Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Beyond Divinity - poradnik do gry

Beyond Divinity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wioska Impów (3) | AKT 2 | Beyond Divinity poradnik Beyond Divinity

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

Teraz zajmiemy się wykonaniem [Quest] 038. Idziemy do domy Alchemika 13-11. W pokoju (nie w piwnicy) na stole znajdziemy cztery maści. Smarujemy się wszystkimi po kolei (zabijamy pojawiające się szczury) po to aby Pająk nie rozpoznał naszego zapachu. Teraz dopiero idziemy do 13-17 i szukamy Pająka. Nie atakujemy go. Pojawia się okno dialogowe wybieramy opcję: "Dotknij pająka po LEWEJ stronie pomiędzy 2 a trzecią nogą". Pająk staje się łagodny i podąża za nami. Prowadzimy do z powrotem do 13-14 i oddajemy farmerowi.

I to na razie tyle w wiosce, teraz idziemy do Small Mushroom Forest wyjście jest w 13-18

13-18 Wyjście do 16 Small Mushroom Forest. WEJŚCIE/ WYJŚCIE do 16-01.

[ - Wioska Impów (3) | AKT 2 | Beyond Divinity - Beyond Divinity - poradnik do gry

[...] Po powrocie ze 16 Small Mushroom Forest.

Idziemy do 13-13 zakończyć [Quest] 037.

Idziemy do 13-12 zakończyć [Quest] 036.

Idziemy do kolejnej lokacji Spider Forest

13-19 Wyjście do Spider Forest. WEJŚCIE/ WYJŚCIE do 17-01

[...] Po powrocie ze Spider Forest

W okolicach 13-03 spotkamy Imp Hero przechwalającego się swoim wyczynem. Idziemy do jego żony do 13-07 po nagrodę. (miałem pewien problem z wykonaniem tego zadania, jeżeli nie będzie w 13-03 Imp Hero tym razem, szukajmy go tam przy następnej wizycie w wiosce)

13-20 Wychodzimy do Great Mushroom Forest. WEJŚCIE/ WYJŚCIE do 18-01

[...] Po powrocie z 18 Great Mushroom Forest

Idziemy do 13-04 zakończyć [Quest] 026

Idziemy do 13-09 zakończyć [Quest] 033

Idziemy do 13-21

13-21 Wychodzimy do Dead Forest. WEJŚCIE/ WYJŚCIE do 19-01

[...] Po powrocie z 23 Wioska Dzieci

13-22 Dom Szamana

Po powrocie z Wioska Dzieci czeka nas bardzo niemiła niespodzianka. Pod naszą nieobecność w Wiosce Impów złożył wizytę Samuel i zamordował wszystkich jej mieszkańców.

Pojawiamy się w podziemiach Domu Szamana.

Taxlehix [Nauczyciel] - Ocalał z pogromu Samuela, proponuje że pokaże nam bramę do kolejnego świata, tak abyśmy mogli uciec. Odmawiamy mu na razie.

Obiegamy całą wioskę i zbieramy pozostawione przy zwłokach przedmioty i sprzedajemy je na Battlefield. warto to zrobić bo wszystkie zabite Impy które wcześniej spotykaliśmy w wiosce pozostawiły po sobie przedmioty, czasami całkiem ciekawe.

Jeżeli chcecie zakończyć wszystkie misje związane z 6 labiryntami na Battlefield AKT 1 to teraz jest na to dobry moment.

Zbieramy pozostałe przedmioty w Wiosce Impów.

W 13-22 w Chacie Szamana jest skrzynia zabezpieczona pułapką. Otwieramy ja w następujący sposób. Podchodzimy do skrzyni jedna postacią. Klikamy na nią i momentalnie wciskamy klawisz Pauzy (spacja), czar ze skrzyni jest bardzo mocny więc uleczamy się z wciśniętą pauzą, i wskazujemy naszej postaci aby odeszła, puszczamy pauzę na ułamek sekundy i wciskamy ją ponownie, znowu się uleczamy i powtarzamy to tak długo aż odejdziemy z zasięgu działania czaru. Za kominkiem jest klucz do otwarcia skrzyni, bierzemy go i otwieramy ja, nie ma w niej nic specjalnego.

13-23 Chata z dwoma skrzyniami ze skarbami, na ziemi leżą dwa klucze do ich otwarcia.

13-24 Chata Farmera - jeszcze jedna przegapiona wcześniej ciekawostka, wchodzimy do chaty i klikamy na Strange Chest - Dziwną Skrzynie. Przenosi nas ona do dziwnego miejsca z gadającymi stworami, które tak czy inaczej musimy pozabijać.

13-25 Chata Sióstr - po wykonaniu zadania [Quest] 033 możemy, ale nie musimy iść do sióstr i zdradzić im która z nich jest mordercą (zadanie mamy zaliczone jak poinformujemy o tym ducha). Jeżeli to zrobimy siostry się pozabijają nawzajem.

Jeżeli jesteście już gotowi na zakończenie tego aktu to wracamy do 13-22, schodzimy do podziemi i rozmawiamy z Taxlehix i prosimy go o pokazanie drogi do Temple of Raan.

Automatycznie wychodzimy z chaty i biegniemy w nieznanym kierunku. W pewnym momencie Taxlehix zatrzymuje się i pozostawia nas samych.

Zbliża się Asmodeus Messanger (Posłaniec Asmodeusza) i zaprasza nas na spotkanie z Asmodeus. Zgadzamy się. Tu kończy się AKT 2.

Dalszy opis znajdziecie w części poradnika AKT 3 - 24 Dzielnica Świątyń .