Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Moskwa - Opis przejścia (cz.2) | Japonia poradnik Command & Conquer: Red Alert 3

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

3. Zniszcz Kreml i wszystkie wojska Sowietów;

Gdy drugi bunkier zostanie przechwycony, skup się na korzystaniu z robota. Niszcz nim wszystkie budynki oznaczone na mapie zielonymi znacznikami. Tak się składa, że w północnej części mapy znajduje się mnóstwo Tesli, zatem robot będzie miał wiele okazji do naprawy. Pamiętaj, że zawsze w tej bitwie możesz się wspierać Decymatorem.

Gdy zniszczysz ostatni budynek (z pomnikiem Lenina; nie mam zielonego pojęcia czemu jest określany jako Kreml [4] ), cel nr 2 zostanie zaliczony. Zawróć robota do miejsca, w którym pojawił się on na mapie.

4 - Moskwa - Opis przejścia (cz.2) - Japonia - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

4. Zniszcz wehikuł czasu;

Z dziury, jaka powstanie po zburzeniu ostatniego budynku, wyleci rosyjski helikopter, wioząc w paczce wehikuł czasu. Wyślij swoje Rocket Angels do miejsca, w którym kiedyś znajdowała się wschodnia baza Sowietów [3] . Helikopter tam przyleci - wtedy go zaatakuj.

Tutaj przydybiesz i zniszczysz śmigłowiec z wehikułem czasu. - Moskwa - Opis przejścia (cz.2) - Japonia - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
Tutaj przydybiesz i zniszczysz śmigłowiec z wehikułem czasu.

4. Robot Shogun Executioner musi przetrwać.

Istnieje wielkie ryzyko, że robot zostanie zniszczony PO zestrzeleniu śmigłowca z wehikułem czasu. Mimo to, zadanie i tak zostanie zaliczone. Jeśli wrogie lotnictwo okaże na tyle silne, że zdoła wcześniej zniszczyć robota, wczytaj stan gry i upewnij się, że Shogun ma wsparcie kilku Rocket Angels.