Brighton - Opis przejścia (cz.3) | Alianci poradnik Command & Conquer: Red Alert 3
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
7. Odeprzyj atak rosyjskiej marynarki;
Masz niecałe dwie minuty na to, aby naprawić działa nabrzeżne (cel 5) i wyszkolić dodatkowe wojska (cel 6). Wkrótce zjawi się tutaj rosyjska marynarka wojenna. Mając działa i Javelinów bez problemu poradzisz sobie z pojazdami.
Trzymaj również w pogotowiu paru Peacekeeperów - Sowieci zaatakują plażę piechotą, a ani działa, ani żołnierze z wyrzutniami sobie z nimi nie poradzą.
Sowieci będą atakować dwa razy. Odparcie ich ataków to nie jest trudne zadanie.
8. Zbuduj fabrykę broni (Amor Facility);
Do Twojej dyspozycji oddana zostanie fabryka pojazdów. Zbuduj ją w swojej bazie.
9. Zbuduj 5 pojazdów typu Multigunner IFV;
Multigunnery wyposażone są standardowo w wyrzutnię rakiet przeciwpancernych i przeciwlotniczych. Można jednak modyfikować ich uzbrojenie poprzez obsadzanie ich różnymi jednostkami. Przykładowo, Multigunner po obsadzeniu Peacekeeperem (uzbrojonym w strzelbę) zmienia swoją broń z wyrzutni rakiet na działo przeciwpiechotne. Takie połączenie będzie najlepsze w tej części misji, zatem jeśli nie masz Peacekeeperów, wyszkol paru i wprowadź ich do pojazdów.
Stwórz 5 takich pojazdów i wyślij je na plażę, w pobliże dział.
10. Wyeliminuj pozostałych Sowietów.
Wróg będzie atakował raz jeszcze. Mając wozy IFV bez problemu go pokonasz.
W międzyczasie przetestuj działanie pierwszej mocy (tzw. Cryoshot) wsparcia dostępnej w kampanii alianckiej. Uaktywnisz ją sobie klikając jedyną aktywną ikonę w tabelce aktywowanej przyciskiem w lewym dolnym rogu ekranu.
Dopiero, gdy zjawią się sterowce Kirowa, każ żołnierzom wyjść z pojazdów Multigunner IFV. Każ tym maszynom ostrzelać sterowce.
Zaatakują Cię również radzieckie krążowniki - Dreadnoughty. Nimi się jednak nie przejmuj - zajmie się nimi wsparcie z powietrza.