Recenzje gier XBOX 2
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier na platformę: XBOX. Znajdziesz tu ponad 60 tekstów o grach na tę platformę.
Advent Rising - recenzja gry
recenzja gry8 września 2005
Samotny bohater i walka z groźnymi obcymi. Stare? Kapitalna fabuła, świetna muzyka, rewelacyjna grywalność. Taka jest na pierwszy rzut oka nowa produkcja od firmy Majesco. Bez wątpienia warto jej skosztować. Ale...
Advent Rising - recenzja gryMidnight Club 3: DUB Edition - recenzja gry
recenzja gry9 sierpnia 2005
Wielbiciele wożenia się po mieście i szukania guza pod osłoną nocy mają kolejne pole do popisu. Widzisz tego frajera? Mignij mu długimi po szybie, a na pewno będzie chciał się z Tobą ścigać. To normalne o tej porze.
Midnight Club 3: DUB Edition - recenzja gryDestroy All Humans! - recenzja gry
recenzja gry5 sierpnia 2005
DAH nie ma nic w wspólnego z bogoojczyźnianymi produkcjami w stylu Independence Day. Autorzy sięgnęli do klasyki w zakresie ufologii i uraczyli nas stylem zaczerpniętym z produkcji science-fiction powstałych jeszcze w epoce atomowej Ameryki lat 50.
Destroy All Humans! - recenzja gryConker: Live & Reloaded - recenzja gry
recenzja gry26 lipca 2005
Remake jednej z najgłośniejszych pozycji na Nintendo 64 od niemal 3 lat jest wymieniany jako jeden z głównych exclusive'ów Xboxa. Czy tytuł, który obrósł już legendą, zdołał udźwignąć ciężar pokładanych w nim nadziei?
Conker: Live & Reloaded - recenzja gryJade Empire - recenzja gry
recenzja gry21 lipca 2005
Jade Empire przypomina z pozoru KOTOR-a, ale już na samym początku przekonamy się, że pomiędzy tymi grami jest bardzo wiele różnic. Choćby dlatego, że akcja rozgrywa się w orientalnym świecie do złudzenia przypominającym starożytne Chiny.
Jade Empire - recenzja gryMedal of Honor: Wojna w Europie - recenzja gry
recenzja gry12 lipca 2005
Wcielasz się w postać amerykańskiego porucznika Williama Holta, służącego w brytyjskim Biurze Służb Strategicznych. Miłośnicy serii połapią się, że to ta sama organizacja, w której służył bohater pecetowego Medal of Honor: Allied Assault...
Medal of Honor: Wojna w Europie - recenzja gryArea 51 - recenzja gry
recenzja gry7 lipca 2005
Jako Ethan Cole z oddziału specjalnego HAZMAT (specjaliści od eksterminacji wszystkiego, co się rusza), gracz ląduje na obszarze Strefy 51. Przygotowane przez twórców zadanie najogólniej można sprowadzić do powstrzymania panoszących się wszędzie kosmitów.
Area 51 - recenzja gryBatman Begins - recenzja gry
recenzja gry30 czerwca 2005
Bruce Wayne, miliarder, biznesmen i filantrop, wraca na ekrany kin w piątym kinowym filmie i partnerującej mu grze Batman Begins, by jako wielka skrzydlata mysz znów siać postrach w sercach kryminalistów. Tym razem na poważnie.
Batman Begins - recenzja gryTom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry
recenzja gry28 czerwca 2005
Gra XXI wieku. Takie sformułowanie w przypadku Chaos Theory nasuwa się samo. W zasadzie z góry wiadomo było, że to co dostaniemy w ręce, będzie produkcją ponadprzeciętną. Seria Splinter Cell posiada wszak wszystkie atrybuty potrzebne grom przełomowym.
Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gryStar Wars Episode III: Revenge of the Sith - recenzja gry
recenzja gry21 czerwca 2005
W SW: EIII RotS mamy wszystko, czego każdy fan „Gwiezdnych Wojen” oczekuje po grze na podstawie trzeciego epizodu: dynamiczne, efektowne pojedynki na miecze świetlne, korzystanie z Mocy i prowadzenie dwóch postaci, kluczowych dla filmu.
Star Wars Episode III: Revenge of the Sith - recenzja gryFull Spectrum Warrior - recenzja gry
recenzja gry16 czerwca 2005
Nasza władza ogranicza się do kierowania poczynaniami ośmioosobowej grupy szturmowej. Pierwsze zaskoczenie – prawie nigdy nie sterujemy jednym bohaterem. Tak więc, co ja tutaj robię? Ano, wydaję rozkazy.
Full Spectrum Warrior - recenzja gryDoom III - recenzja gry
recenzja gry15 czerwca 2005
Zaletą „Dooma 3” jest jego bezpretensjonalność – mamy do czynienia ze strzelaniną bez udziwnień, ze wszystkim, czego po takiej produkcji oczekujemy. Ogromny arsenał, w którym znajdziemy, co tylko dusza zapragnie, włączając w to sławną piłę łańcuchową.
Doom III - recenzja gryPlayboy: The Mansion - recenzja gry
recenzja gry23 maja 2005
Wcielamy się w postać szefa Playboya. Nasze zadanie jest proste, pokierować wydawnictwem tak, aby stało się ono jak najbardziej znane i popularne. Jedno trzeba przyznać – takich gier ekonomicznych mamy na konsolę PlayStation 2 bardzo mało.
Playboy: The Mansion - recenzja gryThe Punisher - recenzja gry
recenzja gry20 maja 2005
Mówi się, że wyjątek potwierdza regułę. Jeśli więc naszą regułą będzie znana wszystkim szmirowatość wszelkich gier tworzonych „na licencji”, za wyjątek śmiało możemy przyjąć dzieło sygnowane przez THQ.
The Punisher - recenzja gryFIFA Street - recenzja gry
recenzja gry17 maja 2005
Marka EA Big nie bez powodu kojarzy się graczom z efektownie wykonaną, zręcznościową „sportówką”, która niekoniecznie będzie miała coś wspólnego z realizmem rozgrywki, ale na pewno odznaczy się sporymi pokładami grywalności.
FIFA Street - recenzja gryFight Night Round 2 - recenzja gry
recenzja gry12 maja 2005
Gry bokserskie zawsze były osobliwą fuzją produkcji sportowych z mordobiciami. To, co prezentuje „Fight Night” nie jest ani jednym, ani drugim. Tytuł taki może być miłym oddechem dla graczy znudzonych schematami, którzy nie próbowali nigdy czegoś takiego.
Fight Night Round 2 - recenzja gryUEFA Champions League 2004-2005 - recenzja gry
recenzja gry10 maja 2005
Champions League – turniej dla najsilniejszych i najmocniejszych drużyn klubowych z całej Europy. Tam poza sławą dla graczy i trenerów czekają także ogromne pieniądze, które corocznie w ogromnych sumach trafiają na konto UEFY...
UEFA Champions League 2004-2005 - recenzja gryUnreal Championship 2: Liandri Conflict - recenzja gry
recenzja gry9 maja 2005
Gra pozostała dynamiczną multiplayerówką rozgrywaną na ograniczonych arenach. Akcja jest bardzo szybka, na planszach umieszczono dużo hopów, wind, antresol i wszelakich innych konstrukcji mających zapewnić ekspresowe przemieszczanie się po poziomach.
Unreal Championship 2: Liandri Conflict - recenzja grySonic Mega Collection Plus - recenzja gry
recenzja gry7 kwietnia 2005
„Sonic MCP” jest odświeżoną wersją kompilacji gier z niebieskim jeżem w roli głównej, która poprzednio ukazała się dwa lata temu na GameCube’a. Jakość emulacji jest stuprocentowa.
Sonic Mega Collection Plus - recenzja gryBrothers in Arms: Road to Hill 30 - recenzja gry
recenzja gry5 kwietnia 2005
Wcielasz się w rolę dowódcy jednostki, bez żadnych ogródek wzorowanej na tej z „Kompanii Braci” czy „Szeregowca Ryana”. Bohater jest targany licznymi rozterkami i pomiędzy poszczególnymi misjami możemy wsłuchać się w potok jego myśli o życiu i śmierci...
Brothers in Arms: Road to Hill 30 - recenzja gryCold Fear - recenzja gry
recenzja gry9 marca 2005
„Cold Fear” sprawia wrażenie gry, w której autorzy tak bardzo skupili się na kilku istotnych efektach graficznych, że zapomnieli o całej reszcie. Potencjał został zmarnowany przez drętwą fabułę, praktycznie żaden poziom trudności i krótki czas rozgrywki.
Cold Fear - recenzja grySecond Sight - recenzja gry
recenzja gry21 grudnia 2004
Autorzy świetnej serii strzelanin TimeSplitters wyposażają swego kolejnego bohatera w moce psioniczne. Ciekawy patent dla przygodowej gry akcji!
Second Sight - recenzja gryColin McRae Rally 2005 - recenzja gry
recenzja gry1 grudnia 2004
Ogólnie, CMR 2005 to zapewne najbardziej udana część serii. Zarówno od strony merytorycznej, jak i audio-wizualnej. Grafika jest naprawdę przyjemna, do dźwięku też nie można mieć żadnych zastrzeżeń – rzemiosło na najwyższym poziomie.
Colin McRae Rally 2005 - recenzja gryGrand Theft Auto: San Andreas - recenzja gry
recenzja gry26 listopada 2004
GTA:SA to przede wszystkim największy do tej pory obszar, na którym prowadzona była rozgrywka. Tak ogromnego środowiska nie zaproponowała żadna gra z tej serii, a nawet tak wielki świat po raz pierwszy w historii zaprezentowano na konsoli Playstation 2.
Grand Theft Auto: San Andreas - recenzja gry