Misja 2 - Marsz entów na Isengard (cz.1) | Kampania sił dobra poradnik Władca Pierścieni: Podbój
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Misja 2 - Marsz entów na Isengard
MAPA OKOLICY:
Legenda: 1 - miejsce startu oraz punkt kontrolny; 2 - punkt kontrolny wymagający przejęcia; 3 - ścieżka prowadząca do dalszej części planszy; 4 - kapitan uruk-hai oraz punkt kontrolny; 5 - ścieżki prowadzące do machiny ogniowej; 6 - machina ogniowa; 7 - ścieżka prowadząca do zbiorowiska entów; 8 - punkt kontrolny; 9 - Drzewiec; 10 - pozostałe enty oraz punkt kontrolny; 11 - strażnice; 12 - punkt kontrolny wymagający przejęcia (wrota Orthanku); 13 - wieża Sarumana
Wstępne informacje: Druga misja będzie już zdecydowanie trudniejsza, a to dlatego, że będziesz miał umiejętnie dobierać klasy postaci w zależności od sytuacji na polu bitwy. Najtrudniejszy moment to zniszczenie machiny wojennej kiedy to zostaniesz zmuszony do radzenia sobie z przeważającymi i świetnie wyszkolonymi siłami wroga.
Zadanie 1: Zajmij wejście do sztolni
Sugerowana klasa postaci: mag
Niemal zawsze jest tak, że w momencie rozpoczęcia nowej misji gra proponuje najlepszą klasę do rozwiązania pierwszego zadania. Tak właśnie jest w omawianym przypadku, gdyż to mag najlepiej sprawdzi się do wykonania tego konkretnego zadania. Zaczynasz przy południowej krawędzi planszy (1 na mapie). Biegnij na północ, czyli w stronę pierwszego punktu kontrolnego (2 na mapie). Zignoruj grupę potworów, które pojawią się po lewej stronie ponieważ zajmą się nimi Twoi sojusznicy. Zamiast tego przystąp do eliminacji bestii znajdujących się wewnątrz oznaczonej strefy [#23].
[#23]
W miarę możliwości zapobiegaj temu żeby potwory zbliżały się do sterowanej postaci. Dysponujesz co prawda dobrym atakiem ochronnym, ale mimo wszystko wojownicy uruk-hai są w stanie dosyć łatwo powalić sterowaną postać i odebrać jej sporo punktów zdrowia. Po usłyszeniu ostrzeżenia o ataku łuczników koniecznie przytrzymaj klawisz CTRL i otocz barierą ochronną sojusznicze oddziały [#24]. Przyczyń się następnie do pokonania sił wroga. Musisz wejść do okręgu i pozostać w tym miejscu tak długo aż punkt kontrolny zostanie przejęty. Wybierz teraz postać zwiadowcy.
[#24]
Zadanie 2: Zabij kapitana uruk-hai
Sugerowana klasa postaci: zwiadowca
Do kolejnego celu prowadzi wąska ścieżka (3 na mapie). Począwszy od tego momentu musisz się bardzo pilnować, gdyż utrata równowagi w większości przypadków będzie równoznaczna ze spadnięciem w przepaść i utratą "życia". Koniecznie załącz kamuflaż, tak by bezproblemowo przedostać się pomiędzy siły wroga. Wrogi dowódca początkowo będzie stał przy nowym punkcie kontrolnym (4 na mapie), ale w wyniku toczonych walk przesunie się zapewne na południe. Zaskocz go od tyłu, przeprowadzając skuteczną egzekucję [#25]. W taki sam sposób możesz pozbyć się wrogich magów, z którymi Twoi sojusznicy będą mieli sporo problemów.
[#25]
Zadanie 3: Zniszcz machinę ogniową
Sugerowana klasa postaci: łucznik, mag lub zwiadowca
Ewentualnej zamiany klasy najlepiej dokonać przy nowo odblokowanym punkcie kontrolnym (4 na mapie). Jeśli w dalszym ciągu znajduje się on pod kontrolą sił wroga, zabezpiecz ścieżkę prowadzącą w to miejsce. Machiny (6 na mapie) nie możesz niestety zniszczyć z wyższego poziomu. Do celu prowadzą dwie drogi (5 na mapie), ale ja proponuję wybrać most zwodzony. Masz teraz dwa wyjścia - możesz od razu wybrać łucznika lub maga i stopniowo niszczyć machinę [#26] lub najpierw z wykorzystaniem klasy zwiadowcy pozbyć się kilku czarnoksiężników. Niestety na miejsce zabitych wrogów z czasem pojawią się nowi. Opcjonalnie możesz także skorzystać z balisty znajdującej się w pobliżu machiny, ale będzie ona zapewne oblegana przez potwory. Niezależnie od wybranej metody działania korzystaj z ataków opartych na wykorzystaniu ognia, dzięki czemu szybciej dojdzie do zniszczenia urządzenia.
[#26]