Recenzje gier RPG PC 13
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: RPG na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 390 tekstów spełniających te kryteria.
The Elder Scrolls IV: Knights of the Nine - recenzja gry
recenzja gry27 listopada 2006
Przygoda rozpoczyna się w Anvil, gdzie miejscowy kościół pada ofiarą tajemniczego ataku. Wszyscy obecni w budynku ludzie zostają zamordowani, wokół jest pełno krwi, a w podziemiach błąkają się agresywnie nastawione duchy.
The Elder Scrolls IV: Knights of the Nine - recenzja gryGothic 3 - recenzja gry
recenzja gry13 listopada 2006
Gothic 3 jest jak rajski ogród. Wieść niesie, że jest przepiękny, screenshoty powalają na kolana, ale większość ludzi długo jeszcze go ma własne oczy nie zobaczy.
Gothic 3 - recenzja gryMage Knight Apocalypse - recenzja gry
recenzja gry7 listopada 2006
Mage Knight Apocalypse może spodobać się tym osobom, które oczekują niezbyt złożonej zręcznościówki. Kampania single player powinna wystarczyć na kilka dni zabawy.
Mage Knight Apocalypse - recenzja gryFrater - recenzja gry
recenzja gry12 września 2006
O tym, czy bracia zakonni wiedli życie pełne uciech, czy tragicznie nudne - zdania są sprzeczne. A jakie życie oferuje Frater?
Frater - recenzja gryThe Fall: Last Days of Gaia - recenzja gry
recenzja gry24 sierpnia 2006
Gra dla miłośników postapokalipytcznych klimatów. Ciekawie poprowadzona fabuła, świetna muzyka i unoszący się nad pustynią duch Mad Maxa sprawiają, że dla samej atmosfery warto przedrzeć się przez wszelkie niedoróbki.
The Fall: Last Days of Gaia - recenzja gryAge of Pirates: Opowieści z Karaibów - recenzja gry
recenzja gry22 sierpnia 2006
„Opowieści z...” to zagrywka poniżej pasa. Jakie opowieści!? Gdyby ktoś wyskoczył z takimi „historyjkami” w towarzystwie, natychmiast okrzyknięto by go największym nudziarzem!
Age of Pirates: Opowieści z Karaibów - recenzja gryTitan Quest - recenzja gry
recenzja gry3 sierpnia 2006
Titan Quest jest grą szalenie podobną do Diablo, opiera się na tych samych filarach i powiela pewne schematy, jednak jest w nim coś, czego nie można było zaznać wcześniej...
Titan Quest - recenzja gryNeverend - recenzja gry
recenzja gry1 sierpnia 2006
Neverend większości graczy nie przypadnie raczej do gustu. Widoczna praktycznie na każdym kroku spora liniowość rozgrywki odstraszy wielu miłośników klasycznych gier role-playing. Nie można również pominąć kwestii niezbyt przyjemnej dla oka grafiki...
Neverend - recenzja gryThe Elder Scrolls IV: Oblivion - PL
recenzja gry12 lipca 2006
2600 stron, 6 tłumaczy, 3 miesiące, jeden Oblivion. Oblivion? Raczej „Otchłań”, rodacy.
The Elder Scrolls IV: Oblivion - PLThe Elder Scrolls IV: Knights of the Nine - Ocena dodatków 1-4
recenzja gry5 czerwca 2006
Firma Bethesda Softworks LLC od dłuższego czasu publikuje na swojej stronie dodatki do gry The Elder Scrolls IV: Oblivion, które w różnym stopniu wzbogacają rozgrywkę. Postanowiliśmy opisać je w kilkunastu zdaniach.
The Elder Scrolls IV: Knights of the Nine - Ocena dodatków 1-4Neuro Hunter - recenzja gry
recenzja gry23 maja 2006
Z zapowiedzi Neuro Hunter wyłaniał się produkt, który przypominał wielkiego Deus Exa. Czy można zatem porównywać nową produkcję wydaną przez Deep Silver do wspomnianej wyżej, kultowej już gry?
Neuro Hunter - recenzja gryFable: Zapomniane Opowieści - PL
recenzja gry5 maja 2006
Po licznych perypetiach, Fable w końcu zostaje oficjalnie wydana w naszym kraju. Czy jest na tyle dobra, byśmy przymknęli oko na ponad pół roku opóźnienia?
Fable: Zapomniane Opowieści - PLThe Elder Scrolls IV: Oblivion - recenzja gry
recenzja gry27 marca 2006
Najbardziej wyczekiwana gra ostatnich miesięcy ląduje z wielkim hukiem i od razu udowadnia, że śmiało można ją wymieniać obok najlepszych RPG-ów w historii.
The Elder Scrolls IV: Oblivion - recenzja gryDungeons & Dragons Online: Stormreach - recenzja gry
recenzja gry8 marca 2006
Zapraszamy wszystkich miłośników systemu D&D, lubiących przeczesywanie mrocznych lochów i jaskiń w towarzystwie innych maniaków takiej zabawy. Ci, którzy identyfikują się z grami cRPG oraz grywali w normalne RPG, na pewno poczują się tu jak w domu.
Dungeons & Dragons Online: Stormreach - recenzja gryKnights of the Temple II: Czas Demonów - recenzja gry
recenzja gry15 lutego 2006
Słowacy napisali, Holendrzy wydali, a my oceniamy – niestety, niezbyt wysoko. „Średniowieczny” hack’n’slash, zarówno w kwestii realiów, jak i wykonania.
Knights of the Temple II: Czas Demonów - recenzja gryGods: Kraina Nieskończoności - recenzja gry
recenzja gry31 stycznia 2006
Rozwinięty handel i potwory do bicia. Z drugiej strony poczucie pustki i biedoty. Z całą pewnością Gods coś w sobie mają, co do nich przyciąga, ale może to być tęsknota za erpegami.
Gods: Kraina Nieskończoności - recenzja gryX-Men Legends II: Rise of Apocalypse - recenzja gry
recenzja gry2 listopada 2005
X-Men Legends II: Rise of the Apocalypse nie jest bynajmniej związana z drugą częścią filmu, ale za to bardzo silnie nawiązuje do tradycji komiksu. I nie ma żadnych wątpliwości, że druga część jest bardzo podobna do jedynki.
X-Men Legends II: Rise of Apocalypse - recenzja gryDungeon Siege II - recenzja gry
recenzja gry30 września 2005
Po dziś dzień najtęższe głowy nie mogą rozgryźć „co takiego jest w tych hack’n’slashach, że przyciągają tłumy?”. Już ja im powiem...
Dungeon Siege II - recenzja gryFable: Zapomniane Opowieści - recenzja gry
recenzja gry23 września 2005
Wzruszająca bajka o tym, jak to Piotruś Kłamczuszek próbuje rehabilitować się przed ludem krainy gier wideo za wcześniej niedotrzymane obietnice. Innymi słowy Peter Molyneux i jego autorski koktajl z Diablo i Zeldy.
Fable: Zapomniane Opowieści - recenzja gryThe Bard's Tale: Opowieści Barda - recenzja gry
recenzja gry30 sierpnia 2005
Jak seria Naga broń wyśmiewa filmy akcji, tak Opowieści Barda parodiują gry cRPG, a szczególnie powtarzające się w nich nielogiczności. Do tego zapewniaja sporo zabawy w dobrym, cRPG-owym stylu.
The Bard's Tale: Opowieści Barda - recenzja gryFantastic 4 - recenzja gry
recenzja gry11 sierpnia 2005
Z pozoru zwykła wycieczka dookoła stacji kosmicznej w celu zamknięcia osłon kończy się tragicznie – Ben Grimm ledwo uchodzi z życiem, a pozostali kosmonauci, nawet wewnątrz stacji, poddani zostają wpływowi promieniowania nieznanego pochodzenia.
Fantastic 4 - recenzja grySacred: Podziemia - recenzja gry
recenzja gry20 lipca 2005
Ludy Ancarii cieszyły się ze zwycięstwa nad mrocznym magiem i wydawało się, że w krainie zapanuje harmonia. Radość nie trwała długo, bo Shaddar powraca. Co więcej, książę Valor nie żyje, a demon z piekielnych otchłani porywa baronową Vilyę.
Sacred: Podziemia - recenzja gryDungeon Lords - recenzja gry
recenzja gry20 czerwca 2005
Przez knowania Wielkiego Kręgu Magów zszedł z tego świata Galdryn of the Meadows. Jego szef, Lord Davenmor, posmutniał. My również posmutnieliśmy dostawszy grę, która byłaby naprawdę fajna gdyby nie...
Dungeon Lords - recenzja gryGuild Wars: Prophecies - recenzja gry
recenzja gry17 czerwca 2005
Innowacyjność „Guild Wars” polega przede wszystkim na próbie wyeliminowania klasycznej dla MMO „harówki”. PvP ograniczono do aren i turniejów oraz wprowadzono nowy model używania umiejętności – takie podejście wprowadziło element taktyki...
Guild Wars: Prophecies - recenzja gry