Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Góra Rushmore - Opis przejścia (cz.2) | Alianci poradnik Command & Conquer: Red Alert 3

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

7. Zniszcz bazę Rushmore;

Musisz zniszczyć główny budynek [6] w bazie Rushmore zanim prezydent dotrze do niego (śledź jego limuzynę - jest oznaczona błękitnym kwadracikiem na minimapie). Nie masz zatem nieskończenie wiele czasu. Najlepiej zniszczyć cel oczywiście bombowcami typu Century.

Postaw ze 2-3 lotniska i w międzyczasie wchodź na kolejne poziomy rozbudowy bazy. Pieniędzy w tej misji masz multum - buduj kolejne bombowce i wysyłaj je na oznaczony budynek.

Zanim zburzysz budynek całkowicie, przygotuj sobie 3-4 odrzutowce typu Apollo - Góra Rushmore - Opis przejścia (cz.2) - Alianci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Zanim zburzysz budynek całkowicie, przygotuj sobie 3-4 odrzutowce typu Apollo.

8. Zlikwiduj prezydenta Stanów Zjednoczonych.

Po zniszczeniu Rushmore, limuzyna prezydenta zostanie przeniesiona Chronosferą na lotnisko [7] w południowej części mapy.

Ackerman będzie próbował uciec helikopterem - Góra Rushmore - Opis przejścia (cz.2) - Alianci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Ackerman będzie próbował uciec helikopterem. Gdy oddali się on od ochrony przeciwlotniczej na lotnisku, wyślij swoje 4 odrzutowce, by zestrzeliły maszynę prezydenta.

1 - Góra Rushmore - Opis przejścia (cz.2) - Alianci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry