Wyspa Cytadeli - Więzienie | AKT 2 | Beyond Divinity poradnik Beyond Divinity
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

12-01 Strażnik nie chce nas wypuścić, zabijamy go - Klucz
12-02 Na stole leży Klucz
12-03 Taxlehix - po raz drugi spotykamy tego Impa, uwalniamy go.
[Quest] 022: Free Taxlehix - Uwalniamy Impa, prosi on aby uwolnić jeszcze jednego Impa z tego więzienia. Idziemy do 12-04 i uwalniamy go.
12-04 Ratujemy Impa - Syn Wodza (Syn Wodza)
12-05 Zabijamy strażnika, na szafie jest Klucz
12-06 W tej celi jest Prison Monster (25lvl), może warto zapisać grę przed walką. Gdy go zabijemy znajdujemy KLUCZ AKT2 BF1 - czyli pierwszy klucz do Battlefield w Akcie 2. (mamy znowu dostęp do handlarzy na Battlefield)
12-07 Przełączmy przełącznik
12-08 W tej celi jest Prison Monster (25lvl)
12-09 Przełączmy przełącznik
Wychodzimy przez 12-01 i pojawiamy się w WEJŚCIE/ WYJŚCIE do 11-06.