Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Genewa - Opis przejścia (cz.1) | Sowieci poradnik Command & Conquer: Red Alert 3

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Opis przejścia

Do Twojej dyspozycji oddana została pokaźna baza. Wyjątkowo zacznij od ulepszenia jej, a celami misji zajmij się potem.

Zabawę zacznij od wzniesienia koszar (możesz stawiać budowle koło struktur Twojego sojusznika. On zaś rozłożył swoją bazę na lądzie, w południowo-zachodniej części mapy) i wyszkolenia inżyniera. Nie zaszkodzi również wzniesienie budynku o wdzięcznej nazwie Battle Lab i stworzenie systemu obrony. Zauważ, że w tej misji dostępne są już Tesle.

Ustaw 2-3 Tesle, zbuduj kilka Stingrayów do ochrony i stwórz obronę przeciwlotniczą (3-4 Bullforgi powinny załatwić sprawę) - Genewa - Opis przejścia (cz.1) - Sowieci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Ustaw 2-3 Tesle, zbuduj kilka Stingrayów do ochrony i stwórz obronę przeciwlotniczą (3-4 Bullforgi powinny załatwić sprawę). Gdy Alianci przetransportują Chronosferą swój lotniskowiec w pobliże Twojej bazy, dostaniesz do dyspozycji cztery łodzie podwodne typu Akula.

Zniszcz nimi wrogi lotniskowiec, a następnie podeślij je w pobliże Tesli i Stingrayów - Genewa - Opis przejścia (cz.1) - Sowieci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Zniszcz nimi wrogi lotniskowiec, a następnie podeślij je w pobliże Tesli i Stingrayów. 4 Akule, 3-4 Tesle, 5-6 Stingrayów i ewentualnie ze 2 Bullfrogi to wszystko, co jest potrzebne do ochrony bazy.

1 - Genewa - Opis przejścia (cz.1) - Sowieci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry