Dead Forest (1) | AKT 2 | Beyond Divinity poradnik Beyond Divinity
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
19-01 Wyjście / wejście do Wioska Impów. WEJŚCIE/ WYJŚCIE do 13-21
19-02 Podziemia Kryjówka Alchemika
Imp Alchemist [Nauczyciel] [Handlarz] - to Alchemik którego szukamy na polecenie Chieftain's Son [Quest] 027 w 13-03.
[Quest] 047 A cure for the Plague - mamy zebrać trzy składniki do mikstury dla Alchemika aby mógł stworzyć lekarstwo na Plagę, Składniki te to Blue Larakiri (19-05), Grey Quisirisi (19-03), Yellow Bafflimiri (20-07)
W kryjówce Alchemika jest jedna zamknięta szafka, klucz do niej leży pomiędzy paczkami, szafka jest pusta.
19-03 Grey Quisirisi Fruit do [Quest] 047
19-04 Odd Looking Gems - to "nasiona" z których wykluwają się Fire Elementale - nie znalazłem dla nich zastosowania.
19-05 Blue Larakiri Root do [Quest] 047
19-06 Niedaleko stoją cztery Fire Elementale, jeżeli nie chcemy z nimi walczyć wystarczy że podbiegniemy kawałek dalej i zdmuchniemy Strange Candles (świeczki) stojące na ziemi
19-07 Mushroom Cave - na ziemi leży głaz który możemy odsunąć i pojawia się wejście do jaskini. Odsuwamy głaz ale na razie nie wchodzimy do środka.
19-08 Meteoryt - zatruwa nas promieniowaniem, zabijamy otaczające go potwory i zbieramy z ziemi przedmioty.
19-09 Znajdujemy na ziemi trójkąt będący teleporterem. Sa trzy takie teleportery nieopodal. Teleporter przenosi w kierunku który jest wskazany przez jego podświetlony koniec.
A - Teleporter, B - Teleporter, C - Teleporter
Postępujemy w następujący sposób.
Wchodzimy w Teleporter A - przenosi nas do B.
Przy B zostawiamy jedną z naszych Pierwszą Teleportujących Piramid (mamy je w plecaku).
Wchodzimy w B - przenosi nas do A.
Używamy Drugą Teleportującą Piramidę - lądujemy przy B.
Znowu wchodzimy w B - przenosi nas do C.
W C zbieramy wszystkie przedmioty, zwracając szczególną uwagę na Key (Klucz) leży koło drzewa. (użyj przycisku ALT do podświetlenia leżących na ziemi przedmiotów)
Używamy Drugiej Teleportującej Piramidy i lądujemy w B.
Podnosimy z ziemi Pierwszą Teleportująca Piramidę.
Wchodzimy w B i lądujemy na początku w A.
Klucz który znaleźliśmy jest potrzebny do otwarcia skrzyni w 17-18.
19-10 Drogę przegradza nam wyrwa wypełniona Lawą, przerzucamy na druga stronę jedną z Piramid i teleportujemy się ponad szczeliną.