Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Beyond Divinity - poradnik do gry

Beyond Divinity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Akademia III Test 4 | AKT 4 | Beyond Divinity poradnik Beyond Divinity

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

43-01 Tu pojawiamy się przeniesieni z Akademii II - Akademia III Test 4 | AKT 4 | Beyond Divinity - Beyond Divinity - poradnik do gry

43-01 Tu pojawiamy się przeniesieni z Akademii II. Rozmawiamy ponownie z Duchem i rozpoczynamy test.

43-02 Przed dwoma klatkami z więźniami stoją dwie świece, jeżeli klikniemy na świecę możemy porozmawiać z więźniami stojącymi w środku. Proszą aby ich uwolnić z klatek zdmuchując świeczki. Nie klikamy na świeczkę drugi raz gdyż wtedy świeczka zostaje zdmuchnięta i jeden z więźniów ginie. Nie zdmuchujemy świeczek lecz idziemy dalej na dół ekranu i przechodzimy przez drzwi.

43-03 Potwory walczą ze sobą. Czekamy w oddali aż jeden z nich zginie, przybliżamy się i czekamy aż drugi z nich zaatakuje naszych bohaterów, zabijamy go wtedy.

43-04 Dwóch Królów spiera się ze sobą. Wysłuchujemy co mają do powiedzenia i na ich prośbę rozsądzamy spór dając tarczę drugiemu królowi.

Gdy to zrobimy znikają, a ich miejsce zajmuje Żebrak (poprzednio jeden z Królów) dajemy mu pieniądze i otwierają się drzwi na górze ekranu.

43-05 Strażnik pilnuje zamkniętego w celi więźnia. Nie uwalniamy go lecz idziemy dalej do góry. (Jeżeli wciśniemy biały guzik na górnej ścianie, strażnik umrze a więzień zamieni się w potwora i zaatakuje nas) Nie wciskamy guzika i wychodzimy przez górne wyjście.

43-06 W tym pokoju jest na podłodze podwyższenie z przełącznikami, przełączamy go co uwolni więźniów z 43-02 bez koniczności uśmiercania któregokolwiek z nich.

Wracamy do 43-01 i rozmawiamy z Duchem który przenosi nas z powrotem do Akademia III