Dochodzenie w siedzibie Ligi Kupieckiej | Rozdział 5 - zadania poboczne poradnik Baldur's Gate: Enhanced Edition
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Dochodzenie w siedzibie Ligi Kupieckiej
Wrota Baldura (G)
Jeśli pomogłeś Aldethowi [A] w Knei Otulisko w poprzednim rozdziale, spotkasz go teraz stojącego obok siedziby Ligi Kupieckiej [1]. Okazuje się, że w Lidze dzieją się podejrzane rzeczy. Pomóż Aldethowi rozwiązać tę zagadkę.
Wejdź do budynku Ligi Kupieckiej i porozmawiaj z Irlentee, który zaprosi cię na obchody "rocznicy" na drugim piętrze.
Wejdź na pierwsze piętro i porozmawiaj ponownie z Aldethem, który skieruje Cię do człowieka, któremu ufa - Brandilara. Porozmawiaj szczerze z Brandilarem, a dowiesz się więcej o sytuacji.
Na tym samym piętrz,e przeszukaj biurko w południowo-wschodniej komnacie. Znajdziesz tam listy, które musisz pokazać Brandilarowi.
Okazuje się, że liga kupiecka powoli przejmowana jest przez sobowtórniaki. Podczas rozmowy z Brandilarem, sotojący obok mag, Zorl, zmieni się w sobowtórniaka. Zabij go, po czym rusz na drugie piętro i zabij wszystkie sobowtórniaki, które tam spotkasz.
Nastepnie zejdź z powrotem na parter i zabij Irlentee, który również jest zmiennokształtnym. Kiedy oczyścisz budynek ze wszystkich potworów, wróć porozmawiać z brandilarem i Aldethem, a w nagrodę otrzymasz 5000pd, 100sz oraz miecz półtoraręczny, Kondar.