Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Genewa - Opis przejścia (cz.3) | Sowieci poradnik Command & Conquer: Red Alert 3

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

2. Zniszcz aliancki port zaopatrzeniowy;

W trakcie przejmowania banków na południowym wybrzeżu dotrzesz do portu zaopatrzeniowego Aliantów. Zniszcz stojący tam budynek [8] . Nic więcej nie trzeba robić.

3 - Genewa - Opis przejścia (cz.3) - Sowieci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

3. Zniszcz aliancką bazę militarną;

Kolejnym celem jest baza militarna w południowo-wschodnim rogu mapy [9] . Odpowiednio duża liczba czołgów (i ewentualnie do tego Natasza) poradzi sobie z tym miejscem bez żadnego problemu. Po prostu skup się na ich produkcji i nieustannym dosyłaniu na pole bitwy nowych jednostek.

4 - Genewa - Opis przejścia (cz.3) - Sowieci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

4. Zniszcz alianckie centrum dowodzenia;

5. Kwatera generała Krukowa musi przetrwać.

Po zniszczeniu obu alianckich baz, pole bitwy ulegnie powiększeniu, a do akcji wkroczy generał Krukow. Jego baza [10] znajduje się w południowo-wschodnim rogu mapy. Jednym z celów jest upewnienie się, że nie zostanie ona zniszczona. Tak się jednak składa, że zarówno sam Kurkow, jak i dowódca asystujący Ci w tej bitwie całkiem nieźle radzą sobie z Aliantami w tej misji, zatem nie trzeba się bać, że Krukow w pewnym momencie skapituluje.

I jeszcze jedno - Krukow będzie zajmował banki dla swoich własnych potrzeb, ograbiając Ciebie z pieniędzy. Musisz jakoś poradzić sobie bez nich.

Wyprodukuj kilka łodzi podwodnych Akula i rusz nimi na nawodne zabudowania wroga [11] (6-8 sztuk powinno wystarczyć). Wspieraj się przy tym spadającymi z kosmosu jednostkami wroga, które zostały tam wcześniej zassane - jest to świetna broń przeciwko wrogim elektrowniom.

Wróg będzie dosyłał lotniskowce za pośrednictwem Chronosfery - Genewa - Opis przejścia (cz.3) - Sowieci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Wróg będzie dosyłał lotniskowce za pośrednictwem Chronosfery. Nie są to jednak wymagający przeciwnicy. Zniszcz okrętami wszystkie budynki nawodne. Do zniszczenia pozostały jeszcze zabudowania lądowe [12] .

Może to być twardy orzech do zgryzienia, bowiem Alianci mają rozbudowane systemy ochronne - Genewa - Opis przejścia (cz.3) - Sowieci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Może to być twardy orzech do zgryzienia, bowiem Alianci mają rozbudowane systemy ochronne. Na szczęście, do Twojej dyspozycji oddane zostały wyrzutnie rakiet V4. Stwórz kilka takich pojazdów w fabryce broni (i do tego jeszcze kilka lub kilkanaście czołgów) i ostrzelaj nimi wrogą bazę. Możesz też wykorzystać spadający z kosmosu sprzęt do zniszczenia elektrowni - te zaś są gęsto ustawione dokładnie w rogu mapy.

Zauważ też, że pośrodku wrogiej bazy pojawi się specyficzny znacznik. Możesz go użyć, by rozkazać swemu sojusznikowi ostrzelanie tego terenu rakietami z wyrzutni V4. Niezależnie od tego, czego użyjesz przeciwko wrogom, zrównanie alianckiej bazy z ziemią zakończy misję sukcesem.