Wyspa Cytadeli | AKT 2 | Beyond Divinity poradnik Beyond Divinity
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
Tu zaczyna się Akt 2
11-01 Stoimy przed wejściem do Cytadeli.
[Quest] 021: Escape - to zadanie polega na oddaleniu się jak najdalej od Cytadeli i ucieczce z Cytadela Island. Zadanie to wykonamy dopiero pod koniec Aktu 2
11-02 Ciało martwego Raanaara, przedmiot Magical Sword
11-03 Mały obóz. Gdy będziemy się tu zbliżali zaatakuje nas kilku Strażników, mają ze sobą Maga, w zależności od poziomu doświadczenia walka może być trudna.
Muro The Tibar Hunter [Nauczyciel]
11-04 Drunken Soldier [Nauczyciel]
11-05 Escaped Soldier - Dezerter, twierdzi że z wyspy nie ma ucieczki.
11-06 Prison (Więzienie) Wejście do Wyspa Cytadeli - Więzienie, WEJŚCIE/ WYJŚCIE do 12-01 Wchodzimy w to wejście.
[...] Po wyjściu z Wyspa Cytadeli - Więzienie
Po uratowaniu Impów z więzienia i wyjściu na powierzchnię Talehix oferuje nam swoją pomoc w znalezieniu drogi przez lawę, tak abyśmy mogli uciec z Wyspa Cytadeli
11-07 Wejście/ Wyjście do 13-01
[Quest] 023: Walking Over Lava - Idziemy za Impami i przechodzimy przez lawę. Wychodzimy do lokacji i trafiamy do Wioska Impów pojawiamy się w 13-01. Samuel w tym czasie wysyła pogoń za nami.