Cytadela II | AKT 1 | Beyond Divinity poradnik Beyond Divinity
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
02-01 Jesteśmy na niższym poziomie Cytadeli.
02-02 Horex [Handlarz] - rozmawiamy z nim i handlujemy
[Quest] 006: Poisonous Rat Bite - Horex prosi aby znaleźć lekarstwo dla jego zatrutego przyjaciela. Poisonous Tooth (ząb) znajdziemy w 02-10. Wracamy do Horex, oddajemy mu Tooth. Horex otwiera klapę w podłodze.
Sprzedajemy Horexowi wszystkie niepotrzebne rzeczy, identyfikujemy te których nie zidentyfikowaliśmy, ewentualnie naprawiamy u niego nasz ekwipunek
Manuskrypt w niezrozumiałym języku - znajdziemy ich więcej podczas gry. Na tym etapie nie jesteśmy w stanie ich odczytać, w miarę postępu gry będziemy w stanie odczytać coraz więcej znaków. Na pierwszych Manuskryptach nie nic ważnego, jeżeli bardzo chcemy można spróbować je odcyfrować gdyż litery są w pewien sposób podobne do naszego alfabetu. Możemy również zabrać Manuskrypty ze sobą i przeczytać je gdy będziemy znali już język Raanaar.
Klapa w podłodze, będziemy ją mogli otworzyć gdy wykonamy [Quest] 006.
Summoning Doll - możemy nią przywołać Skeletona.
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie