Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Beyond Divinity - poradnik do gry

Beyond Divinity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Akademia III Test 1 | AKT 4 | Beyond Divinity poradnik Beyond Divinity

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

Elder Anrauzam przenosi nas tutaj z Akademia III abyśmy spełnili [Quest] 106 - Akademia III Test 1 | AKT 4 | Beyond Divinity - Beyond Divinity - poradnik do gry

Elder Anrauzam przenosi nas tutaj z Akademia III abyśmy spełnili [Quest] 106. Duch chce nam pokazać co może się stać gdy będziemy na ślepo przenosili się pomiędzy światami za pomocą Riftów. Rozmawiamy z Elder Anrauzam i dowiadujemy się iż naszym zadaniem jest znalezienie wyjścia z tego labiryntu.

W tym labiryncie znajduje się kilka teleportów, nie wchodźcie w teleporter opisany E z nich zanim nie zwiedzicie pozostałej części labiryntu, kierujcie się mapką i opisem. Teleportery przenoszą zgodnie z opisem czyli A do A i z powrotem B do B i z powrotem i tak dalej.

Teleportery to A, B, C i D

Teleporter E wyprowadzi cię z labiryntu z powrotem do Akademia III

40-01 Tu startujemy.

40-02 Tajne przejście

40-03 Klucz

40-04 KLUCZ AKT4 BF5

40-05 Klucz

40-06 Laboratorium

Na stole leży notatka. Również na stole znajdziemy małą pojedynczą świeczkę gdy ją zapalimy ciała Impów zamienia się w kości. W jednej z czaszek leżących na ziemi znajdziemy Klucz.

40-07 Otwieramy te skrzynie które potrafimy otworzyć

40-08 Skarbczyk. Uważajcie na pułapki, zbieramy wszystko z ziemi i ze skrzyń.

Zwiedzamy resztę labiryntu i idziemy do wyjścia

Teleporter E przeniesie nas z powrotem do Akademia III - rozmawiamy z kolejnym duchem.