Misja 2 - Inwazja orków na Osgiliath (cz.2) | Kampania sił zła poradnik Władca Pierścieni: Podbój
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Zadanie 4: Dostań się do tarana
Sugerowana klasa postaci: Rzecznik Saurona lub mag
Zauważ, że gra zaoferowała Ci możliwość przejęcia kontroli nad bohaterem tej lokacji - Rzecznikiem Saurona. Niestety postać ta w bardzo niewielkim stopniu różni się od maga. Nie dysponujesz atakami specjalnymi, a jedyną poważną zmianą jest atak odpalany środkowym przyciskiem myszy. Jest on wyjątkowo skuteczny w walce w zwarciu, dlatego też warto z niego często korzystać. Do oznaczonej strefy (6 na mapie) nie radzę przebijać się od północy. Zamiast tego lepiej zbliżyć się do flagi i wybrać pojawienie się na rynku (1 na mapie). Biegnij teraz na północ [#86], a po kilku chwilach bezpiecznie dotrzesz do swego celu. Zauważ, że wokół tarana pojawił się wrogi kapitan - zabij go z wykorzystaniem niedawno poznanych ataków rzecznika Saurona.
[#86]
Zadanie 5: Oczyść most
Sugerowana klasa postaci: Rzecznik Saurona lub mag
Czeka Cię teraz żmudna przeprawa przez główną część planszy, czyli most. Przez cały czas pozostawaj w ciele rzecznika, a gdyby zdarzyło się tak, że postać ta przez przypadek zginie, wybierz standardowego maga. Niezwykle ważne jest to żeby na bieżąco leczyć swoich sojuszników, zwłaszcza że przeciwnicy będą pojawiali się w dużych ilościach. Rycerze Gondoru będą nadbiegali głównie od strony południowych ścieżek (8 na mapie) i to właśnie wtedy warto odpalać najpotężniejsze ataki sterowanej postaci [#87].
[#87]
Zauważ, że taran nie będzie przesuwany do przodu dopóki nie uda Ci się zlikwidować wszystkich okolicznych wrogów. Zaznaczone na moście cele (7 na mapie) to palisady, które najwygodniej będzie podpalać [#88], a następnie rozbijać laską czarnoksiężnika. Na szczęście w końcowej fazie przemarszu przeciwnicy przestaną się pojawiać, co w znaczący sposób powinno Ci ułatwić przeprawę. Musisz cierpliwie zaczekać aż taran zostanie przetransportowany w okolice bramy głównej (9 na mapie). Po kilku chwilach wejście zostanie wyważone, a Ty będziesz mógł przystąpić do wykonywania kolejnego zadania.
[#88]
Zadanie 6: Zabij Faramira
Sugerowana klasa postaci: Rzecznik Saurona lub mag
Końcowa walka z "bossem" tej lokacji będzie bardzo prosta, szczególnie jeśli udało Ci się utrzymać przy życiu rzecznika. W pierwszej kolejności musisz przedostać się na dziedziniec wewnętrznej części twierdzy, a to oznacza konieczność wyeliminowania kilkunastu rycerzy i łuczników. Faramir początkowo będzie stacjonował przy schodach (10 na mapie), ale warto zaczekać aż zejdzie na dół. Atakuj go początkowo z dystansu [#89], a w walce w zwarciu odpalaj środkowy atak rzecznika. W taki oto sposób już po kilkunastu sekundach będziesz miał problem z głowy.
[#89]