Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Władca Pierścieni: Podbój - poradnik do gry

Władca Pierścieni: Podbój - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 8 - Szturm na Czarne Wrota (cz.1) | Kampania sił dobra poradnik Władca Pierścieni: Podbój

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Misja 8 - Szturm na Czarne Wrota

MAPA OKOLICY:

Legenda: 1 - miejsce startu oraz punkt kontrolny - Misja 8 - Szturm na Czarne Wrota (cz.1) - Kampania sił dobra - Władca Pierścieni: Podbój - poradnik do gry

Legenda: 1 - miejsce startu oraz punkt kontrolny; 2 - strefa wymagająca przejęcia (wrota); 3 - pierwotne lokalizacje wrogich kapitanów; 4 - miejsce pojawienia się rzecznika Saurona; 5- strefa wymagająca przejęcia oraz późniejszej ochrony (obozowisko); 6 - balisty

Wstępne informacje: Ostatnia misja kampanii sił dobra zaskoczy Cię przede wszystkim stosunkowo wymagającymi zadaniami o charakterze obronnym. Na szczęście sporym ułatwieniem jest to, że zamiast sterować zwykłymi klasami postaci, domyślnie będziesz wybierał pomiędzy czterema głównymi bohaterami. Ponadto nawet jeśli jeden z nich zginie, możliwe będzie ponowne wybranie takiej postaci.

Zadanie 1: Utrzymaj pozycję

Sugerowana klasa postaci: Gandalf

Misja ta rozpocznie się w bardzo zbliżony sposób do obrony Minas Tirith. Na szczęście tym razem wygrana powinna Ci przyjść z większą łatwością, a to dlatego, że już na starcie będziesz mógł wybrać postać bohatera. Zdecydowanie polecam Gandalfa, a to dlatego, że jako jedyny będzie on w stanie leczyć obecnych na polu bitwy sojuszników. Zabawę rozpoczynasz w północnej części planszy (1 na mapie), a wrogowie będą nadbiegali od południa. Eliminacja początkowych grup powinna przebiec bezproblemowo. Korzystaj z ataku błyskawicami, ale też co jakiś czas wbiegaj pomiędzy orki celem odpalenia środkowego ataku specjalnego [#67]. Nie zapominaj regularnie podbiegać do rannych sojuszników i ich leczyć, bo w przeciwnym wypadku możesz mieć trudności z odpieraniem ataków orków praktycznie w pojedynkę.

[#67] - Misja 8 - Szturm na Czarne Wrota (cz.1) - Kampania sił dobra - Władca Pierścieni: Podbój - poradnik do gry

[#67]

Bitwa skomplikuje się na około 90 sekund przed końcem, a to dlatego, że w okolicy zaczną masowo pojawiać się trolle [#68]. W dalszym ciągu radzę pozostawać w ciele Gandalfa ponieważ na próbach zaskakiwania od tyłu każdej z tych bestii straciłbyś zbyt dużo czasu. Nie przejmuj się natomiast ewentualną śmiercią maga, bo będziesz mógł go ponownie wybrać. Skupiaj się przede wszystkim na eliminacji tych trolli, które wejdą do oznaczonego okręgu. W wolnych chwilach likwiduj natomiast wrogich magów, bo jedynie oni będą mogli uprzykrzyć Ci nieco życia. Przetrzymanie trzech minut nie jest jednak szczególnie trudnym wyzwaniem, zwłaszcza jeśli uda Ci się ocalić wielu sojuszników od pewnej śmierci.

[#68] - Misja 8 - Szturm na Czarne Wrota (cz.1) - Kampania sił dobra - Władca Pierścieni: Podbój - poradnik do gry

[#68]

Zadanie 2: Zajmij wrota

Sugerowana klasa postaci: Gandalf lub Aragorn

Jest to zadanie o charakterze typowo ofensywnym, tak więc nie musisz za wszelką cenę pozostawać w ciele Gandalfa. Warto też dodać, że przełączenie się na inną klasę nie oznacza utraty bohatera tak jak to miało miejsce do tej pory. Jeśli chcesz postawić na pewne zróżnicowanie, wybierz Aragorna, bo Gimli jest za słaby do tej roboty. Ja mimo wszystko radzę w dalszym ciągu sterować magiem. Stopniowo przebijaj się do punktu kontrolnego przy wrotach (2 na mapie), a po dotarciu na miejsce przystąp do eliminacji tych orków, które znajdują się wewnątrz okręgu [#69] lub zmierzają w Twoją stronę. Pozostawaj w ciągłym ruchu, unikając ataków latających Nazguli. Uważaj też na znajdujących się na murze łuczników. Nie oddalaj się od tej strefy dopóki nie znajdzie się ona pod Twoją pełną kontrolą.

[#69] - Misja 8 - Szturm na Czarne Wrota (cz.1) - Kampania sił dobra - Władca Pierścieni: Podbój - poradnik do gry

[#69]