Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Beyond Divinity - poradnik do gry

Beyond Divinity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Miasto Świątyni (2) | AKT 3 | Beyond Divinity poradnik Beyond Divinity

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

24-11 Kamienna Studnia

Poniżej studni stoi Fred, poprosi nas o wyciągnięcie piłki ze studni.

[Quest] 057: Ball in The Well - wchodzimy do studni, na pytanie czy chcemy walczyć z potworem w studni odpowiadamy "tak", zabijamy żabę siedzącą w studni, zbieramy po niej przedmioty Ruby Amulet The Healer - Przedmiot Unikalny oraz piłkę. Wychodzimy ze studni oddajemy piłkę Fredowi i mamy zadanie wykonane, co ważniejsze zarobiliśmy już pierwsze punkty do naszego Stopnia.

24-12 Temple Merchant [Handlarz]

[Quest] 058: Merchant wants amulet - Handlarz chce abyśmy odzyskali dla niego Amulet z krypty - Amulet znajdziemy w Krypcie 24-38.

24-13 Temple Smith (Kowal) [Nauczyciel] [Handlarz]

W szafce po prawej stronie znajdziemy chronione pułapką dobre przedmioty

Kowal będzie potrzebny nam do wykonania [Quest]

24-14 Innocent Child (Niewinne Dziecko) - niedaleko tej lokacji spotkamy dziecko które będzie podążało za nami, zadając od czasu do czasu dziecinne pytania. Właściwie nic nie możemy z tym zrobić.

24-15 Oto dom który kupiliśmy w 24-06. Możemy tu spać, zostawić przedmioty.

24-16 Na ziemi leży Klucz do 24-33

24-17 Sigurd [Nauczyciel] - prosi nas o pomoc w zemście

[Quest] 059: Kill an Assassin - mamy zabić Groblara w 24-32.

24-18 Witch Cassandra [Nauczyciel]

W rogu pokoju leży Bat Guano (Odchody Nietoperza) - do [Quest] 061

24-19 Cursed Man (Przeklęty) - prosi nas o pomoc

[Quest] 060: Man turning into crystal - Rozwiązanie tego zadania nastąpi po rozwiązaniu [Quest] 066

24-20 Tawerna

Barkeeper (Barman) [Handlarz] - możemy posłuchać co ma do powiedzenia na różne tematy

24-21 Temple Mage Merchant [Handlarz] [Nauczyciel]

W tym budynku w jego górnym prawym rogu, w szafie znalazłem rękawice do Fire Set

24-22 Grób. Wystaje tylko częściowo zza konturu budynku, płaski na ziemi bez nagrobka - KLUCZ AKT3 BF1

Opuszczamy teraz mury i wychodzimy poza bramę 24-03

24-23 Talking Tibar (Gadający Tibar) [Nauczyciel]

[Quest] 061: Talking Tibar - Musimy znaleźć Bat Guano (Odchody Nietoperza) - są w 24-18 i Old Cheese (Stary Ser) jest w 24-33.

24-24 Traveling Merchant (Wędrowny Handlarz) został napadnięty i prosi nas o pomoc.

[Quest] 062 : Stolen Goods - Zaginione towary Merchant są w 24-25

24-25 Zniszczony Wóz - Potwory walczą ze sobą, niezależnie po której stronie się nie opowiemy możemy zabić je wszystkie i odzyskać całość zaginionych towarów z [Quest] 062. Wracamy do 24-24 po nagrodę.

24-26 Pit (zakryta dziura w ziemi) - Kopiemy i wyciągamy z niej Raanaar Statue, Strażnika który widział jak kopiemy i chce nam zabrać przedmiot - zabijamy. To jest Totem Statue do [Quest] 072

24-27 Stit - Wrogi mag, zabijamy go i znajdujemy przy nim Skillbook

24-28 Lock - Wrogi mag, zabijamy go i znajdujemy przy nim Skillbook

24-29 Książka do [Quest] 055 - przeciągamy ja do plecaka.

24-30 Seeing Stone (Kamień dalekiego widzenia) możemy klikając na niego pooglądać sobie inne lokacje w tym akcie. Kamień jest związany z [Quest] 075

24-31 Kierując się w dół napotykamy na Patrol Raanaarów, rozmawiamy z nimi, ale nie idziemy dalej w dół lecz wracamy do Świątyni.

Idziemy do 24-08 i oddajemy książkę Barnabusowi [Quest] 055.

24-32 Dom Groblara - mamy go zabić zgodnie z [Questem] 059. Jeżeli wejdziemy do domu powstrzymają nas strażnicy, po rozmowie zabijamy ich. Podnosimy z ziemi Klucz i otwieramy nim klapę w podłodze. Schodzimy do podziemi. Spotykamy tam Groblara, rozmawiamy z nim i okazuje się że Sigurd nas oszukał i Groblar jest "dobry" a Sigurd "zły". Zgadzamy się na propozycję Groblara i idziemy wracamy do 24-17. Zabijamy Sigurda, wracamy go Groblara i po rozmowie jego zabijamy również. Znajdujemy przy nim Unikalny Łuk. Quest ten nie zawsze działa poprawnie.

24-33 Warehouse (Magazyn) jest zamknięty klucz do niego znaleźliśmy w 24-16.

Nie widzimy wejścia do Magazynu, więc nie możemy do niego wejść bo drzwi są zamknięte, ale wystarczy stanąć blisko i wcisnąć klawisz "lewy ALT" a podświetlą się nam drzwi do otwarcia. Wchodzimy do magazynu. Zabijamy Strażnika który nas tam zaatakuje.

Old Chees (Stary Ser) potrzebny do [Quest] 061.

Raanaar Urn (Urna Raanaara) potrzebna do [Quest] 073

Łuk do Ranger Set

Idziemy teraz do 24-18 i rozmawiamy z Witch Cassandra i rozmawiamy z nią o Talking Tibar [Quest] 061. Cassandra nie chce zdjąć zaklęcia z Tibara. Jeżeli mamy przy sobie odpowiednie składniki pojawi się nam podczas rozmowy opcja rzucenia klątwy na dom Cassandry. Robimy to i ponownie rozmawiamy z Cassandra. Tym razem jest gotowa zdjąć klątwę.

Idziemy do 24-23 i dajemy Tibarowi Miksturę która dostaliśmy podczas rozmowy z Cassandra.

Wracamy do Świątyni.

24-34 Brother Raze [Lekarz]

[Quest] 063: Lost Relic - Mamy odszukać zaginiony Relikt, znajdziemy go w 27-08

24-35 Grób a w nim Mirror potrzebny do [Quest] 075

24-36 Wyjście do 25-01 - Kryształowy Las I

Wychodzimy przez 24-36 do Kryształowego Lasu I