Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Beyond Divinity - poradnik do gry

Beyond Divinity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Podziemia Akademii II | AKT 4 | Beyond Divinity poradnik Beyond Divinity

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

36-01 Wyjście do 35-28 - Podziemia Akademii II | AKT 4 | Beyond Divinity - Beyond Divinity - poradnik do gry

36-01 Wyjście do 35-28

36-02 Trzy przełączniki i studnia. Przełączamy przełączniki i wyciągamy ze studni Strange Mirror (Dziwne Lusterko) (potrzebne w 36-05), dostajemy obrażenia od pułapki

36-03 Studnia, gdy na niej klikniemy wyjdzie z niej potwór (do [Quest 092]). W pokoju jest też list opisujący ostatnie dni obrony Akademii.

36-04 KLUCZ AKT4 BF2 - leży schowany pomiędzy paczkami

36-05 Na postumencie pomiędzy czterema zamkniętymi drzwiami leży klucz. Bierzemy go. Mamy jeden klucz i cztery drzwi do otwarcia. Używamy Strange Mirror (Dziwne Lusterko które znaleźliśmy w 36-02) i kopiujemy nim klucz. Uda nam się zrobić od jednej do trzech kopii w zależności od tego jak wysoki mamy parametr Luck (Szczęście). Nie ma znaczenia ile uda nam się zrobić kopii w pokojach nie ma żadnych ważnych przedmiotów. Mi udało się zrobić dwie kopie zanim lusterko się popsuło także otwarłem trzy z czterech sal.

Wracamy do 36-01 i wychodzimy z powrotem do Podziemia Akademii I

[...] Dalszy opis w części Podziemia Akademii I

[...] Po zwiedzeniu Akademia II w poszukiwaniu Summonong Strategies (Strategie Przywoływania.

36-06 Wyjście do 35-32

36-07 Mutant - zaprasza nas na obiad zgadzamy się, o czym zabijamy go i zbieramy przedmioty.

36-08 Na podłodze leżą zwłoki Impa. Znajdujemy przy nim książkę Summoning Strategies (Strategie Przywoływania). Rozpoznajemy iż są to zwłoki Sprzedawcy Narkotyków

36-09 Przechodzimy przez tajne przejście i znajdujemy Ducha Mata, zabijamy go i zbieramy z ziemi kolekcję Unikalnych Przedmiotów

36-10 Przełącznik - jeżeli go przełączymy, nie zaatakuje nas potwór który czai się za drzwiami

36-11 Przełączamy Przełącznik

36-12 Przełączamy Przełącznik

Wracamy teraz do Akademia II wychodząc przez 36-06 a potem wspinając się po linie

[...] Po zwiedzeniu Akademia IV

36-13 Kamienna Skrzynia - Można ją otworzyć kamiennym kluczem który znajdujemy w 36-13 - w skrzyni jest Srebrny Klucz.