Powrót do Nashkel | Rozdział 3 - zadania główne | Solucja Baldur's Gate poradnik Baldur's Gate: Enhanced Edition
Ostatnia aktualizacja: 17 lipca 2019
Powrót do Nashkel
Dziennik: Zgłębiwszy korytarze kopalni Nashkel musisz wrócić do Berruna Ghastkilla i poinformować go o sytuacji.
W poprzednim rozdziale zażegnałeś kryzys żelaza na Wybrzeżu Mieczy. Niemniej jednak ataki bandytów zamiast ustać, tylko się nasiliły. W tym rozdziale zaczniesz podążać za wskazówkami, prowadzącymi do ludzi odpowiedzialnych za dotychczasowe wydarzenia. W kolejnych lokacjach przeciwnicy będą coraz lepiej uzbrojeni i walka zacznie robić się coraz bardziej wymagająca. Jeśli wykonałeś wszystkie zadania poboczne z poprzednich rozdziałów i zadbałeś o ekwipunek zgodnie z moimi wskazówkami, powinieneś być dobrze przygotowany do czekających Cię wyzwań.
Kopalnie Nashkel - poziom 4
Po finałowej walce z rozdziału drugiego, pozostaje Ci już tylko opuścić kopalnię i powrócić do Nashkel. Możesz wrócić na powierzchnię tą samą drogą, którą wszedłeś na ostatni poziom, lub użyć wygodnego skrótu w punkcie [3]. Jeśli wybierzesz skrót, po drodze zaatakują Cię Szare Szlamy. Każdy szlam wart jest 275pd. Po wyjściu z kopalni, skrót zawali się i nie będziesz mógł użyć go, aby powrócić do kopalni, jednak możesz zawsze użyć wejścia głównego.
Dolina Grobowców
Po wyjściu na powierzchnię znajdziesz się w punkcie [1]. Możesz od razu opuścić tę lokację, ale zalecam jej zwiedzenie. Na dobry początek udaj się nieco na północ od zawalonego wyjścia, a spotkasz tam Lamalhę [A] i jej amazonki. Po krótkim dialogu dojdzie do wymiany ciosów. Jest to dość wymagająca walka, więc przygotuj się do niej, rzucając na drużynę dostępne zaklęcia ochronne. Najgroźniejszą bronią Lamalhy jest czar Glif Strażnicy, więc skup na niej ataki wszystkich towarzyszy dysponujących bronią długodystansową. Pozostałe amazonki używają magicznych strzał i strzałek, więc naślij na nie swoich wojowników walczących w zwarciu. Za zwycięstwo otrzymasz 3300pd, 239sz, a wsród łupów znajduą się takie łakome kąski jak Zbroja Skórzana Ćwiekowana +2, Obrońca Zastępcy +2 (Utwardzana Zbroja Skórzana) i Udręka +1 (Długi miecz +1, +3 przeciw nieumarłym), ogniste strzały oraz strzałki zranień.
Zostało jeszcze 55% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie