Knieja Otulisko | Rozdział 4 - zadania główne | Solucja Baldur's Gate poradnik Baldur's Gate: Enhanced Edition
Ostatnia aktualizacja: 17 lipca 2019
Knieja Otulisko
Dziennik: Zbadanie obozu bandytów zaprowadziło was do Kniei Otulisko. Wygląda na to, że gdzies głęboko, w środku lasu, jest ukryta kopalnia żelaza.
Gospoda "Pod Pomocną Dłonią"
Po dokładnym przeczesaniu obozu bandytów, udaj się do gospody "Pod Pomocną Dłonią". Tuż przed wejściem spotkasz po raz kolejny Elminstera, który ponownie uchyli rąbka tajemnicy odnośnie twojej osoby. Dobrym pomysłem będzie sprzedanie łupów w gospodzie, wyleczenie wszystkich członków drużyny, przejrzenie dostępnych czarów i wypoczęcie przed wyruszeniem w dalszą drogę.
Knieja Otulisko I
Poza zadaniami pobocznymi (opisanymi osobno), w tej lokacji nie znajduje się nic interesującego. Na pomoście w północnej części mapy spotkasz jedynie Corana [B], którego można zwerbować do drużyny. Gdybyś się na to zdecydował, masz 16 dni, aby pomóc mu w polowaniu na wywerny, inaczej Coran sam odejdzie z drużyny. Zakładając, że grasz zgodnie ze wskazówkami zawartymi w tym poradniku, to "zadanie poboczne" jest zupełnie nie opłacalne, ponieważ nie ma za nie żadnej nagrody, a wywerny i tak możesz ubić.
Knieja Otulisko II
Podobnie jak w przypadku poprzedniej lokacji, w tej części kniei nie ma czego szukać, poza jednym zadaniem pobocznym (Pająki w Kniei Otulisko). Zwróć jedynie uwagę na liczne pułapki (zaznaczone na mapie czerwonym x), jakie zastawiły mieszkające w okolicy pająki i ettercapy. Pułapki same w sobie nie są groźne, ponieważ są to po prostu pajęcze sieci, ale stawonogi, które je zastawiły to już inna historia. Warto na nie zapolować, choćby ze względu na dużą ilość doświadczenia, jakiego dostarczają.
Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie