Misja 2 - Marsz entów na Isengard (cz.2) | Kampania sił dobra poradnik Władca Pierścieni: Podbój
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Zadanie 4: Zabij Grimę
Sugerowana klasa postaci: wojownik
Zdecydowanie polecam do tego pojedynku klasę wojownika, a to dlatego, że Grima jest w stanie zlokalizować zwiadowcę, a mag i łucznik z racji dużej ilości przepaści mieliby utrudnioną robotę. Z oczywistych względów warto oczywiście korzystać z ataków specjalnych wojownika [#27]. Walkę najlepiej przenieść do pobliskiego punktu kontrolnego, co pozwoli Ci zminimalizować ryzyko spadnięcia w przepaść. Po pokonaniu "minibossa" koniecznie dokonaj zamiany klasy, ponownie decydując się na zwiadowcę.
[#27]
Zadanie 5: Zanieś klucz Drzewcowi
Sugerowana klasa postaci: zwiadowca lub wojownik
Do wykonania tego zadania najlepiej wybrać postać zwiadowcy, choć jeśli nie masz nic przeciwko przedzieraniu się przez zastępy piechurów uruk-hai, możesz wybrać wojownika. Ścieżka prowadząca do entów zlokalizowana jest na północ od machiny wojennej (7 na mapie). Mijanych po drodze przeciwników ignoruj pozostając w ukryciu (zwiadowca) lub sukcesywnie eliminuj (wojownik). Zwróć uwagę na mijany punkt kontrolny (8 na mapie), który chwilowo będzie zapewne nieaktywny, lecz w przyszłości może zostać wykorzystany. Po przedostaniu się na powierzchnię zlokalizuj Drzewca (9 na mapie) i zbliż się do niego [#28]. Po wykonaniu tej akcji warto oddalić się na chwilkę od wrogów w celu uniknięcia niepotrzebnej śmierci.
Zostało jeszcze 70% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie