Miasto Świątyni (1) | AKT 3 | Beyond Divinity poradnik Beyond Divinity
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
Asmodheus
[Quest] 051: The Deamon Ashmodheus - musimy przejść do końca dialogi z Ashmodheusem i ostatecznie wylądujemy w 24-01.
Zostaliśmy przeniesieni przed oblicze Asmodheusa, który proponuje nam zabawę w pytania i odpowiedzi. Tu rozpoczyna się AKT 3. Nagrodą ma być więcej złota niż zdołamy unieść. Zgadzamy się na test. Mamy odpowiadać na zmianę z Impem, nie ma znaczenia jak będziemy odpowiadali i tak przejdziemy test. Prawidłowe odpowiedzi w wersji angielskojęzycznej gry na kolejne pytania to: Mushroom, A Horse i Hunger. Gdy zakończymy Quiz Ashmodheus przenosi nas do naszej nagrody którą są zgodnie z obietnicą tak wielkie kawały złota że nie potrafimy ich podnieść. Klikamy na złoto. Ashmodeus przenosi nas do kolejnej lokacji, gdzie zamienia Raanaara w lalkę, podnosimy lalkę z ziemi (możemy jej używać jako kolejnej lalki do przywoływania członków naszej drużyny) i zostaniemy przeniesieni do właściwej Dzielnicy Świątyń do 24-01.
24-01 Tu pojawiamy się po spotkaniu z Ashmodheusem. Mała wysepka z teleporterami, działa tylko jeden który przenosi nas do 24-02. W dalszej części gry będziemy znajdywali teleporty które będą nas przenosiły na tą wysepkę, w taki sposób będą nam się otwierały kolejne połączenia z tego miejsca, co w znaczący sposób ułatwi nam poruszanie się w AKCIE 3
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie