Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Beyond Divinity - poradnik do gry

Beyond Divinity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Opactwo II | AKT 2 | Beyond Divinity poradnik Beyond Divinity

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

15-01 Tu się pojawiamy, WEJŚCIE/ WYJŚCIE do 14-08 - Opactwo II | AKT 2 | Beyond Divinity - Beyond Divinity - poradnik do gry

15-01 Tu się pojawiamy, WEJŚCIE/ WYJŚCIE do 14-08

15-02 Klucz na skrzyni w prawej części pokoju

15-03 Klucz

15-04 Klucz na stole

15-05 Holy Grail - być może ma jakieś zastosowanie ale nie odkryłem go.

15-06 Crystal Fragment (Fragment Kryształu) - o niego tu przyszliśmy, podnosimy go.

Pojawia się Sir Achim [Nauczyciel]. Nie jest agresywny, podniesienie Crystal Fragment spowodowało iż przedmiot ten został przeniesiony do wymiaru Nekromanty i Paladyni znowu są "dobrzy".

Ale za to Witch która sprawiała wrażenie niegroźnej zaczyna przywoływać stwory i atakować opactwo. Musimy wrócić się na sam początek Opactwo I zabijając po drodze wszystkie napotkane Gargoile, zabić Witch i wrócić z powrotem do Sir Achim.

Gdy to zrobimy rozmawiamy z Sir Achimem, po rozmowie zostajemy przeniesieni z powrotem do Nekromanty i po kolejnej rozmowie wracamy do Wioski Impów do miejsca 13-06 (lub innego miejsca w Wioska Impów).

Dalszy opis znajdziecie w części poradnika Wioska Impów 13-06.