Bandyci | Rozdział 3 - zadania główne | Solucja Baldur's Gate poradnik Baldur's Gate: Enhanced Edition
Ostatnia aktualizacja: 17 lipca 2019
Bandyci
Dziennik: Czeka Cię podróż do Kniei Larsa lub Peldvale. Wygląda na to, że ataki bandytów pochodzą stamtąd i że są powiązane z krysyzem żelaza. Bandyci powinni mieć ukrytą bazę, gdzieś głęboko w lesie.
W tym momencie możesz udać się w dwa różne miejsca: do Kniei Larsa lub Peldvale. Niezależnie od tego, którą opcję wybierzesz, efekt będzie taki sam. Wystarczy, że użyjesz odpowiednich opcji dialogowych podczas rozmowy z napotkanymi bandytami.
Knieja Larsa
Dla celów tego poradnika wybrałem Knieję Larsa. Przy jednej z dróg w zachodniej części mapy spotkasz Tavena [A] i kilku opryszków. Postępując zgodnie z radą Drizzta, spotkanego we wcześniejszycm rozdziale, przekonaj Tavena, że chcesz przyłączyć się do bandytów. Aby to zrobić, podczas rozmowy wybierz kolejno opcje dialogowe 2 i 3. Za dołączenie do bandytów otrzymasz 400pd. Jeśli zdecydujesz się na walkę, otrzymasz 975pd, ale nie warto. Będziesz miał okazję nadrobić stracone punkty, kiedy zabijesz go już w obozie. Po rozmowie zostaniesz automatycznie przeniesiony do następnej lokacji.
Obóz bandytów
Po przeniesieniu się do obozu [1], na początek przyjdzie Ci poznać herszta bandy oraz przyszłego przeciwnika, Tazoka. Ten przesłucha Cię, więc podczas rozmowy wybierz kolejno opcje dialogowe 3 i 2, aby przekonać go, że nadajesz się do jego bandy. Tazok odejdzie, ale w kolejnym rozdziale przyjdzie Ci się z nim jeszcze zmierzyć.
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie