Dead Forest (2) | AKT 2 | Beyond Divinity poradnik Beyond Divinity
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
19-11 Jaskinia Skarbów.
Po przeteleportowaniu się przez szczelinę wchodzimy przez wejście do jaskini.
Oto mapa Jaskini Skarbów:
A - Wejście / Wyjście
B - KLUCZ AKT2 BF6
C - Imp
D - Skrzynia - nic ciekawego
E - Skarb - Dwie Skrzynie z losowymi przedmiotami i SkillBook. Wcześniej spotkany Imp również ma chrapkę na przedmioty. Możemy podzielić się z nim lub go zamordować, nie ma to znaczenia dla fabuły, zróbcie jak uważacie. W skrzyniach nie ma nic naprawdę cennego.
F - Skrzynia
Wychodzimy z jaskini.
Idziemy do 19-07 i zostawiamy koło wejścia jedną Piramidę do Teleportacji, ale nadal nie wchodzimy do jaskini.
Idziemy otworzyć skrzynię w 17-18 kluczem znalezionym przy teleporterach, w skrzyni nie ma nic ciekawego. Wracamy za pomocą piramidy do 19-17 i wchodzimy przez 19-07 do Mushroom Cave .
[...] Po prowrocie z Mushroom Cave
19-12 Tu wychodzimy z Mushroom Cave.
Idziemy teraz z powrotem do Alchemika 19-02 zakończyć [Quest] 047
W 19-02 Rozmawiamy z Alchemikiem i dajemy mu potrzebne do lekarstwa składniki.
Alchemik oznajmia że udało mu się zrobić lekarstwo i chce abyśmy razem z nim wrócili do wioski przez sekretny tunel.
19-13 Sekretny Tunel Do Wioski Impów
Idziemy za Alchemikiem i lądujemy w podziemiach domu Szamana. Spotykamy Szamana który jak już nie trudno się zorientować jest naszym wrogiem. Rozmawiamy i zaczyna się walka. Alchemik ucieka a my atakujemy Szamana. Gdy już nieźle przysmażymy Szamana (ale jeszcze go nie zabijemy) zjawia się Syn Wodza i prosi aby przestać walczyć gdyż lekarstwo zadziałało.
Szaman się wścieka i chce zakończyć walkę. Przenosi nas i siebie do Labirynt Szamana.
Dalszy opis jest w części poradnika Labirynt Szamana