Popularne recenzje gier PC 64
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.
World War III: Black Gold - recenzja gry
recenzja gry7 listopada 2001
World War III to gra z gatunku RTS, opowiadająca historię wojny o wyczerpujące się złoża ropy naftowej rozpoczętą w 2001 roku. Gracz może dowodzić siłami każdej ze stron konfliktu, którymi są Stany Zjednoczone, Rosja, Irak.
World War III: Black Gold - recenzja gryM: Alien Paranoia - recenzja gry
recenzja gry21 sierpnia 2001
Alien Paranoia to zręcznościowa gra dla najmłodszych, której bohaterem jest zabawny kosmita o imieniu „M”, którego hobby to pizza, gra komputerowa „Małe ludziki” i podnoszenie ciężarów w przestrzeni kosmicznej.
M: Alien Paranoia - recenzja grySuper TAXI Driver - recenzja gry
recenzja gry21 czerwca 2001
Super Taxi Driver to próba ukazania niełatwego zajęcia jakim parają się na ulicach naszych miast taksówkarze w schemacie gry zręcznościowej. Niestety nienajgorszy przecież pomysł, został zmarnowany. A dlaczego? Odpowiedź znajdziecie w środku.
Super TAXI Driver - recenzja gryOil Tycoon - recenzja gry
recenzja gry17 grudnia 2001
Oil Tycoon to gra strategiczno-ekonomiczna stworzona z myślą o zagorzałych ekonomistach, pragnących zakosztować wielkiej władzy i naprawdę dużych pieniędzy, które jak wiemy z naszej historii, najlepiej i najszybciej jest zarabiać na handlu ropą naftową.
Oil Tycoon - recenzja gryNecronomicon: Świt Ciemności - recenzja gry
recenzja gry10 sierpnia 2001
Gra przygodowa, której akcja utrzymana jest w realiach niezwykle popularnej twórczości H.P. Lovecraft’a. Gracze przenoszą się do roku 1927 do miasteczka Pawtuxet leżącego na wschodnim wybrzeżu Stanów Zjednoczonych.
Necronomicon: Świt Ciemności - recenzja gryHalf-Life: Blue Shift - recenzja gry
recenzja gry24 lipca 2001
Blue Shift kontynuuje wszystkie dobre tradycje do których przyzwyczaiła nas seria Half-Life, jednocześnie dając nam możliwość spojrzenia na rozgrywający się dramat z zupełnie nowej perspektywy.
Half-Life: Blue Shift - recenzja gryThe Great Battles Collector's Edition - recenzja gry
recenzja gry18 maja 2001
The Great Battles Collector’s Edition umożliwia nam poznanie wielkich bitew trzech największych wodzów świata starożytnego: Aleksandra Wielkiego, Hannibala Barkasa oraz Gajusza Juliusza Cezara.
The Great Battles Collector's Edition - recenzja gryChaser - recenzja gry
recenzja gry27 stycznia 2004
Chaser to dynamiczna gra akcji, w której obserwujemy toczące się wydarzenia z perspektywy pierwszej osoby. Przenosi nas do odległej przyszłości, 44 lata po założeniu pierwszej kolonii na Marsie...
Chaser - recenzja gryCasino Tycoon - recenzja gry
recenzja gry12 grudnia 2003
Casino Tycoon to gra strategiczno-ekonomiczna pozwalająca nam stworzyć własne, niepowtarzalne kasyno, w którym tysiące ludzi będzie „dorzucało” swe ciężko zarobione pieniążki na nasze konto.
Casino Tycoon - recenzja gryHeli Heroes - recenzja gry
recenzja gry15 stycznia 2002
Heli-Heroes stanowi nieskomplikowaną grę zręcznościową, zaliczaną do kategorii shoot’em up. Tak jak w przypadku czołowego, aczkolwiek antycznego przedstawiciela gatunku (River Raid), tak i tutaj zadaniem gracza zniszczyć wszystko na swojej drodze.
Heli Heroes - recenzja gryNHL 2002 - recenzja gry
recenzja gry30 października 2001
Kolejna adaptacja symulacji profesjonalnej ligi hokejowej NHL firmy Electronic Arts w sezonie 2002. W najnowszym wydaniu dodano nowe możliwości wizualne, takiej jak Breakaway Camera oraz funkcję EA GameStory.
NHL 2002 - recenzja gryHellforces - recenzja gry
recenzja gry16 września 2005
Romans z Hellforces rozpoczyna się jękiem rozkoszy. Oprawa wizualna nie budzi żadnych zastrzeżeń. Ładnie wykonane bronie, przyjemne modele przeciwników oraz ogólny rozkład okolicy, związany z zamieszkami wywołanymi przez satanistów, mogą się podobać.
Hellforces - recenzja gryDungeon Siege II - recenzja gry
recenzja gry30 września 2005
Po dziś dzień najtęższe głowy nie mogą rozgryźć „co takiego jest w tych hack’n’slashach, że przyciągają tłumy?”. Już ja im powiem...
Dungeon Siege II - recenzja gryChris Sawyer's Locomotion - recenzja gry
recenzja gry30 grudnia 2004
„Locomotion” to gra, która w dzisiejszych czasach, może co najwyżej konkurować z produkcjami trzeciej kategorii. Przyjemna gra straciła wiele w oczach fanów również dzięki wprowadzeniu masy nikomu nie potrzebnych usprawnień i usunięciu starych.
Chris Sawyer's Locomotion - recenzja grySilent Hunter III - recenzja gry
recenzja gry6 maja 2005
Po drugiej odsłonie Silent Huntera kurtyna miłosiernie opadła. Dostaliśmy do ręki część trzecią, która pokazuje nie tylko, jak podwodniackie życie może wyglądać na komputerze, ale i jak może wyglądać naprawdę.
Silent Hunter III - recenzja gryBattlefield 2 - recenzja gry
recenzja gry1 lipca 2005
Bliski Wschód i Azja. Niedaleka przyszłość. I trzy strony konfliktu toczące zmagania o każdy metr kwadratowy wirtualnych pól walki. A do tego olbrzymi ładunek grywalności. Oto BF2 w pigułce.
Battlefield 2 - recenzja gryThe Elder Scrolls III: Trójca - recenzja gry
recenzja gry9 czerwca 2003
Tribunal to Oficjalny, płatny dodatek do The Elder Scrolls III: Morrowind, jednego z najlepszych cRPG ostatnich lat. Według samych autorów Tribunal ma się do Morrowind’a podobnie jak Opowieści z Wybrzeża Mieczy do Wrót Baldura...
The Elder Scrolls III: Trójca - recenzja gryKurka Wodna 2: Zemsta Pana Franka - recenzja gry
recenzja gry21 stycznia 2003
Druga część gry zręcznościowej Kurka Wodna, która sprzedając się w ilości ponad 50 tysięcy sztuk, okazała się bestsellerem firmy Topware. Istota rozgrywki nie zmieniła się w żadnym stopniu...
Kurka Wodna 2: Zemsta Pana Franka - recenzja grySacred - recenzja gry
recenzja gry27 maja 2004
Gra z gatunku action/cRPG, za powstanie której odpowiada niemiecka firma Ascaron Entertainment, znana m.in. z takich tytułów jak: Port Royale i Patrician II: Quest for Power. Oferuje graczom, miłośnikom tego typu rozrywki, obszerny i różnorodny świat.
Sacred - recenzja gryKorea: Zapomniany Konflikt - recenzja gry
recenzja gry3 lutego 2004
Korea: Zapomniany Konflikt to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez zespół Plastic Reality Technologies i znanego europejskiego wydawcę, firmę Cenega. Akcja rozgrywa się podczas konfliktu w Korei, w latach 1950 – 1953.
Korea: Zapomniany Konflikt - recenzja gryTheatre of War: Pola zagłady - recenzja gry
recenzja gry4 września 2007
A jeżeli po przeczytaniu tej recenzji nadal zadajecie sobie hamletowskie pytanie „kupić czy nie kupić”, to przynajmniej posłuchajcie dobrej rady i pod żadnym pozorem nie ściągajcie dema, by pomóc sobie w podjęciu decyzji.
Theatre of War: Pola zagłady - recenzja gryNeverwinter Nights: Shadows of Undrentide - recenzja gry
recenzja gry26 września 2003
Shadows of Undrentide to pierwszy dodatek do Neverwinter Nights stworzony jest przez firmę BioWare oraz nowo powstałe studio FloodGate, składające się przede wszystkim z byłych członków zespołu Looking Glass Studios.
Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide - recenzja gryWarrior Kings: Battles - recenzja gry
recenzja gry11 września 2003
Oficjalny dodatek do strategii czasu rzeczywistego Warrior Kings. Akcja toczy się 100 lat po wydarzeniach opisanych w podstawowej wersji gry.
Warrior Kings: Battles - recenzja gryWielka Wyprawa - recenzja gry
recenzja gry5 sierpnia 2003
Wielka Wyprawa to klasyczna gra przygodowa pod wieloma względami przypominająca dawny przebój firmy Sierra, pt. EcoQuest. Wykorzystuje ona zmodyfikowany trójwymiarowy silnik graficzny Groma. Gra dedykowana jest przede wszystkim dzieciom...
Wielka Wyprawa - recenzja gry