Cytadela X | AKT 1 | Beyond Divinity poradnik Beyond Divinity
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
10-01 Wyjście do Cytadela IX - WEJŚCIE/ WYJŚCIE do 09-31
10-02 Skrzynia z przedmiotami. Klucz do skrzyni znajduje się za obrazem w tym samym pokoju.
10-03 Klucz do skrzyni w tym pokoju jest pod poduszką
10-04 Korytarz jest zabezpieczony pułapkami, musimy się trzymać blisko górnej ściany.
10-05 Zbrojownia - niestety nie czeka tu na nas nic ciekawego poza strażnikami do zabicia
10-06 White Rum (butelka rumu) - przedmiot potrzebny do Questu
10-07 Gracz w Szachy
[Quest] 018: Chess Problem - żołnierz zadaje nam zagadkę szachową. Układ figur możemy sprawdzić na stole po środku pokoju. Gdy znamy już rozwiązanie rozmawiamy z nim ponownie. Rozwiązanie to: "Knight D3 na E5"
10-08 Manuskrypt na poduszce pod łóżkiem
Niektóre skrzynie są zamknięte ale nawet w tych otwartych jest sporo przedmiotów.
10-09 Military Cook [Handlarz]
Barel of Salt (beczka soli) ważny przedmiot do Questu, stoi na ziemi, musimy ją przeciągnąć do plecaka.
[Quest] 019: Rats in the storage room - Musimy znaleźć Rashax, znajdziemy go w 10-10, wykonujemy dla niego [Quest] 020 i wracamy do Military Cook aby zakończyć [Quest] 019
10-10 Rashax
[Quest] 020: Kill rats for the Imp slave - Rashax poprosi nas abyśmy zabili szczury za niego, zgadzamy się. Daje nam klucz do 10-11 idziemy zabijamy szczury i wracamy do Rashax.
10-11 Szczury do zabicia - zabijamy je i wracamy do Rashax w 10-10
Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie