Jokohama - Opis przejścia (cz.2) | Japonia poradnik Command & Conquer: Red Alert 3
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
4. Zniszcz alianckie stacje przekaźnikowe;
5. Zniszcz siły Sowietów;
Musisz się spieszyć, albowiem na wykonanie zadania masz bardzo mało czasu.
Dostaniesz kilka pojazdów, z których można rozłożyć budynki. Porozkładaj je, upewnij się że możesz produkować jednostki Rocket Angels i zacznij je szkolić. Od razu zacznij również budować superbroń Japończyków, tzw. Decymator. Wszystko rozkładaj na wodzie, tuż koło Twojej fabryki głównej.
Nie zapomnij o wydobywanie dodatkowej rudy [3] z pobliskiej wyspy.
Rosjanie mają w tym regionie własną bazę. Najpierw wyślij Yuriko do północno-zachodniego rogu mapy - tam, na rzece, pojawią się tam wrogie Dreadnoughty. Rzecz w tym, aby unieszkodliwić je natychmiast po ich pojawieniu się na mapie. Musisz potem zawrócić Yuriko do swojej bazy. Ustaw ją w miejscu przedstawionym na obrazku poniżej.
W fabryce pojazdów stwórz trochę Strikerów-VX (14 będzie w sam raz). Każ im się zmienić w Choppery-VX. Wyślij je najpierw w pobliże północnej krawędzie mapy (nad wodę), a następnie każ im zaatakować dwa przekaźniki [4] , które przeciwnik ma właśnie na północy. Te urządzenia muszą zostać zniszczone. Twoje maszyny prawdopodobnie już nie wrócą do bazy. Zakończ ich produkcję po tej akcji.
W stoczni zbuduj kilkanaście łodzi Yari Mini-Sub. Użyj ich do zniszczenia absolutnie wszystkich wrogich stoczni. W ten sposób pozbędziesz się uciążliwych lotniskowców i Dreadnoughtów. To, co zostanie z tych łodzi, ustaw albo na środku mapy, albo w pobliżu rampy prowadzącej do złóż rudy.
Oprócz Yuriko, trzymaj w bazie kilkanaście Rocket Angels - przydadzą się w walce zarówno z lotnictwem, jak i czołgami, które wróg chętnie będzie Ci teleportował Chronosferą do bazy (z tymi ostatnimi powinny jeszcze walczyć roboty King Oni).