Zwój Fahringtona | Rozdział 4 - zadania poboczne | Solucja Baldur's Gate poradnik Baldur's Gate: Enhanced Edition
Ostatnia aktualizacja: 17 lipca 2019
Zwój Fahringtona
Knieja Pająków
Fahrington [A] poprosi Cię o odzyskanie zwoju, który ukradły mu Tasloi. Zgódź się na to i rusz na wschód.
Zwój jest teraz w posiadaniu Ettercapa [B]. Zabij go i odnieś zwój Fahringtonowi, za co otrzymasz 300pd oraz przeklęty zwój otumanienia (który najlepiej od razu wyrzuć).
Skoro już odwiedziłeś tę lokację, warto jeszcze rozejrzeć się po okolicy i zyskać dużo więcej doświadczenia oraz cennych przedmiotów. W ruinach na środku mapy trafisz na Denaka [C] i jego grupę magów. najłatwiej pokonać ich bronią dystansową i zaklęciami, ale dobrze będzie puścić przodem przynajmniej jednego wojownika, chronionego magią. Cała walka warta jest 2400pd, 343sz, a przy zwłokach złych magów znajdziesz mnóstwo drogocennych przedmiotów.
Na koniec warto zajrzeć do zagajnika, zamieszkanego przez grupę pająków i ettercapów. Uważaj ja pułapki zastawione między drzewami. Pułapki uwalniają sieci, które zatrzymują w miejscu osoby, które znalazły się w zasięgu ich działania. Za pokonanie wszystkich pająków otrzymasz w sumie 6150pd. Przygotuj się na szybkie odtrucie członków drużyny po walce.