Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Beyond Divinity - poradnik do gry

Beyond Divinity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dead Forest (1) | AKT 2 | Beyond Divinity poradnik Beyond Divinity

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

19-01 Wyjście / wejście do Wioska Impów - Dead Forest (1) | AKT 2 | Beyond Divinity - Beyond Divinity - poradnik do gry

19-01 Wyjście / wejście do Wioska Impów. WEJŚCIE/ WYJŚCIE do 13-21

19-02 Podziemia Kryjówka Alchemika

Imp Alchemist [Nauczyciel] [Handlarz] - to Alchemik którego szukamy na polecenie Chieftain's Son [Quest] 027 w 13-03.

[Quest] 047 A cure for the Plague - mamy zebrać trzy składniki do mikstury dla Alchemika aby mógł stworzyć lekarstwo na Plagę, Składniki te to Blue Larakiri (19-05), Grey Quisirisi (19-03), Yellow Bafflimiri (20-07)

W kryjówce Alchemika jest jedna zamknięta szafka, klucz do niej leży pomiędzy paczkami, szafka jest pusta.

19-03 Grey Quisirisi Fruit do [Quest] 047

19-04 Odd Looking Gems - to "nasiona" z których wykluwają się Fire Elementale - nie znalazłem dla nich zastosowania.

19-05 Blue Larakiri Root do [Quest] 047

19-06 Niedaleko stoją cztery Fire Elementale, jeżeli nie chcemy z nimi walczyć wystarczy że podbiegniemy kawałek dalej i zdmuchniemy Strange Candles (świeczki) stojące na ziemi

19-07 Mushroom Cave - na ziemi leży głaz który możemy odsunąć i pojawia się wejście do jaskini. Odsuwamy głaz ale na razie nie wchodzimy do środka.

19-08 Meteoryt - zatruwa nas promieniowaniem, zabijamy otaczające go potwory i zbieramy z ziemi przedmioty.

19-09 Znajdujemy na ziemi trójkąt będący teleporterem. Sa trzy takie teleportery nieopodal. Teleporter przenosi w kierunku który jest wskazany przez jego podświetlony koniec.

A - Teleporter, B - Teleporter, C - Teleporter

Postępujemy w następujący sposób.

Wchodzimy w Teleporter A - przenosi nas do B.

Przy B zostawiamy jedną z naszych Pierwszą Teleportujących Piramid (mamy je w plecaku).

Wchodzimy w B - przenosi nas do A.

Używamy Drugą Teleportującą Piramidę - lądujemy przy B.

Znowu wchodzimy w B - przenosi nas do C.

W C zbieramy wszystkie przedmioty, zwracając szczególną uwagę na Key (Klucz) leży koło drzewa. (użyj przycisku ALT do podświetlenia leżących na ziemi przedmiotów)

Używamy Drugiej Teleportującej Piramidy i lądujemy w B.

Podnosimy z ziemi Pierwszą Teleportująca Piramidę.

Wchodzimy w B i lądujemy na początku w A.

Klucz który znaleźliśmy jest potrzebny do otwarcia skrzyni w 17-18.

19-10 Drogę przegradza nam wyrwa wypełniona Lawą, przerzucamy na druga stronę jedną z Piramid i teleportujemy się ponad szczeliną.