Misja treningowa - Wojna Ostatniego Przymierza (cz.3) | Kampania sił dobra poradnik Władca Pierścieni: Podbój
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Zadanie 11: Zadaj cios w plecy dowódcom orków
Sugerowana klasa postaci: zwiadowca
Od razu pojawi się możliwość przetestowania najciekawszej umiejętności zwiadowcy, a mianowicie ataku z zaskoczenia. Za każdym razem musisz włączać kamuflaż (klawisz SHIFT), dzięki czemu staniesz się niewidzialny dla wrogów. W przyszłości musisz jednak pamiętać o tym, że aktywacja tego trybu szybko rozładowuje pasek mocy. Musisz teraz zajść od tyłu kilku wrogów i zadać im śmiertelny cios, w odpowiednim momencie wciskając klawisz E [#8]. Niestety jeśli się pomylisz zostaniesz odkryty. W takiej sytuacji najlepiej odbiec, załączyć ponownie kamuflaż i spróbować jeszcze raz. Pozbądź się w taki sposób co najmniej dwóch orków.
[#8]
Zadanie 12: Wykonaj manewr przewrotu
Sugerowana klasa postaci: zwiadowca
Prosta sprawa - przytrzymaj CTRL i popróbuj przewrotów we wszystkie strony. To mało przydatna umiejętność.
Zadanie 13: Pokonaj garnizon orków
Sugerowana klasa postaci: zwiadowca
W dalszym ciągu pozostajesz w ciele zwiadowcy. Musisz korzystać ze standardowych ataków, likwidując pojawiające się w pobliżu punktu kontrolnego potwory. Jeśli chcesz, możesz także poćwiczyć kolejne ataki z zaskoczenia.
Zadanie 14: Użyj ataków specjalnych. Pokonaj orków
Sugerowana klasa postaci: zwiadowca
Niewiele się tu zmieni, poza tym, że możesz teraz używać ataków specjalnych. Tradycyjnie już przytrzymuj SHIFT i przetestuj każde z trzech uderzeń na przeciwnikach [#9]. Musisz rozprawić się ze wszystkimi orkami.
[#9]
Zadanie 15: Pokonaj resztki garnizonu orków
Sugerowana klasa postaci: zwiadowca
Na koniec pozostanie Ci jeszcze sprawdzenie jednej umiejętności, a mianowicie podrzucania bomb plecakowych (klawisz F). Postaraj się unieszkodliwić w ten sposób kilka orków [#10], ale z resztą warto się już rozprawić opierając na głównych atakach specjalnych.
Zadanie 16: Zmień klasę na dowolną
Sugerowana klasa postaci: zwiadowca
Nareszcie możesz samodzielnie wybrać klasę postaci. W tym celu podejdź do flagi i wciśnij E. Ja proponuję zdecydować się na łucznika, choć jeśli preferujesz walkę w zwarciu, możesz wybrać wojownika.
[#10]
Zadanie 17: Zajmij przedpola Orodruiny
Sugerowana klasa postaci: łucznik lub wojownik
Biegnij teraz w stronę pobliskiego tunelu (6 na mapie) i dołącz do walk toczonych wokół ostatniego już punktu kontrolnego (7 na mapie). Jeśli walczysz łucznikiem, atakuj wrogów z dystansu [#11], korzystając na przemian ze wszystkich trzech ataków specjalnych. Ignoruj jedynie tych wrogów, którzy znajdują się pod osłoną pól siłowych magów. Powinni oni zostać wyeliminowani przez Twoich sojuszników. W przypadku walki wojownikiem musisz jak najszybciej wbiec pomiędzy orki i przystąpić do masowej eksterminacji potworów. Docelowo musisz przyczynić się do przejęcia punktu kontrolnego. Warto więc pozostawać wewnątrz okręgu, stopniowo ładując pasek kontroli.
[#11]
Zadanie 18: Zmień klasę na maga
Sugerowana klasa postaci: łucznik lub wojownik
Do przetestowania pozostała Ci już tylko jedna spośród głównych klas, a mianowicie mag. Zamiany dokonaj w przejętym punkcie kontrolnym.
Zadanie 19: Wystrzel błyskawicę maga
Sugerowana klasa postaci: mag
Przystąp do walk rozgrywanych na głównym polu bitwy (8 na mapie). Na początek sprawdź działanie standardowego ataku maga, czyli porażenia błyskawicami. Postaraj się zranić w taki sposób co najmniej kilka potworów.