Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Góra Rushmore - Opis przejścia (cz.1) | Alianci poradnik Command & Conquer: Red Alert 3

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Opis przejścia

1. Zniszcz elektrownię;

2. Przejmij koszary;

Na samym początku masz Tanyę, trzech inżynierów i trzech szpiegów. Podejdź do elektrowni [1] i powystrzelaj biegające dookoła niej psy. Potem każ jednemu ze szpiegów wejść do elektrowni, by tymczasowo wyłączyć prąd. Gdy to nastąpi, każ Tanyi wysadzić elektrownię. Następnie poproś sojusznika o przejęcie koszar.

3 - Góra Rushmore - Opis przejścia (cz.1) - Alianci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

3. Zniszcz wieżę komunikacyjną;

Pora zająć się wieżą [2] . Znajdującą się tam wieżyczka już nie funkcjonuje, także możesz spokojnie zlikwidować zarówno żołnierzy, jak i czołg (postaraj się przy tym nie uszkodzić pobliskiego budynku cywilnego). Gdy już to zrobisz, zniszcz wieżę i czekaj na dalsze rozkazy.

Zostało jeszcze 68% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie