Góra Fuji - Opis przejścia (cz.5) | Sowieci poradnik Command & Conquer: Red Alert 3
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
7. Uratuj rekruta i niedźwiedzia;
Twoje dwie pierwsze jednostki - rekrut i niedźwiedź - są przetrzymywane w północno-zachodnim rogu mapy [8] .
Nic prostszego - przyleć tam jednym Twinbladem i już. Nie trzeba ich wywozić stamtąd, by zadanie zostało zaliczone.
8. Zniszcz pałac cesarza;
Pora teraz raz na zawsze rozprawić się z japońskim cesarzem. Najpierw upewnij się, że NA PEWNO przeciwnikowi braknie prądu. Koło miejsca, gdzie więzieni byli rekrut i niedźwiedź, znajduje się sporo elektrowni. Zniszcz je wszystkie.
Najlepiej zrobisz, jeśli nie będziesz na nich używał zrzutu maszyn z kosmosu. Lepiej zaczekać z tą bronią na lepszy cel.
Zanim zaatakujesz, przygotuj sobie parę czołgów Apocalypse. Trzymaj je w bazie. Potem uderz na pałac [9] swoimi Twinblade'ami. Bez prądu nie działają systemy obronne Japończyków, a sama budowla jest bardzo słaba.
9. Zabij cesarza.
Niełatwo go zabić. Cesarz ukrył się w swoim mechu, a pokonanie tej maszyny może być wielkim kłopotem. Zaatakuj ją oczywiście Twinblade'ami i wyczekaj na moment, w którym cesarz się zatrzyma - wtedy zaatakuj go zrzutem maszyn z kosmosu.
Istnieje wielkie ryzyko, że i to go nie wykończy. Co więcej, cesarz ruszy na Twoją bazę... ale tam czekają już czołgi Apocalypse :>