodzie [1] . Wyślij w pobliże plaży na zachodzie trzech szpiegów i agentkę Tanyę. Przebranymi szpiegami wejdź na ląd. Jednego z nich wyślij do pobliskiej elektrowni Sowietów.

Przebrani szpiedzy obawiają się tylko niedźwiedzi. Zwierzęta te potrafią wyczuć sabotażystów. - Cannes - Opis przejścia (cz.1) - Alianci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
Przebrani szpiedzy obawiają się tylko niedźwiedzi. Zwierzęta te potrafią wyczuć sabotażystów.

Tymczasowo wyłączy to zasilanie w Tesli - strukturze obronnej Sowietów. Teraz wejdź Tanyą na wyspę, wysadź Teslę i powystrzelaj radzieckich żołnierzy.

Zostało jeszcze 71% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie