Akademia III Test 1 | AKT 4 | Beyond Divinity poradnik Beyond Divinity
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
Elder Anrauzam przenosi nas tutaj z Akademia III abyśmy spełnili [Quest] 106. Duch chce nam pokazać co może się stać gdy będziemy na ślepo przenosili się pomiędzy światami za pomocą Riftów. Rozmawiamy z Elder Anrauzam i dowiadujemy się iż naszym zadaniem jest znalezienie wyjścia z tego labiryntu.
W tym labiryncie znajduje się kilka teleportów, nie wchodźcie w teleporter opisany E z nich zanim nie zwiedzicie pozostałej części labiryntu, kierujcie się mapką i opisem. Teleportery przenoszą zgodnie z opisem czyli A do A i z powrotem B do B i z powrotem i tak dalej.
Teleportery to A, B, C i D
Teleporter E wyprowadzi cię z labiryntu z powrotem do Akademia III
40-01 Tu startujemy.
40-02 Tajne przejście
40-03 Klucz
40-04 KLUCZ AKT4 BF5
40-05 Klucz
40-06 Laboratorium
Na stole leży notatka. Również na stole znajdziemy małą pojedynczą świeczkę gdy ją zapalimy ciała Impów zamienia się w kości. W jednej z czaszek leżących na ziemi znajdziemy Klucz.
40-07 Otwieramy te skrzynie które potrafimy otworzyć
40-08 Skarbczyk. Uważajcie na pułapki, zbieramy wszystko z ziemi i ze skrzyń.
Zwiedzamy resztę labiryntu i idziemy do wyjścia
Teleporter E przeniesie nas z powrotem do Akademia III - rozmawiamy z kolejnym duchem.