Genewa - Opis przejścia (cz.3) | Sowieci poradnik Command & Conquer: Red Alert 3
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
2. Zniszcz aliancki port zaopatrzeniowy;
W trakcie przejmowania banków na południowym wybrzeżu dotrzesz do portu zaopatrzeniowego Aliantów. Zniszcz stojący tam budynek [8] . Nic więcej nie trzeba robić.
3. Zniszcz aliancką bazę militarną;
Kolejnym celem jest baza militarna w południowo-wschodnim rogu mapy [9] . Odpowiednio duża liczba czołgów (i ewentualnie do tego Natasza) poradzi sobie z tym miejscem bez żadnego problemu. Po prostu skup się na ich produkcji i nieustannym dosyłaniu na pole bitwy nowych jednostek.
4. Zniszcz alianckie centrum dowodzenia;
5. Kwatera generała Krukowa musi przetrwać.
Po zniszczeniu obu alianckich baz, pole bitwy ulegnie powiększeniu, a do akcji wkroczy generał Krukow. Jego baza [10] znajduje się w południowo-wschodnim rogu mapy. Jednym z celów jest upewnienie się, że nie zostanie ona zniszczona. Tak się jednak składa, że zarówno sam Kurkow, jak i dowódca asystujący Ci w tej bitwie całkiem nieźle radzą sobie z Aliantami w tej misji, zatem nie trzeba się bać, że Krukow w pewnym momencie skapituluje.
I jeszcze jedno - Krukow będzie zajmował banki dla swoich własnych potrzeb, ograbiając Ciebie z pieniędzy. Musisz jakoś poradzić sobie bez nich.
Wyprodukuj kilka łodzi podwodnych Akula i rusz nimi na nawodne zabudowania wroga [11] (6-8 sztuk powinno wystarczyć). Wspieraj się przy tym spadającymi z kosmosu jednostkami wroga, które zostały tam wcześniej zassane - jest to świetna broń przeciwko wrogim elektrowniom.
Wróg będzie dosyłał lotniskowce za pośrednictwem Chronosfery. Nie są to jednak wymagający przeciwnicy. Zniszcz okrętami wszystkie budynki nawodne. Do zniszczenia pozostały jeszcze zabudowania lądowe [12] .
Może to być twardy orzech do zgryzienia, bowiem Alianci mają rozbudowane systemy ochronne. Na szczęście, do Twojej dyspozycji oddane zostały wyrzutnie rakiet V4. Stwórz kilka takich pojazdów w fabryce broni (i do tego jeszcze kilka lub kilkanaście czołgów) i ostrzelaj nimi wrogą bazę. Możesz też wykorzystać spadający z kosmosu sprzęt do zniszczenia elektrowni - te zaś są gęsto ustawione dokładnie w rogu mapy.
Zauważ też, że pośrodku wrogiej bazy pojawi się specyficzny znacznik. Możesz go użyć, by rozkazać swemu sojusznikowi ostrzelanie tego terenu rakietami z wyrzutni V4. Niezależnie od tego, czego użyjesz przeciwko wrogom, zrównanie alianckiej bazy z ziemią zakończy misję sukcesem.